Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  222 25568
Kan funke godt med litt "utenom- det-vanlige" gåing forbi henne når dere har friminutt eller så og gi et lite smil og en blunk, hvis jenta da rødmer og smiler og ser ned i bakken har du treffi punktet hennes =) gjør så det par dager, ta en liten snakk gjør tvert imot noenting=) (gjør dette me flere jenter du vil ha, så er sjansen større for at det skjer ting, muligens ikke den kvelden men maybe senere=) finn en fest hun er på, eller inviter henne til en fest hos deg, eller noen du kjenner.

Spør "Heisann, jeg kjenner ikke deg og du kjenner ikke meg. Det vil jeg gjøre noe med siden jeg synes du er søt og ser ut som en koselig jente (her er det snakk om å ro henne i land med mye godsnakk), en venn av meg har en fest/vors og jeg lurte på om du ville være med? =)"

Sier hun ja sjenker du henne den kvelden, (men ikke overdrevent så hun evt ligger der som et teppe når dere knuller) . Spør om dette gjerne tidlig i uka så du vet at hun ikke er opptatt den kvelden, be henne ta med seg noen venninner da vetu så føler hun seg automatisk tryggere på deg.

Lykke til =)
Jeg pleier som regel og bare gå bort til damer og spørre om de har lyst til å ta en kopp kaffe en dag. Da er liksom kontakt skapt, samtalen er igang.

Å treffe damer på fylla er for meg et helvette, da jeg misliker plasser hvor folk flest treffer damer.
Kan bekrefte raze sin måte her, beste er å være helt direkte, ærlig og oppriktig og bare spør dem med ut på noe ved en senere anledning - det funker i fylla og om du ikke er sørpefull.

Det er bare det å tørre å bygge opp motet til å bli å spørre, og å være litt forberedt på å få nei noen ganger (mange har faktisk type fra før av)

"hei blir du med ut på en kaffe, cola whatever en dag?"

"heisann, du så så trivelig ut, hadde du hatt lyst til å finne på noe en dag ved en senere anledning?"

- så kommer fasen der du må finne på noe artig å fortelle, er det på en fest kan du sikkert prate om noe som har skjedd iløpet av kvelden, er det eventuellt på en benk i parken er det ikke verre enn å bare rette fokuset mest mot jenta og høre på hva hun har å si, spørre henne om livet sitt - jenter elsker å prate om seg selv. (somregel - merker fort hvor interessert dem er).
Er enig der Tierra, og raze. Men skal du spørre noen du har pratet litt med fra før av, så må du vise sexuele intensjoner når du spørr.
Altså, jeg sier ikke att du skal gå fram til damen og si: "Faen, jeg er kåt, finne på noe i kveld?". Men noe litt mildere. Det har alt med kropsspråk og smil å gjøre, og en liten frekk kommentar pleier å gjøre susen. Grunnen til att du vil gjøre dette er att da utelukker du den bare-være-venner fasen, som er det værste hvis du vil noe mer fra din side.
Får du ett nei da, ja da er det bare å gå videre
Stygge jenter har fine venninder Så finn deg ei stygg ei og bli kjent med vennene hennes :P
Sitat av johnny.-
Lenge? ca ett halvt minutt hvis du er treig
1. bevis
2. bevis

De er ivertfall freakere, Det er bra nok
Vis hele sitatet...
1. Jeg tenker på nerdete jenter som kan ALT om data.. Ikke som abre sitter på msn, vet hvordan man laster ned musikk, spiller cs/wow etc.. Jeg snakker om jenter som tilbringer mange timer foran pc'en hver dag som de verste hardcore gutta.. Som kan alt om hacking og alt det pisset der.. Jeg kan ikkeno så jeg skal ikke nevne mer enn jeg vet, men hvertfall så finnes det ikke mange pene jenter av den sorten!

2. hvis du synes ho jenta på det andre bildet var fin, så er hele skolen vår krydra med nye glamourmodeller! og hvis du hadde sett klassen vår, hadde du skjønt hva jeg mente!
Sitat av Gronx
s du synes ho jenta på det andre bildet var fin, så er hele skolen vår krydra med nye glamourmodeller! og hvis du hadde sett klassen vår, hadde du skjønt hva jeg mente!
Vis hele sitatet...
Det er ikke snakk om å være glamourmodell-ish, fordi det er det fåtallet av alle jenter som er. Du antydet at jenter som vet mer en MSN er stygge, og kaller du de to jentene der stygge så må du sjekke brillene dine.
Du er min venn
niigu's Avatar
"Knull meg om jeg tar feil, men er ikke navnet ditt blåselampe?"

10hi
''Hei, jeg er Bror..''

Det funker for å dra fitte tror jeg.
Sitat av voldern
Det er ikke snakk om å være glamourmodell-ish, fordi det er det fåtallet av alle jenter som er. Du antydet at jenter som vet mer en MSN er stygge, og kaller du de to jentene der stygge så må du sjekke brillene dine.
Vis hele sitatet...
Huff huff huff huff huff huff huff og ATTER huff!

Jeg sa at ho på det andre bildet var stygg.. Hvis ikke du synes det, bør DU sjekke brillene dine!.. Greia er at det finnes få PENE jenter som er NERDER! Vet dere hva det vil si å være nerd? Tydeligvis ikke.. Det jeg forbinder med nerder er 24/7 hardcore hax00rz/gamers.... 10 kr til hver av de som klarer å finne en fin en blant disse..
Sitat av Gronx
Huff huff huff huff huff huff huff og ATTER huff!

Jeg sa at ho på det andre bildet var stygg.. Hvis ikke du synes det, bør DU sjekke brillene dine!.. Greia er at det finnes få PENE jenter som er NERDER! Vet dere hva det vil si å være nerd? Tydeligvis ikke.. Det jeg forbinder med nerder er 24/7 hardcore hax00rz/gamers.... 10 kr til hver av de som klarer å finne en fin en blant disse..
Vis hele sitatet...
Ikke kall medlemer her på forumet for stygg, that's not nice.
Post noen bilder av deg selv, hva?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av Gronx
Huff huff huff huff huff huff huff og ATTER huff!

Jeg sa at ho på det andre bildet var stygg.. Hvis ikke du synes det, bør DU sjekke brillene dine!.. Greia er at det finnes få PENE jenter som er NERDER! Vet dere hva det vil si å være nerd? Tydeligvis ikke.. Det jeg forbinder med nerder er 24/7 hardcore hax00rz/gamers.... 10 kr til hver av de som klarer å finne en fin en blant disse..
Vis hele sitatet...
Idiot.

Det er ikke særlig kult å prate nedlatende om utseende til personer generelt, og videre er det ikke særlig lurt å gjøre det mot folk over deg i dette forumets «hierarki», det er sånt som gjør at folk misliker deg og alt du står for. Ta det som et tips.

I tillegg vil jeg virkelig spørre deg: Vet DU hva det vil si å være nerd? Tydeligvis ikke! DIN definisjon av nerd er ikke i tråd med hva ordboken sier, ei heller de flestes oppfatning. En nerd er en person med intens interesse for en spesiell ting, det kan være rollespill, musikk, you name it. Det finnes mange pene jenter som er nerd.

Forøvrig: slår man opp hardcore gamere i en ordbok vil de trolig stå under 's' for 'søppel'.
Sitat av Gronx
Huff huff huff huff huff huff huff og ATTER huff!

Jeg sa at ho på det andre bildet var stygg.. Hvis ikke du synes det, bør DU sjekke brillene dine!.. Greia er at det finnes få PENE jenter som er NERDER! Vet dere hva det vil si å være nerd? Tydeligvis ikke.. Det jeg forbinder med nerder er 24/7 hardcore hax00rz/gamers.... 10 kr til hver av de som klarer å finne en fin en blant disse..
Vis hele sitatet...

Huff huff, Gronx

Mia er jo dritsøt
datarom på skolen, eller bibliotek, eller kantine.. ett sted hun gjør noe, der du kan sette deg ved siden av og gjøre noe lignendes.. se litt hva hu gjør, og kommenter det på en artig måte.. Det kan nok ha vært lurt å hatt smil og blikk når du har gått forbi hu før også, så hun tar det at du snakker til henne nå som flørt..
Da har du en prat i gang, som oftest.. kommer du ikke langt denne gangen kan du ihvertfall si hei, og fortsette en samtale en gang
jeg tok å kom på en fin på sparket:

skal vel ikke vær me 127.0.0.1
"Dagen ord er 'lår', vil du være med hjem å spre ordet?"
Sitat av handy.
"Dagen ord er 'lår', vil du være med hjem å spre ordet?"
Vis hele sitatet...
Haha, jeg har alltid lurt på hvilken måte man burde uttale den settninge på for å oppnå best mulig resultat!
Elle bare si, hey sucar, how you doing? your face don`t match that nasty ass tho, wanna fuck?
eller.
jeg var i amerika og så på et heftig program.
En kar hadde brettet ut lommene så de hang utover, så spurte han

- mann som skal skjekke ut dama
* dama

- "have you kissed a rabbit between his ears?"
* "no"
- " do you want to?"
:P
hvis du ikke skjønner den så prøv den :P
Sitat av Dakore
eller.
jeg var i amerika og så på et heftig program.
En kar hadde brettet ut lommene så de hang utover, så spurte han

- mann som skal skjekke ut dama
* dama

- "have you kissed a rabbit between his ears?"
* "no"
- " do you want to?"
:P
hvis du ikke skjønner den så prøv den :P
Vis hele sitatet...
Haha Den der skal jeg prøve
Sitat av Devine
Idiot.

Det er ikke særlig kult å prate nedlatende om utseende til personer generelt, og videre er det ikke særlig lurt å gjøre det mot folk over deg i dette forumets «hierarki», det er sånt som gjør at folk misliker deg og alt du står for. Ta det som et tips.

I tillegg vil jeg virkelig spørre deg: Vet DU hva det vil si å være nerd? Tydeligvis ikke! DIN definisjon av nerd er ikke i tråd med hva ordboken sier, ei heller de flestes oppfatning. En nerd er en person med intens interesse for en spesiell ting, det kan være rollespill, musikk, you name it. Det finnes mange pene jenter som er nerd.

Forøvrig: slår man opp hardcore gamere i en ordbok vil de trolig stå under 's' for 'søppel'.
Vis hele sitatet...
DU er dum hvis du ikke skjønner det er datanerd jeg mener! Selvfølgelig finnes det fine nerder hvis du tenker på f.eks. musikk... Musikklinja på skolen min kryr av fine kjerringer hvis du kaller dette nerder! Men når jeg starta å skrive disse postene (som du tydeligvis ikke har lest) så ga jeg uttrykk for at det var datanerder jeg mente, jackass
Det fine med å være direkte og det fungerer, er at da vet du hvordan jenta du har truffet er, og det gjør det lettere å være åpen senere også med henne(spesielt angående sex). Kan faktisk aldri huske å egentlig ha sjekket opp ei jente, har blitt sjekket opp selv, eller så har en bare blitt full sammen og plutselig begynt å kline uten å skjønne helt hvorfor.
Sitat av Digital Hybrid
Da er det bedre å dulte borti henne ved et "uhell", og hjelpe HENNE med å plukke opp bøker...
Vis hele sitatet...
vist hu ikke mister bøkene da?:P