Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 538
Hei! Siden det er 17. mai imrg bestemte jeg meg for å kjøpe coke. Tok en liner som smaksprøve nå etter jobb for å vite litt hvordan jeg blir etter en linje. Tok muligens rundt 0.1 ish, usikkert, har ingen vekt.

Har prøvd speed tidligere, og lukten var relativt lik (samme med MDMA, synes også det lukter litt av det samme kjemiske duften).

Hva kan jeg forvente i forhold til speed? Føler meg muligens litt mer oppkvikka, men ikke noe særlig mer enn det. Samt at det ikke svidde like mye i nesa som det speed gjør, og får heller ikke like mye av den ekle smaken i halsen.
Tar du coke alene og uten å ha promille fra før og første gangen vil jeg tro du blir meget skuffet. Cola gjør deg mer frempå og i feststemning, men;

Hvis du ikke legger til rette for en god rus får du det ikke heller som mye annet.

Tips; ha litt promille før du starter. Har hatt mye god cola og det som skjer om du starter med cola før drikking er at du ikke kommer til å drikke så mye. Aner ikke toleransen din på alkohol men start aldri før du har fått deg 3-4 enheter innabords. Jo fullere du er jo bedre faktisk.

Aldri alene; det er så bortkastet at jeg ikke engang gidder å forklare hvorfor det er bortkastet
Hørte nylig på en podtcast med Theo Von, han mente det å ta kokain alene hjemme var noe av det beste han viste om.
Sist endret av NiceHasj; 2 uker siden kl. 17:19.
Sitat av NiceHasj Vis innlegg
Hørte nylig på en podtcast med Theo Von, han mente det å ta kokain alene hjemme var noe av det beste han viste om.
Vis hele sitatet...
Men han tok så mye at han begynte å slåss med sin egen refleksjon i speilet og det var ikke første gangen hans
Mattoholiker
Markonan's Avatar
Jeg er også en av de som tidligere likte å smådosere Coke hjemme alene.

Hadde sikkert gjort det hvis økonomien og livet tillot det. Snakker småjusteringer hver time ish. Gjerne med 3-4 enheter samtidig.

Da treffer en spesiell form, spesielt ved ren vare, der man (jeg) får ekstremt lyst til å rydde og vaske mens man tenker at dette er det fineste hjemmet evver.

Det er en ekstremt givende følelse, selv om den er kortlevd.

Coke is a hell of a drug er et sant utsagn. Snorter man nok mens man drikker så er det utrolig hva man kan finne på, dette er når man føler seg relativt «normal».

Det er et rusmiddel man må bli kjent med, det kan ta litt tid. Men når man blir kjent så kan det gi ganske mye gleder.

Bare ikke bli for god venn, da vil han ikke dra.