Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1049
Hei, er det noen her som vet om det er lovlig å kjøpe CBD produktet nettet? Dvs. CBD sirup og godteri. Går det gjennom tollen liksom?

Vet at det ikke er lov å kjøpe vape juice heller, men går jo gjennom det da. så idk

takk på forhånd
Jeg er ingen kløpper på feltet, men leste en tråd her på bruket hvor det var flere som nevnte at man kan få kjøpt under disk rett over svenskegrensa. Ang. posten så går det ikke gjennom tollen om det blir stoppet. Jeg ville ikke sjangset på det i alle fall ikke fra en vanlig nettside. Går kanskje som import av narkotika og da får du bøter, tviler på det går under reseptbelagt legemiddel. og Ta heller en tur innom et darknet marked og kjøp der. De folka som selger greier der vet å pakke inn ting har jeg hørt.
Ikke under disk, men over disk i Sverige..
Alene helsekost butikker selger cbd olje helt lovlig i Sverige da det ennå ikke er klassifisert.. Løp å kjøp