Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2575
Lyst å flytte fra Norge nå, vil flytte til en friendly plass, da jeg liker å røyke for angst og migrenen jeg får av disse dumme instutisjonene over alt.. har trucksertifikat som eneste kompetanse, men kan gjerne jobbe med hva som helst. helt grei engelsk. Noen som har noen forslag?
Det enkleste rent praktisk er jo et EØS/EU-land, så Nederland kommer jo da fort på førsteplass i min bok.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv bodd i Spania en stund! Der var det absolutt ingen problemer å få ta i også er det lov å ha 2-3 planter hjemme til eget bruk. Det er også enkelt å få kontakt med Cannabis klubber som nok kan hjelpe deg på vei Angående jobb der så aner jeg ikke hvordan markedet er pr d.d. men for meg virket det vanskelig selv om jeg ikke kikket etter jobber.

Som Moret sier så er Nederland ett godt forslag og det er nok enklere å få jobb der enn i Spania, men tror ikke du har lov å gro hjemme der.. og må derfor alltid kjøpe. Korrekter meg om jeg tar feil her!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har selv bodd i Spania en stund! Der var det absolutt ingen problemer å få ta i også er det lov å ha 2-3 planter hjemme til eget bruk. Det er også enkelt å få kontakt med Cannabis klubber som nok kan hjelpe deg på vei Angående jobb der så aner jeg ikke hvordan markedet er pr d.d. men for meg virket det vanskelig selv om jeg ikke kikket etter jobber.

Som Moret sier så er Nederland ett godt forslag og det er nok enklere å få jobb der enn i Spania, men tror ikke du har lov å gro hjemme der.. og må derfor alltid kjøpe. Korrekter meg om jeg tar feil her!
Vis hele sitatet...
Anbefaler også Spania. Som skrevet over finnes det cannabisklubber og man kan ha planter hjemme. Aldri opplevd noen problemer med å røyke offentlig heller. Å finne jobb i Spania er ingen problemer for nordmenn hvis man ikke har noe imot å jobbe på callcenter

Catalonia har legalisert cannabis nå, så det er kanskje det beste omerådet for deg i Spania.
Sist endret av bushdoctor; 29. august 2017 kl. 11:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takker for alle forslag Blir da og prøve spania
Kan jeg spørre hvordan du har tenkt og gjennomføre dette ? Skaffe deg leilighet og jobb ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har jævla lyst til Portugal men er stuck mellom inst og etater med dobbeldiagnose midt i fjellrøysa.Har noen råd eller tips.Er det lurt å flytte feks fra Helvest til Heløst,melde flytting gjennom skatteetaten istedenfor Nav.Får man litt fred og ro til neste etappe?Eller er omsorgstyranniet paranoide for tap av årsverk.Norge er som kjent landet som holder byråkrati som fullverdig sysselsetting.Tips noen?