Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 650
Noe jeg har klødd meg i huet for nå i det siste er at billettsalget for TG05 starta drøye 2 uker før julaften, noe som er midt i julehandelen og greier..
Jeg vet ikke åssen det er med dere, men jeg og flere kompisser har ikke penger til å delta på TG for øyeblikket, og måtte gamble om at vi får nok penger av slekta osv til jul så vi har råd til å betale for TG-billetten vår..
Har ikke salget pleid å starte i januar før?
Hva er deres tanker om dette? Jeg syns salget burde starte ETTER jula, slik at man er ferdig med julehandel og det hele.
Det har vel noe å gjøre med at OsloLAN snart slipper billetter og de må ha god tid til å se om det fortsatt er nok publikum, noe det viste seg fortsatt å være.

Enig det passer dårlig økonomisk men tror de ser mer på en MEGET vellykket planlegging av årets party og har allerede startet noe jeg tror vil resultere i bedre kvalitet på partyet.

ZpiFF: Vi har ikke planer å legge ut billetter for OsloLAN før etter nyttår en gang. Om det blir det, så blir det bare for de som var her i år, som vil dit til påska.. De får nemlig billettene for 400 istedenfor 500, som unnskyldning på dårlig nettverk.
Klag til gatheringstaben - det er de som tilbyr et produkt du vil ha, og de kan levere det akkurat slik de vil fordi det er enorm etterspørsel.
Gjort er gjort, spist er spist. Det finnes vel flere diskusjoner om billettsalget til TG.