Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 588
Heisann..

Noen som vet om en billig og pålitelig amerikansk nettside, hvor man kan kjøpe Canon Eos20D billig?


/Alf
litt offtopic, men har du sett på olympus e-300?
20D blir nok aldri billig, men jeg har en kamerat som har bestilt 1D Mach2 eller hva det heter. Kan høre om han skal selge 20D'n. Har bare hatt det i en måned eller to...
Sett på det ja, men er keen på 20d.

Jepp, hør med han. ER ihvertfall mye billigere i usa enn her.
Hvor mye kommer 20D på totalt med frakt og toll fra USA?
Er vel bare å stikke på en webshop å sjekke det?
Vet ikke om det er toll på fotoutstyr, men det er sikkert ikke mye uansett.
Det som tar knekken på folk er momsen, som er 24% på både pakken og frakten.
alfkollen sa at "ER ihvertfall mye billigere i usa enn her." Vel. det viste seg at det bare var 1000,- biligere og da var ikke frakt inkl.

Jeg er og på jakt etter dette kameraet,så alfkollen har du en webshop i USA som selger dette kameraet for mindre en $1499??
hallo igjen..

Det som jeg hadde tenkt til var å kjøpe det i usa, sende det til en kamerat som bor der, også at han tar det med hjem hit. Da blir det garantert billigere.

http://www.amphotoworld.com/product....l=Streetprices

Her koster det forresten "bare" $1369.

Men å sende det med post hit, blir nok ikke så veldig mye billigere. Kan nok max være heldig å spare en tusenlapp eller to.