Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 12626
Opplevde en ny vri i dag.

Ba om å få lukte, og siden det virket greit, slo jeg til. Når jeg betalte ga han meg en annen klump som var innepakket. Ba om pengene tilbake, men da ga han meg heller den jeg opprinnelig luktet på, og jeg sa meg fornøyd med det. Når jeg kom hjem, oppdaget jeg derimot at den var sammensatt av en gummiklump med et tynt lag hasj rundt.

Ja, ja. Det var i det minste bra kvalitet på det lille som var.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bobletesten tar sånn dritt hver gang. Bobler 4 life

Gatesalg suger :/ stay away
Sist endret av meaculpaUIO; 5. oktober 2020 kl. 17:23.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ting som dette gjør meg bare mer og mer glad over at jeg ikke trenger å kjøpe av randoms på gata....
Anonym bruker
"Troende Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Bobletesten tar sånn dritt hver gang. Bobler 4 life

Gatesalg suger :/ stay away
Vis hele sitatet...
Vet du om noe videoklipp av bobletesten? Sånn at man kan se hvordan det skal se ut.
Psykedelisk bakverk
Hvordan skal en bobletest avsløre at det er gummi på innsiden? Nytter ikke å se på «bobletest» på nettet, stort sett all hasj bobler forskjellig ut ifra produksjonsmetode.
Anonym bruker
"Taktløs Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Boble kan skje med fake hasj også. Det beste er egentlig bare å lukte. Men danner de et hasj-lag rundt den fake klumpen så er det ikke så mye å gjøre med.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet du om noe videoklipp av bobletesten? Sånn at man kan se hvordan det skal se ut.
Vis hele sitatet...
How to judge hash quality
Til de som hater oss som handler på gata: Jeg ønsker bare å røyke et par ganger i året, og vil ikke være en del av et miljø, så da blir det sånn i blant. Litt svinn regner jeg med. Det blir litt dyrere, men er faktisk verdt det for min del. Man blir alltid skyhøy ved å røyke så sjeldent.
Anonym bruker
"Såret Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Burde også se litt ann hvem du kjøper av. De gutta som er i slutten av tenårene og starten av 20 er litt sånn 50/50, og gutta som bruker joggesko er jo alltid ute å tjene en liten slant ekstra.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Hver forsiktig medfake hasj (fransk henna kalle vi det for 17 år siden.

Politiet prøvde dømme meg for et par hekkere jeg hadde spart på for Morro skyld.

Heldigvis nektet jeg og kropps hadde rotet med noen prøver så de fikk ikke oppdatert lab rapport etter jeg nektet, men de kan dømme deg på intensjon for å ha fake hasj.

Denne bar mørk, tynn plate som var litt lysere i midten. Brant når man varmet den, og smakte og luktet litt såpe. Ingen stempel.

En del folk jeg kjente kalte den falsk henna.

Møtte et par nybegynnere som likte den faktisk, men ganske sikker på den hadde 0% thc.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hasj trenger nødvendigvis ikke å boble i det hele tatt heller om det er snakk om lys hasj.