Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 840
Heiei.
Fant akkurat noe som jeg selv synes er veldig morsomt og kunne tenke med å dele med dere.

http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=3970

Fyren hevder at han har fått noe gratis fra:
http://www.getgiftsforfree.com/

Jeg er en fast tilhenger av "Du-får-ikke-noe-gratis-uten-å-betale-for-det-gjengen" så dette er en skikkelig godbit for meg.

Fra FAQ: Is this a MLM or a Pyramid Scheme?
This should not be confused as an MLM or pyramid scheme. This is a straight line system, unlike MLM you don't need to recruit other members to ensure you will receive your free gift. Although the option is there, if you would like to reduce your waiting time. You will be purchasing a 2-pack of Cell Phone Signal Boosters and not a place on the list. Your free gift is our way of saying thank you for your purchase of Signal Boosters.

Så spørsmålet er vel egentlig, Hvordan kan noen bite på noe slikt?
og Hvorfor skjer det samme igjen, og igjen og igjen og igjen x100.
Hvordan overlever de "selskapene" som driver med slikt?

btw: hvis mods er lei av slike tråder så legger jeg meg flat og ønsker tråden slettet...
Det virker altfor godt til å være sant. Trolig vil man aldri motta noen gratis gave. Har sett andre sider før i tiden som også har reklamert med ganske saftige gratisgaver som folk aldri har fått.
liksom, som du ser i den linken og anonsen så ser du at "?ref_id=73529" er bare for å referere til han, for at han skal tjene penger på det. Den gutten der burde vært skutt. FUCK PYRAMIDE FAEN!

btw: at han får noe i det hele tatt er jo like sansynlig som at julenissen røyker hasj på 1 juledag.
[SCAM] Get FREE Laptop, FREE iPod, FREE Xbox, FREE PS2 or FREE Cell Phone when you buy Signal Boosters for $40..!! [/SCAM]

Bare et enkelt spørsmål du trenger å spørre deg selv; Hvorfor ville et selskap gi deg en bærbar pc til 8-15000 for at du kjøper noe til 280 NOK ?

'Nough said.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Hmm, jepp.
Men jeg tenkte nå.. at siden vi er nesten 7000 medlemmer her, så kanskje en eller annen har prøvd dette eller noe lignende og faktisk sittet igjen med en "gevinst"? Selv er jeg så tvilsom til slike ting som man kan få det, men hadde jo vært morsomt om noen her kunne rekke opp hånden og si at de VET at det funker...

Jeg "vet" at det ikke funker *provosere* ^^
Er det noe å tenke på eller vurdere? La oss si at de rent hypotetisk hadde gitt ut en gratis vare til rundt 5000 til alle som kjøpte noe for omtrent 300.

10 kunder: (300*10) - (5000*10)= - 47000

1000 kunder = - 4 700000

Ser du hvor jeg vil hen...?
morra mi kjøpte no greier, så skulle hun få en dvd recorder, det hu fikk var 1 dvd-r+ cd