Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1933
Har noen her noen gang satt inn penger på en paypal konto via dnb nettbank? Kan noen bekrefte at det fungerer?

Angående det faktum at dette ikke er it-relatert, så ser jeg at MINST 8 av trådene på første side i vanlig diskusjon ikke har med it å gjøre..
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Har satt inn penger på paypalkonto via VISA og nettbank, ja.. Ikke direkte fra bank til paypal.

H
seeker's Avatar
Trådstarter
Takker. Da får vi se om 3-4 dager.
Du kan kjøpe PayPal kontantkort på Narvesen. Du gir dem så mye penger som du vil ha på PayPal kontoen så gir de deg en kvittering med en lang kode på.

Har brukt PayPal én gang og da fungerte deg helt fint. Var i forbindelse med et abonnement på et nettsted i skolesammenheng. Ikke noe problem.
Opprinnelig postet av FlyingVeeVee
Du kan kjøpe PayPal kontantkort på Narvesen. Du gir dem så mye penger som du vil ha på PayPal kontoen så gir de deg en kvittering med en lang kode på.
Vis hele sitatet...

Seriøst? Viste jeg ikke, det virket interessant!
Joda. Helt sant. Det er genialt fordi du legger ikke igjen noen spor fra Visa kortet ditt eller kontonummer på internett.
Gjelder dette alle narvesen? Jævli genialt da.
seeker's Avatar
Trådstarter
FlyingVeeVee: Sikker på at du ikke mener payex?
Beklager på det sterkeste. Det var visst payex. Faen da! Det er jo så mange standarder for internettbetaling nå at det er jo umulig å følge med...
Det skal funke helt smertefritt det.
Har kjøpt masse på ebay og betalt med paypal de siste månedene. Brukte DnB nettbank. Bare å skrive den koden i "Melding"..
seeker's Avatar
Trådstarter
FlyingVeeVee: Helt enig. Lett å bomme litt på slike ting. Men det hadde vært utrolig bra om slike kort hadde eksistert.

K@ZOo: Flott, da regner jeg med at det går greit.
Hvis du overførte i dag, og pengene ikke har blitt trukket fra kontoen din, må du regne med å vente 3-5 dager FRA mandag.
Jeg satt over penger til min Paypal konto på Onsdag ( gjennom bank ) pengene var inne på Fredag på Paypal kontoen min. Det funker utmerket!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
hey folks jeg skal sette in penger på min paypal konto via mammas nettbank (postbanken.no)

men jeg greide ikke å fylle ut det skjema slik at det passet med den infoen som står på Paypal....kan noen hjelpe meg litt her? med evu screenshot osv eller komme med en god forklaring..

1. jeg velger betale penger til utlandet..
men Union Bank of Norway, Oslo
ligger da i Norge..så er litt i tvil hvordan dette hele funker!? Paypal ligger ikke det i USA?

og Bank Transfer ID hvor skal jeg putte denne hen da?

Takker for svar
Trykk på add funds når du er innlogget. Der står informasjonen. Du skal betale til et norsk kontonummer som står på den nevnte siden. Hvis du leser hva som står der burde alt gå bra.

Jeg liker å banke vett inn i skallen til folk som ikke leser alt ordentlig, derfor gidder jeg ikke gi deg fasitsvar her.
Sist endret av kazoo; 14. desember 2004 kl. 17:51.
apropo paypal... er det mulig og få pengene tilbake til kontoen din? eller blir pengane ståande for alltid på paypal.
Svaret er ja. Det står ironisk nok mer om det på "Withdraw".

"Free for 500.00 NOK or more, 5.50 NOK for 499.99 NOK or less".