Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 696
Noen her som har bestilt drugs fra utlandet de siste 12 månedene?

Jeg har gjort det fra en selger i United Kingdom hver måned i ca. 12 Måneder nå. Absolutt alt har kommet gjennom, men det kan være fordi selgeren pakker stoffet inn i et materiale som beskytter mot X-rays fra scanneren tollerne bruker.
Det er iallefall påstanden fra selger.

Hvor mye har dere bestilt fra utlandet på darknet siste 12 måneder?
Fra hvilke land?
Har du fått noe stoppet? Visst ja, hva var det i pakken som ble stoppet?
Fra hvilket land var den bestilt fra?
Hvor mye har du fått gjennom i løpet av denne tiden? Altså antall pakker?

Personlig har jeg fått gjennom ca. 15 pakker.

Er det fortsatt slik at tollen åpner all post i 6 måneder visst jeg f.eks. Får min pakke denne måneden åpnet?
Sist endret av einsteindragon; 16. mars 2024 kl. 18:58.
Har ikke bestilt stoff, men rent vitamin d pulver. 100 gram gikk gjennom, men når jeg bestillte 500 gram ble det stoppet med en gang. Jeg tror det er lettere med mindre kvanta.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Har ikke bestilt stoff, men rent vitamin d pulver. 100 gram gikk gjennom, men når jeg bestillte 500 gram ble det stoppet med en gang. Jeg tror det er lettere med mindre kvanta.
Vis hele sitatet...
Sto det på pakken at det var vitaminer eller kosttilskudd i?
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Sto det på pakken at det var vitaminer eller kosttilskudd i?
Vis hele sitatet...
Husker ikke, men styrken på det er ulovlig i Norge.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Husker ikke, men styrken på det er ulovlig i Norge.
Vis hele sitatet...
Mulig det, men det må også ha norsk innholdsfortegnelse for å være lovlig.
Bestilte noe prestasjonsfremmende midler fra Tyskland. Det kom ikke igjennom. Fikk et brev noen uker senere om henlagt sak.
husker jeg bestile pwo med dmaa i for 2 år siden det ble stoppa og jeg fikk brev i posten.