Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 688
Jeg skal sette opp et domene som redirecter til en mappe på serveren, men jeg finner ikke ut av instillingene på active24.com. Domenet blabla.no skal redirecte til url.no/blabla.

Det jeg kan legge inn er:
Record type: A eller CNAME
Host
Destination

hva skal jeg skrive inn? Jeg har IP til serveren, men mappa til blabla.no ligger dypt inne i mapper, så jeg må vel skrive inn subfolders en plass?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Destination skulle man hvertfall tro er url.no/blabla
"Object reference not set to an instance of an object" eller noe sånn får jeg om jeg prøver på det.
Hadde du bare søkt før du spurte ville du hatt svaret.

http://www.active24.co.uk/sw17408.asp

NOTE! Pointing of A-Records and CNAMEs must not be confused with Redirects or Frame Forwards of a domain towards an alternative webpage or domain name.
Vis hele sitatet...
To inplement a re-direct or frame-forward type the following into the subject field of the e-mail, depending on which your request is for:-

Redirect: exampledomain.info towards exampledomain.biz

or

Frame forward: exampledomain.info towards exampledomain.biz

And send this to .

Redirect changes the address in the browser to the address that it points to. Frame forward keeps the address typed into the browser but shows the page that is registered to the address that it is pointing to.
Vis hele sitatet...
Sist endret av danielsk; 17. februar 2010 kl. 13:43.