Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2711
Har fått tak i en av disse knipsene (rosa/røde Smilefjes)
noen som har testet disse?
bildet er fjerna....av logiske årsakert
skal spise tabletten i kveld..saa da finner jeg jo ut om den er god eller ei...
Sist endret av paparoach; 31. desember 2001 kl. 15:25.
ja.. da var det ovestått....tabletten var kjip...blei litt sløv og forvirra...men utensom...it sux.
vill ikke annbefale den.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
*URK* skikkelig dårlige knips.. skal jeg love dere.. Disse funker ikke i det heletatt..
men gule smiley'er funker.. altså.. ikke de med en gutt med hår og ett gliis på.. men de som er bare to øyner og en munn disse er snadder

-sp3q
ØØØØØØØØ!!!!

DRITT KNIPS..... GULE SMILYS ER BEST AV ALLE DE SMILEFJESENE.... OG DE GRØNNE DA=)
▼ ... over en uke senere ... ▼
hmm, knips ja... det var lenge siden det.. testa noen gul/hvite smiles for et par år tilbake.. fyfan for no dritt.. kunne eta så mange du kunne jo, uten at man fikk noen effekt.. (men nå er jo jeg halveis fargeblind) nei, takke seg til gode gamle lyn
de knipsen er knuse go..... så spisi vei
Opprinnelig postet av DanBanan
hmm, knips ja... det var lenge siden det.. testa noen gul/hvite smiles for et par år tilbake.. fyfan for no dritt.. kunne eta så mange du kunne jo, uten at man fikk noen effekt.. (men nå er jo jeg halveis fargeblind) nei, takke seg til gode gamle lyn
Vis hele sitatet...

eg spiste nå de gule smilyene og de va jo knuse go! men det va jo lenge siden du spiste de da så det kan vel være det er et annet pati... elle de må være et annet parti eller nyere... synest de va knas