Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 937
Hei

Jeg lurte bar på om jeg kan bruke disse her: http://tinyurl.com/cw6rh39
med denne her: http://tinyurl.com/c43hux8
vil det fungere?

håper på svar

-123ipad123
Ja det passer.
Men det du skal se på er om stømnette ditt støtter det.
Trådstarter
33 3
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Ja det passer.
Men det du skal se på er om stømnette ditt støtter det.
Vis hele sitatet...
Hvordan/hvor kan jeg se om strømnettet mitt støtter dem?
Det er vel egentlig ikke noe du kan se på men bare prøve.
Hvor gammelt er huset ditt?
Trådstarter
33 3
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Det er vel egentlig ikke noe du kan se på men bare prøve.
Hvor gammelt er huset ditt?
Vis hele sitatet...
veldig gammelt over 15 tror jeg (eldre kansje)
Sist endret av 123ipad123; 27. mars 2012 kl. 15:21.
Du kan jo prøve og levere/sende tilbake om den ikke fungerer.
Sitat av 123ipad123 Vis innlegg
veldig gammelt over 15 tror jeg (eldre kansje)
Vis hele sitatet...
TJa, 15 år er det aldeles ikke gammelt.

Vårt hus er 20 år gammelt, og har da helt fint strømnett.

Værre om vi snakker 50+
Trådstarter
33 3
Sitat av laxzzi Vis innlegg
TJa, 15 år er det aldeles ikke gammelt.

Vårt hus er 20 år gammelt, og har da helt fint strømnett.

Værre om vi snakker 50+
Vis hele sitatet...
jeg tror det er 30 ikke 15, men tror du det fungerer?
det spiller ingen rolle hvor gammelt det er. det du må se er om de stikk kontaktene du setter de i er på de samme fasene. på inntakskabelen inn i huset kommer det 4 ledere(jord, L1, L2 og L3) og hvis de ikke skal bynyttes på stikk som er på samme kurs må du se om fasene på de stikkene du skal benytte deg av bruker samme ledere(feks L1 og L3)

om du ikke forstod det kan jeg sikkert lage en tegning
Trådstarter
33 3
Sitat av DJ lasso Vis innlegg
det spiller ingen rolle hvor gammelt det er. det du må se er om de stikk kontaktene du setter de i er på de samme fasene. på inntakskabelen inn i huset kommer det 4 ledere(jord, L1, L2 og L3) og hvis de ikke skal bynyttes på stikk som er på samme kurs må du se om fasene på de stikkene du skal benytte deg av bruker samme ledere(feks L1 og L3)

om du ikke forstod det kan jeg sikkert lage en tegning
Vis hele sitatet...
jeg tror jeg går for tegningen, takk
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av DJ lasso Vis innlegg
det spiller ingen rolle hvor gammelt det er. det du må se er om de stikk kontaktene du setter de i er på de samme fasene. på inntakskabelen inn i huset kommer det 4 ledere(jord, L1, L2 og L3) og hvis de ikke skal bynyttes på stikk som er på samme kurs må du se om fasene på de stikkene du skal benytte deg av bruker samme ledere(feks L1 og L3)

om du ikke forstod det kan jeg sikkert lage en tegning
Vis hele sitatet...
Tja, signalintegriteten vil være elendig på elendige installasjoner, noe som kan være tilfelle på eldre hus, iallefall hvis strømnettet er bygget ut eller "renovert".

Selv i mitt 25 år gamle hus oppnår jeg bare 80% kvalitet på signalet fra rom x til rom y på samme kurs og enda dårligere mellom kurser.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Tja, signalintegriteten vil være elendig på elendige installasjoner, noe som kan være tilfelle på eldre hus, iallefall hvis strømnettet er bygget ut eller "renovert".

Selv i mitt 25 år gamle hus oppnår jeg bare 80% kvalitet på signalet fra rom x til rom y på samme kurs og enda dårligere mellom kurser.
Vis hele sitatet...
ja, det er jo selvfølgelig også noe man må ta høyde for. har ikke så mye peiling på dette men jeg ville anta hvor flere apparater og lignende man har på kursen kan gjøre en forskjell men hva vet vel jeg?:P
Trådstarter
33 3
Så det dere sier er at det fungerer?
Hvis du ser tegningen min så må du se at de kursene du skal bruke det på er på samme fas

Lykke til