Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 984
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har nå trippet på LSD 3 ganger, 1 gang 140ug og 2 ganger 180ug!

Skal nå kjøre en ny trip med noen kompiser. Vi har kjøpt 10 lapper på 120ug.

Hvor mye tror dere jeg hadde taklet fint?

Jeg tenker 240, altså 2 lapper!

Greit å nevne at jeg har trippa på sopp flere ganger også
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du hadde sikkert taklet 5lapper helt fint, men det blir jo umulig for oss å forutsi. Dette må du kjenne på selv.
Erfaring, setting og forhold til dine medsammensvorne må også tas med i regnestykket.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs hva du liker. Jeg liker ikke mye mer enn 200
Ville ikke tatt mere enn 3 lapper med det første, kan fort bli overraskende intenst hvis du ikke trapper opp doesene over tid (min mening)
Er overveiende sannsynlig at du takler økning fra 180 til 240 bra.

Du skal altså trippe med kompiser, gjorde du det de andre gangene ? Det kan endre på ting, er det kompis(er) i flertall bør du tenke litt på deres relasjon til både deg og hverandre. Men det var kanskje flere venner med alle gangene du tura ?
Her kan du best svare og som du sikkert har innsett så kan ikke du det heller. Du må bare velge basert på den infoen du sitter på og hva du selv ønsker.
Å overture på LSD er noe av det skumleste jeg har vært med på tror jeg. Pass på for lapper fra samme selger, ja fra samme ark tilogmed trenger ikke være like sterke. Det som skjedde med meg var at jeg tok 1 lapp ventet i 2,5 - 3timer men kjente ikke mye. Så jeg tok en til. Denne viste seg å være hvertfall 5ganger så sterk som den første. Det er nå nesten 2år siden og jeg har ikke følt meg klar til å turen igjen siden da. Kanskje jeg kommer til å prøve igjen til sommeren men da være veldig forsiktig. Det satt psykiske spor å overture til de grader. LSD er ikke farlig og det skal ekstreme doser til før det blir farlig. Det kan derimot sette sterke spor i psyken.
Jobb deg opp litt etter litt og kjenn på hva du takler
2 lapper høres fornuftig ut for neste tur.