Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3382
Nå er det endelig klart for den årlige turen til paradis, Spania - Mallorca - Magaluf !

Men i år skal jeg ikke ta sjansen på å få kjøpe xtc der nede for de siste årene har det bare vert dritt, eneste er de småturene over til ibiza under oppholdet, men er så stress å ta meg seg derfra og stress å reise bort der under oppholdet og for det er dyrt, oppskrytt og kjedelig.

anyway, jeg tenkte jeg skulle ta med meg 4-6 stk, skal bare ha for to dager(til judgement night med judge jules og til et mtv party), men hvordan i helvete skal jeg få det med meg, hunder lukter det, jeg putter det ikke opp bak, hell no, noen sier at om tar plastikk rundt det og har det i munnen er man safe, men hunder lukter det og

nå tenker sikkert mangen, hvorfor, hvorfor, det skal jeg si, man får bare dritt i spania om man ikke er heldig, man kommer alltid i kontakt med noen som ordner eller man reiser over til ibiza, men i år orker jeg ikke å stresse og jeg vil være sikker på kvaliteten.
nFF Marshall
morten's Avatar
Finn ut av adressen til hotellet ditt, og send den ned dit et par dager i forveien, så ligger den å venter på deg når du kommer ned... ? Kanskje bad eksempel.

Du har vel ikke stor afro, der kan dem skjules. Legg dem i en pose kaffe, det lukter ikke bikkjene..Vet ikke om det har noe med stoffene å si.
Trådstarter
41 0
har hundre steder å gjemme de små tabelettene, men vil være sikker på at jeg ikke blir stoppet, å sitte igjen i norge med bot og null sydentur er litt surt...

derfor jeg tenker litt på å ha de i munnen, så bare svelge om det blir noe oppstyr, tar 20-30 min før det funker likevel og da må de nå være ferdig å ransake meg, om de ikke er, så klarer jeg nå å holde maska likevel, men 6 stk er litt for mye på engang for meg i alle fall, det som er litt skeivt...

hmmz
Master debater
Dekilaz's Avatar
Sjansen for å bli sjekket av narkohunder er vel ikke så veldig stor, men disse hundene kan visst faktisk lukte narkotika om det så er gjemt inne i en parfymeflaske som ligger i en termos. Gjemme det i munnen er vel omtrent det smarteste, evt. kan man jo ta det gamle smuglertrikset: Slenge det i et kondom, knytte kondomet, svelge det og så ta det ut igjen når du kommer frem.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av creo


...derfor jeg tenker litt på å ha de i munnen, så bare svelge om det blir noe oppstyr, tar 20-30 min før det funker likevel og da må de nå være ferdig å ransake meg, om de ikke er, så klarer jeg nå å holde maska likevel, men 6 stk er litt for mye på engang for meg i alle fall, det som er litt skeivt...

hmmz
Vis hele sitatet...
Du må jo ha de i noe (plast, kondom etc.) før/mens du har de i munnen så de ikke funker før etter en lang stund evt. ikke i det hele tatt før de kommer ut i den andre enden.
Sist endret av z0p; 16. mai 2003 kl. 03:36.
pakk de inn i plastikk (ikke gladpak) og ha i munnen, svelg hvis du blir visitert, og etterpå så kan du spy dem opp igjen, burde vel funke?
fedex til hotellet ditt dagen før du reiser?
Hunder lukter det ikke hvis de er pakka inn i noe helt lufttett! Det de lukter er sporet av noe som har vært på utsiden. Søskenbarnet mitt som gikk forsvarets hundeskole fortalte det til meg.
Problemet er jo bare å unngå å få noe spor av det på utsiden...
også må du bruke tett plast og da :P
(molekyl rekkene må være tettere enn lukten sine molekylrekker)

fryseplast er "tettere" en vanlige brødposer feks..
Opprinnelig postet av Dekilaz
Gjemme det i munnen er vel omtrent det smarteste, evt. kan man jo ta det gamle smuglertrikset: Slenge det i et kondom, knytte kondomet, svelge det og så ta det ut igjen når du kommer frem.
Vis hele sitatet...
Så går det med et uhell hull på kondomen, og vips så ligger du der bevistløs.

Unnskyld meg, men jeg må bare spørre: Hvorfor gidder dere bruke rusmidler som xtc?? Det ødelegger hjernen helt, og man vet ikke hva som EGENTLIG er inne i tabletten!
Opprinnelig postet av AppendiX
Unnskyld meg, men jeg må bare spørre: Hvorfor gidder dere bruke rusmidler som xtc?? Det ødelegger hjernen helt, og man vet ikke hva som EGENTLIG er inne i tabletten!
Vis hele sitatet...
siden det ikke er det han spør om så regner jeg med at han driter i det der..
Vel, hvis du skal ha de i munnen, sørg for å ikke ha nok til en od. Jeg har ikke peiling på xtc, men jeg antar det er det viktigste
Better safe than sorry.
AppendiX: les reglene for dette forumet, du.
Opprinnelig postet av IvIoyner
AppendiX: les reglene for dette forumet, du.
Vis hele sitatet...
Vet at det er offtopic, men gidder ikke starte en ny tråd bare for å spørre om hvorfor folk bruker xtc.

Hvis dere på noen måte ikke likte posten min, overse den ok lat som jeg ikke finnes:P
Unnskyld

edit: hvor finner man reglene?
Opprinnelig postet av AppendiX

edit: hvor finner man reglene?
Vis hele sitatet...
http://www.freakforum.nu/forum/annou...?s=&forumid=70 les siste posten.
ok, unnskyld.
Var bare en nysjerrig liten gutt som ville vite hvorfor.

(dere kan svare:)
Man skal vel være passe uheldig for å bli stoppa da, jeg hadde jo en utbrettbar plastkølle på meg da jeg skulle til syden.
Opprinnelig postet av Nichotin
Man skal vel være passe uheldig for å bli stoppa da, jeg hadde jo en utbrettbar plastkølle på meg da jeg skulle til syden.
Vis hele sitatet...
just in case?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Ta med deg heller noen frimerker.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Schizoma: Hehe, hver gang du prøver/skal prøve noe nytt så får du det på hjernen . Men egentlig støtter jeg deg der, må da være mye lettere å smugle med seg syre... Får det sikkert mye gøyere og .
oddsen for å i det hele tatt bli sjekka er jo ganske lav da....

har vært i syden mange ganger å har aldri blitt stoppa en gang....

mn d er vel bare som de sier å svelge det eller rett å slett pakke det luftett som ikke skal være noe prob..
Trådstarter
41 0
takker for svar

vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette, men skal nå alltids klare det, satser på noe luftett... hmmz
det er vel sånn at man blir aldri stoppa på vei ut fra norge inn til syden, men når du kommer inn igjen i norge, det er da du pleier å bli stoppa
Det er ingen tollere på flyplassen etter klokken 4. Staten har ikke råd til å betale tollerne for å være lenger. Sjekk når flyet går du...
Bare lurer på en ting, er det ikke slik at tollere skjelden stresser deg på utreise FRA norge til dit du skal. ingen som smugler noe særlig ut av norge.
Skal du smugle noe til spania sjekker de det jo aldri i Norge, men noe tollvesen i Spania er kanskje ikke å foretrekke...
og uansett, er ikke spania med i shengen-opplegge og det er ikke noe særlig tollbetjenter og greier(eller har jeg misforstått noe)? har uansett aldri hørt om at noen har blitt tatt for smugling av noe fra norge til spania
schengen-avtalen omfatter kun pass-kontroll tror jeg, og fri handel. tollvesenet er nok desverre der likevel.
Pakk det inn i tettpakka plastposer med kaffe pulver, det funker værtfall fint med tjall.
Kjøp: Ett rulletobakk med sigarettsnitt, en kartong pakning sigaretter, en sånn dings som presser tobakk inn i sigarett hylser. Pirk ut tobakken i seks av sigarettene. Pakk pillerene in i "vakum" plast. legg en med i hver av det seks tomme hylsene, og fyll de opp igjen med tobbakk. Legg sigarettene med igjen i pakken. legg pakken tilbake i kartongen og pakk den langt ned i baggen. (ha en enkel pakke i lommen. Aldrig i livet att en stresset toller gidder ikke å skjekke alle 20pkene i en kartong. Han tar nokk heller å kjefter på hunden for att han har fått en for følsom nese..
Pakker du det lufttett en par dager før du drar så kan du gjerne sette deg ned og kosekose med voffen på flyplassen. Hvis den lukter noe, så lukter den veldig lite og markerer at den lukter veldig lite, så da regnes det med at man har brukt, men ikke har. Det (utrolig nok) driter dem langveis i. [Men jeg kan jo selvsagt ikke garantere at 20 staute spanske politimenn ikke banker og voldtar deg før du brennes på bålet]
En kamerat av meg puttet xtc i en liten plastikk pose, så puttet han dem in i sån limstikk og la limet over. Han skulle til ibiza ble stoppet, og de fant ingen ting på ham. Han hadde limtuben i lommen heletiden.

Dere lurer kansje på hvorfor han ikke kjøpte ibiza? Fordi han just hadde kjøp 10 tabeletter her :P
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
Det spanske politiet/tollvesenet skal man ikke kødde med...
err... ser ikke spania gjennom fingrene med besittelse av mindre kvanta?
Aldri opplevd å bli stoppa på vei til syden..
Opprinnelig postet av intenzo
Aldri opplevd å bli stoppa på vei til syden..
Vis hele sitatet...
Er jo blitt helt annerledes med kontroller osv nå etter ellevte september... Da jeg dro til London (ok, de var terrormål, men alikvel) ble jeg sjekket, ransaket og sett stygt på sju ganger. Og jeg er en middels bygd nerd som aldri kunne skadet noen. Stakkars evt. muslimer som tok seg turen gjennom med turban.