Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4618
Hei!
Har tenkt meg en helgetur til Amsterdam en gang i januar. Derfor lurer jeg på om noen av dere som har vært der kan hjelpe meg med å finne et brukbart, men dog ikke et overpriset hotell. Del gjerne erfaringene du har med hotellet

Takk!
Har selv bodd på Hans Brinker Budget Hotel, selv om hele reklamekonseptet deres er at de er det verste hotellet i verden, er det faktisk helt ålreit der. Ingen luksus på noen måte, men man får akkurat det man trenger + frokost. Dessuten har de et cheezy diskotek i kjelleren og happy-hour i baren fra 17.00 til 18.00.

Hotellet ligger i Kerkstraat, og det tar ca. 5-10 minutter å gå til sentrum, eller ett minutt å gå før du er på en trikkeholdeplass. Prisene antar jeg er helt ålreit. Uansett verdt å sjekke ut reklamekampanjene deres, de er rett og slett geniale.
Sist endret av Viva la Opium; 14. desember 2009 kl. 00:52.
Bruk Tripadvisor så vet du hva du kan forvente. Hotellet nevnt ovenfor får veldig dårlige tilbakemeldinger.
En oppfordring fra meg til deg: Ikke oppfør deg som DISSE gutta! =)
Sitat av obskøn Vis innlegg
En oppfordring fra meg til deg: Ikke oppfør deg som DISSE gutta! =)
Vis hele sitatet...
Takker for svar!

Synd at sånne folk som de gutta der ødelegger for alle andre! Ble rett og slett sint da jeg leste den tråden der.
Du kan også sjekke ut noen av homo-hostellen, disse har regnbue-flagg over inngangen og er "gay-friendly". Dvs homo-erotiske bøker i bokhylla og baderomsvegger av glass. Jeg og en kamerat måtte bo på et sånt da det var det eneste vi hadde råd til etter at vi mistet flyet vårt:P Bra pris og høy standard. Litt nasty med see-trough dass though!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noen som vet om noen hoteller i Amsterdam hvor man kan røyke på rommet?
Sist endret av shallis; 27. desember 2009 kl. 13:31.
tror ikke det er lov på noen hoteller, for det ble ulovlig når røykeloven kom. men hvis du leier leilighet så går det nok bedre, og når vi leide leilighet tidligere i år, lå det en bag med weed og en bong på bordet når vi kom fram
Terminus hotell kan jeg anbefale
Var der i november og bra standard, bra pris og sentralt
Ligger 5 min gange fra jernbanestasjonen og ligger rett ved Red Light og en Politistasjon da for sikkerhetens skyld ;p
Husbåt mann, husbåt!!
Liberty Hotell i sentrum av Amsterdam, 5 minutter fra sentralstasjon. De har en facebook gruppe, og her finner du bilder, kart og kommentarer fra tidligere gjester. Dette er dog hvis du vil bo billig, ikke er kresen på top quality, men ikke vil bo på hostel.

Jeg har ikke bodd der, men vært med eierne og festet med eierne av det hotellet når jeg var i Amsterdam sist gang. Det er ett utrolig hyggelig og vennlig crew som leier ut de rommene. De er glad i og ta seg en rev, en fest, og kanskje til og med litt shrooms i blant, så det er fint hvis du trenger litt inside-info om Amsterdam. Det er sprøe folk, men veldig vennlig og de får deg til og føle deg velkommen. De er en vennegjeng fra forskjellige steder i verden, hvor flere av de jobber i forskjellige coffeshops, barer, og smartshops, rundt i Amsterdam. De har reist rundt i store deler av verden, og havnet tilfeldigvis i Amsterdam i en ferie og ble boende og jobbende der.

Anbefales så absolutt!

http://static1.easytobook.com/images/hotel/amsterdam/liberty-hotel-amsterdam-img1-400.jpg

The Liberty Hotel is a small, basic, hotel located in the city centre of Amsterdam, only a few minutes walking distance from Central Station.

The hotel is situated in the middle of the city centre on the Singel, which is a beautiful Amsterdam Canal. Dam Square, the shopping centre and Amsterdam night life are within a few minutes walking distance of the hotel.

The hotel rooms are clean and basic and are equipped with hot and cold water. All rooms in this hotel have shared bathroom facilities. The hotel will be glad to welcome you.


www.hotelliberty.nl - Dette er deres offisielle hjemmeside.

http://img710.imageshack.us/img710/4801/lib.jpg
Sist endret av Quetzalcoatl; 27. desember 2009 kl. 16:11.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det hotellet her http://www.delta-hotel.nl/home/ er det lov å røyke på

skal ta meg en tur dit selv i juni, tipper det blir chill. men tenker jeg må stikke på noe museum osv (noen som har noen forslag?), så foreldra mine ikke skal mistenke meg for mye for å bare stikke dit for å røyke. og mulig besøke flere land.
Sjekk også. http://www.hotels.nl/

NH Hotels har "late check-out" Så man trenger ikke å sjekke ut kør kl 1800 på avreise dagen. Utrolig digg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Mye bra tips her. Vurderer også å kanskje leie leilighet, noen med erfaring?
Sitat av Amaze Vis innlegg
Mye bra tips her. Vurderer også å kanskje leie leilighet, noen med erfaring?
Vis hele sitatet...
Jeg leier alltid en leilighet fra Bulldog hotel i Red Light.
Høy standard og du får lov til å røke der.
Blir ikke så dyrt når du reiser med flere.

http://www.bulldoghotel.com/TheBulld...apartments.htm