Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 7184
Lurer på om noen kan svare en fortvilet freaker som aldri har brukt dop, har faktisk ikke peiling på hvordan opiater opptrer i kroppen. Har googlet litt, men finner ikke noe konkret, kanskje googlinga mi er litt rusten.

Noen som har peil på hvor fort det vil vises i urin og blod?
Ble arrestert mens jeg sto parkert, doped med sub i arresten, deretter ble det tatt blodprøve, urinprøve ble tatt 30min, maks en time senere, denne viste positivt på PUB/subutex.
Førerkort ble inndratt på grunnlag av dette.
Blod ga jeg da det er det de har lov å kreve, urin ble jeg truet til å gi ifra meg.

Skjønner at rettsvesen aldri kommer til å tro meg, har selv noe problemer med å fatte at dette faktisk skjedde.
Har skrevet en lang post om dette om noen er interessert i å lese, står i "hvordan går det?" tråden.

Er det mulig at jeg kan redde meg på forskjellig nivå i blod kontra urin i en eventuell rettssak?
Skal man ikke kunne se utifra prøver om man er på tur opp eller ned?
Hva faen skal jeg gjøre? Jeg er helt rådløs her.
Om det tar litt tid før det er i systemet, så er det vell ikke helt usannsynlig at det ikke vil vises noe i blod, og kun i urin?
Jeg er ikke ute etter ta politiet på dette, de har skremt meg så jævlig at jeg driter i dem, de involverte for ta dette på sin egen samvittighet.
Jeg er ute etter å redde min egen ræv, eller rett til å føre motorvogn. Førerkort og bil hobby er absolutt en av de tingene som har hjulpet meg å holde meg på den smale sti, uten kjørkort er jeg også fakd iforhold til jobbmuligheter, har utdanning jeg ikke får brukt for shit uten lappen, jeg må ikke ha førerkort for å klare meg, men det er jævlig urettferdig at den ble tatt fra meg på denne måten.
Jeg er stuck i limbo
Sikker på at du har blitt dopet? Jeg vet ikke om du har noen "venner" eller om du har akseptert godteri av fremmede, men jeg tenker at du heller muligens har spist eller tatt noen andre legemidler som slår ut som subutex. Jeg er ingen ekspert på området, men jeg vet valmuefrø kan slå ut på urinprøve som opiater for eksempel. Så du får gjøre litt research og se over dietten din hvis du ikke kan huske noen andre hendelser hvor noen kan ha fått i deg det.
Du må få innsyn i hva blodkons og urinkons ligger på, er det forurensing oga ting som valmuefrø eller har du fått i deg noe med sub ved feiltakelse. Sov du bak rattet? Det er relativt uvanlig at politiet hanker deg inn uten å ha ruskjøringshistorikk nå om dagen, stort sett alt skjer pga vitner som rapporterer spesiell oppførsel i trafikken. Når det gjelder blod/urinprøver å mistanke kjøring i ruset tilstand mener jeg å huske de kan kreve både spytt, blod og urin. Dette har en høyere strafferamme og alvorlighetsgrad enn kun bruk og besittelse hvor det mer mer begrensa hva man kan kreve. Om du har blitt dopa uvitende av andre må du finne bevis for dette, har du en høy sub-kons i blodet uten å gi en svært sannsynlig forklaring på at du har blitt dopa ligger du dårlig an. Et annet moment som taler deg i disfavør er at om blodkons/urinkons er høy burde du merka at du var påvirka og aldri satt deg bak rattet uavhengig av om du inntok noe med eller mot din vilje. Lykke til uansett

Jeg forstod ikke dette helt første gang jeg leste det. Ble du dopa med sub i arresten med vilje? Av hvem?
Sist endret av OneofaMind; 24. juli 2021 kl. 10:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er sikkert for sent nå, men du burde vel forta deg til legen, og fått han til å kjøre de samme testene, om du tror de tulka med prøvene?
"Det er relativt uvanlig at politiet hanker deg inn uten å ha ruskjøringshistorikk nå om dagen, stort sett alt skjer pga vitner som rapporterer spesiell oppførsel i trafikken."

Disse såkalte vitnene har jeg sellv fått beskjed om at politiet har de gangene jeg har blitt stoppet. Kun av gangene måtte jeg legge av negativ urinprøve. Jeg har rett og slett ikke tro på de vitnene, det er noe de bruker for å lave en hjemmel ut av ingenting.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så du har blitt stoppet mens du kjørt bil, ble testet for rus midler og det slo inn på subutex.

Du driver ikke med noen som helst rusmidler og kan virkelig ikke forstå hvorfor du tester posetivt.

Da ville jeg ikke finne meg i det du har blitt anklaget for!
Stemmer det du sier, så går du videre med saken.
Her kan du få hjelp av samtale med advokat fra fri rettshjelp ( tror det heter det) Er du uskyldig, men evt blitt dopa av noen så er du et offer. Da skal du heller anmelde "dem du ikke vet" for å ha blitt dopet, noen har gitt deg noe uten at du viste det.
Sitat av pipestilk Vis innlegg
"Det er relativt uvanlig at politiet hanker deg inn uten å ha ruskjøringshistorikk nå om dagen, stort sett alt skjer pga vitner som rapporterer spesiell oppførsel i trafikken."

Disse såkalte vitnene har jeg sellv fått beskjed om at politiet har de gangene jeg har blitt stoppet. Kun av gangene måtte jeg legge av negativ urinprøve. Jeg har rett og slett ikke tro på de vitnene, det er noe de bruker for å lave en hjemmel ut av ingenting.
Vis hele sitatet...
Jeg og flere jeg kjenner har meldt inn mistenkelig kjøring flere ganger så i mange tilfellene er nok vitnene reele. Sjekker politilogg etterpå og ser at de har sjekka det aktuelle.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du fortelle litt mer helhetlig av hva som skjedde? Du ble stoppet i trafikken og tatt med inn i arresten for testing, men ble dopet på subutex I arresten mens du ventet på prøve og prøven slo derfor ut positiv på sub er det sånn å forstå?
Når jeg har vært i arresten har jeg ikke hatt mulighet til å være i kontakt med andre arresterte, er det politiet som ga deg subutex og evn hvorfor? Må det en tilfeldig tablett gjemt på cella som du tok? Eller hvordan ble du dopet? Ble du dopet i arresten som du skriver eller før du kjørte bil?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok meg tid til å finne og lese posten din i Hvordan har du det-tråden. Det er veldig enkelt å lure på om du ikke er paranoid, at navnet kompis snakka med og navnet på politimannen er det samme er en stor tilfeldighet, for hvem faen ringer politiet helt åpenlyst mens man sitter rett ved siden av den man ryster på samme hvor mange koder man snakker i.... Men vet du hva Kjell jeg tror deg. Jeg har opplevd så sjuke ting med politiet i nord sjæl, ting som får meg til å høres ut som den sjuke men som ville blitt bevist om man hadde en mill til å sette igang granskning mot dem. Jeg kjenner en advokat som meldte seg ut av en sak i nord fordi han aldri hadde sett så uproft og uetisk arbeid hos politiet før. Vannet som tappes fra dispensere og fylles i de tynne små plastikkoppene kan smake litt medisinsk og jeg tror det er pga vannet er lagra på plastdispenser eller noe med den tynne hvite koppen å gjøre. Vann hos tannlegen smaker likt, så kanskje det har vært kompisen din som dopa deg eller politiet som kjeda seg så mye at de måtte ha noe å gjøre. Det er noen ekte psykopatjævler blandt dem det er hvertfall sikkert!
At du forteller om traumer i etterkant gjør at jeg ikke vil avfeie historien din. Man kan alltids spekulere i motiv og tillitt og s'nær men fuck it har som sagt opplevd helt ville greier med dem sjæl og vet at de ikke feller noen tårer for uskyldig anklagd eller uskyldig dømte.

Du bør snakke med en psykolog om traumene dine asap før det brenner seg fast og plager deg i mange år. Hvis du er redd for å ikke bli trodd trenger du ikke fortelle hvem som dopet deg, bare at du ble dopet og sliter med traumer. Faen heller ass fuck! Blir det sak ut av så har du psykologen på laget og kan vise til rusfri historikk og plettfritt rulleblad, gå gjerne til anmeldelse av ukjent gjerningsmann for å dope deg og kjør saken fullt av prinsipp!
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ryster på skal stå tyster på btw
Iskald makkapikk
Går nok bare godt dette.

Det er påtalemyndighetene som må bevise over rimelig tvil at du IKKE har blitt dopet ned, noe som er vanskelig med mindre de har funnet dop eller emballasje på deg. Har førstehåndserfaring med dette.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Går nok bare godt dette.

Det er påtalemyndighetene som må bevise over rimelig tvil at du IKKE har blitt dopet ned, noe som er vanskelig med mindre de har funnet dop eller emballasje på deg. Har førstehåndserfaring med dette.
Vis hele sitatet...
I teorien men i praksis vil påtalemyndigheten hamre på for å vise skyld og for de fleste vil det høres lite troverdig ut for dommere når politiet kan bevise utslag på test og påstått vitne å komme å forsvare seg med at politiet må ha dopa deg ned. Blir litt som hunden spiste leksene. Påtalemyndigheten i samme distrikt har stått å jugd om ting og bevis i rettsak jeg har vært med på så vet hvordan de gjør alt for å fremstille som at de har rett...
Sitat av pipestilk Vis innlegg
"Det er relativt uvanlig at politiet hanker deg inn uten å ha ruskjøringshistorikk nå om dagen, stort sett alt skjer pga vitner som rapporterer spesiell oppførsel i trafikken."

Disse såkalte vitnene har jeg sellv fått beskjed om at politiet har de gangene jeg har blitt stoppet. Kun av gangene måtte jeg legge av negativ urinprøve. Jeg har rett og slett ikke tro på de vitnene, det er noe de bruker for å lave en hjemmel ut av ingenting.
Vis hele sitatet...
Lage en hjemmel ut av ingenting? Hvordan foregår dette om jeg tør spørre? Vil gjerne høre mere om disse politi-produserte hjemmlene.

Det kan ikke være kjøringen din som gjør at vitner får deg stoppet?

Sitat av OneofaMind Vis innlegg
Jeg og flere jeg kjenner har meldt inn mistenkelig kjøring flere ganger så i mange tilfellene er nok vitnene reele. Sjekker politilogg etterpå og ser at de har sjekka det aktuelle.
Vis hele sitatet...
Politiet gjør alltid informasjon rundt ethvert trafikkstop offentlig slik at politilogg.no kan videreformidle dette? Tviler... Står alt for lite der fra dag til dag, og det som står er konkrete hendelser, ikke en liste over hva slags bil som ble sjekket ut når. Politilogg driver bare med videreformidling av noe utplukket informasjon så det ville gitt mye mere mening å sjekke ut den lokale Twitter kontoen deres spesielt mtp at politilogg kom med siste update 16. desember 2020

Kan se ut som at du og flere du kjenner i hvert fall ikke har meldt inn noe i det siste halvåret.
Kjelldriver's Avatar
Trådstarter
Vell, skjønner at dere trenger noe kontekst her.

Jeg er tatt et tiltalt et titalls ganger for bruk og oppbevaring, jeg er for en del år siden også dømt for ruskjøring.
Politiet har alltid lagt ned påstand om fengsling, jeg har sluppet unna fengsel og fått sone på andre måter, men likevell sonet. Noe som gjør at jeg blir plaget litt ekstra, politiet har ved flere anledninger produsert falske historier og beviser mot meg, dette har de også blitt tatt for i retten. Denne katt og mus leken har gjort at enkelte i lokalpolitiet er noe bitter, det at de aldri har klart å ta meg på den måten de helst skulle sett, eller at jeg har ålet meg ut og fått lav straff iforhold til hva de har ønsket.
Siste gangen bestemte jeg meg for at jeg har brukt opp flaksen min å må snu livet mitt, det gjorde jeg og flyttet vekk, gjennomførte VGS, tok fagbrev og stater videre på fagskole utdanning og er på siste året nå. Det er mange år siden jeg har hatt noe som helst å gjøre med politiet.
Likevell blir jeg trakkasert i hjemkommunen, de kan finne på å ta meg i arrest uten grunn å holde meg i mange timer før de lar meg gå igjen som om ingenting hadde skjedd.

Politiet har igjennom de ti siste årene gått ut av sin vei for å sørge for jeg ikke skal kjøre bil, selv om jeg aldri har vært involvert i en ulykke eller uhell, jeg har mistet førerkortet to ganger for faktiske forhold, en gang på prikk belastning og en gang for ruskjøring med thc. Disse har jeg erkjent i retten da det faktisk var tilfellet, jeg er en ærlig mann, tar du meg buksa nede så står jeg for det. Og tre ganger for tull, en gang fordi jeg ikke brukte adhd medisiner.
En gang for uaktsom kjøring, da hadde jeg en diskusjon med en politimann inne på stasjonen da de hadde vært hjemme hos meg og ransaket huset uten gyldige papirer og de kunne heller ikke oppdrive papirer da jeg var innom stasjonen dagen etter for å be om å få se de, på utsiden av stasjonen så ropte jeg jævla fascister til de som sto i vinduet og viste fingeren før jeg satt meg i bilen og kjørte hjem, ung og dum I know. Jeg var ikke hjemme, men min mor var på besøk da de brøt opp døren og dyttet mor unna da de kom inn for ransaket huset, hun har i dag fått diagnose og sliter med ptsd på grunn av den episoden, og de kom på nytt dagen etter for å inndra førerkortet mitt for uaktsom kjøring, i papirene sto det, "Burnet bilen rundt i ring på på parkeringsplassen", anmeldelsen ble endret før rettsaken, til kjørte fort foran en brøytekant, hvor de hadde tatt masse rare bilder for å male et bilde for dommer om hvor farlig jeg hadde kjørt.
Og nå igjen for ruskjøring med subutex.

Det som har skjedd nå.
Hadde en tidligere bekjent med meg i bilen som også er fra hjemkommunen, han drev selv en cannabisplantasje som fylte to etasjer i et rimelig stort hus, dette ble han nylig tatt for. Samme karn stakk forsåvidt også av med baggen min under alt dette, noe som ble anmeldt noen dager senere og jeg oppga personen med fullt navn og adresse. likevell ble saken henlagt pga. Politiet ikke kunne identifisere personen...?
Vi ble arrestert ilag, men han ble sluppet da jeg ble tatt inn.
Vi var på en lengre kjøretur, på kjøreturen stoppet vi for å sove, jeg våkner av at telefonen hans ringer, ser at han slår opp nummeret og der står det navn navnesen. Noen timer senere ankommer vi et tettsted og stopper for å strekke på beina, fylle drivstoff, vaske lys og vindu for innsekter, mens jeg står å vasker ruta så kommer det en politibil, dette er kl 5 på morgenen, de parkerer på andre siden av gaten mot oss, de står der i 1 min før de kommer bort og sier at de har sjekket skiltnr, jeg er tidligere kjenning og derfor må de sjekke meg, merk at jeg står utenfor bilen min som er parkert med tenning av.

Jeg har en konstant hvilepuls rett under 100, dette er helt normalt da jeg står på en døgndose 20mg dexamfetaminensulfat, må inn til årlig helsekontroll av hjerte på grunn av det.
Men jeg blir arrestert på misstanke om ruskjøring da jeg har uvanlig høy pulls, helt normalt, skjer hver gang. Normalt sett, straks de får se resepten min og papirene fra lege så får jeg gå, ikke denne gangen. I arresten kommer det en tredje politibetjent som introduserer seg som navnet jeg leste på telefonen til mannen jeg hadde i bilen, og da fattet jeg misstanke om at dette kunne være iscenesatt, jeg sier ikke noe, bare tenker. Passasjeren min er nylig tatt i noe jeg vil si er en større sak. Ikke type avisoppslag sak, men man har ikke to etasjer med planter til eget bruk? Spekulasjoner, strafferabatt whatever.

Den vanlige regla, det går fra stasjonen til helsesenter for blodprøve og kognitiv test, helt vanlig, jeg har vært igjennom dette så mange ganger at jeg kan nærmest gjøre jobben for betjentene, og jeg består den helsetesten hver gang, denne gangen også.
Det som var uvanlig her, var at jeg fikk ikke alene tid med legen som skulle ta prøvene, de satt ved min side hele tiden, pustet og peste meg i nakken mens de prøvde å presse og stresse meg under den kognitive kontrollprøven.

Før tester ble tatt så ber jeg om et glass vann, springen er rett foran meg, men når jeg ber om vann så bryter han ene politimannen ut at selvfølg skal jeg få det, begge betjente går ut av rommet og kommer tilbake noen minutter senere med et glass pisslunka vann, jeg tar en god slurk av dette vannet og kjenner igjen den kjemiske smaken med en gang, jeg har tannlegeskrekk og får noe lignende servert hver gang jeg er hos tannlegen, nylig har jeg gått igjennom tannlegetimer som har kostet drøyt over 50k. Jeg er meget godt kjent med denne smaken.

Nå blir jeg nervøs, hvorfor skulle jeg få vann som smaker kjemisk dritt av politiet? Hvorfor tok ikke legen å fylte et glass vann til meg fra vannkrana som var i samme rom? I mitt hode raser tankene om at det er noe som ikke stemmer her, jeg drikker ikke mer av vannet, dette ser ut til å plage betjente, de spør flere ganger om jeg ikke skulle drikke opp vannet? Jeg svarer de ikke på det og konsentrer meg om legen, spør om ikke vi skal få unna prøvene så vi kan bli ferdig dette.

Legen tar blodet mitt og starter med den kognitive testen, jeg består test etter test og hun ene betjentent blir mer å mer frustrert, hun rett og slett sukker høylytt etterhvert som jeg består de kognitive testene, jeg var tross alt ikke ruset da jeg kom dit, men jeg merker at formen endrer seg og går over til å bli døsig etterhvert som tiden går. Men legen kan altså konkludere med at jeg er ikke påvirket. Da bryter han politimannen ut at han skal ha urinen min, jeg sier da at nei, du har blodet mitt og jeg synes dette begynner å gå for langt, jeg vil se papirer på at de har hjemmel til å gjøre dette.
De kan ikke, og har ikke lov til å ta urin og spytt om man ikke vil, blod kan de ta da det står i loven og det har jeg gitt de. Sjekk loven selv, jeg gidder ikke blad det opp for noen som tror noe annet.

Han kommer da med trusler, jeg tenker at han har bestemt seg for at han skal ha urinen min enten jeg vil eller ikke, og at det er best at det skjer hvor det faktisk er andre vitner enn bare politiet. Han får urinen min, forlater rommet og kommer tilbake etter han har testet pisset mitt, hvem vet hva han gjorde, kanskje jeg ble dopet med det vannet de ga meg og det gjorde at utslaget kom på urinprøven, jeg hadde ikke spist noe som kunne gi utslag, eller kanskje? Spiste en glutenfri burger på det "Det lille kjøkken" i Bjerkvik, dette er en av få steder i Norge som serverer glutenfritt burgerbrød som minner mer om en frøbaguett enn burgerbrød, kan anbefales om noen har problemer med gluten. Måtte faktisk ringe dit nå og spørre, de sa det er kun linfrø i brødet, det utelukker vell burgeren? Det var det eneste jeg spiste på denne turen.
Det kan også ha vært situasjonen som gjorde at jeg følte meg dopet, eller kanskje han putta noe i urinprøven da han var ute av rommet, men da han kommer tilbake med den så er den positiv på BUP som er Buprenorphine, altså subutex.
Blir fratatt førerkort på stedet og tatt inn til avhør, jeg oppgir personalia og bruker retten til å ikke oppgi forklaring. Dette er i dag to uker siden.

Jeg er en vanlig borger, har godt over 400k i året og driver ikke på med noe snusk og har ikke gjort den siden tiden før forrige gang jeg mistet førerkortet, som er fire år siden. Jeg og familie har sett oss lei av dette tullet, de gikk for langt denne gangen. Vi har nylig solgt et hus og er økonomisk klar for å hyre en god advokat, penger er ikke et problem, men jeg har ikke fått papirer fra politiet så jeg har ikke noe sak å henvise en eventuell advokat til.

Tips til advokat, og hva ville du gjort videre nå?
Dette er ikke tull, jeg blir overkjørt av et vesen man egentlig burde stole på og ha tillit til.
All hjelp iforhold til veien videre tas imot med åpne armer.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Lage en hjemmel ut av ingenting? Hvordan foregår dette om jeg tør spørre? Vil gjerne høre mere om disse politi-produserte hjemmlene.

Det kan ikke være kjøringen din som gjør at vitner får deg stoppet?



Politiet gjør alltid informasjon rundt ethvert trafikkstop offentlig slik at politilogg.no kan videreformidle dette? Tviler... Står alt for lite der fra dag til dag, og det som står er konkrete hendelser, ikke en liste over hva slags bil som ble sjekket ut når. Politilogg driver bare med videreformidling av noe utplukket informasjon så det ville gitt mye mere mening å sjekke ut den lokale Twitter kontoen deres spesielt mtp at politilogg kom med siste update 16. desember 2020

Kan se ut som at du og flere du kjenner i hvert fall ikke har meldt inn noe i det siste halvåret.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker på loggen avisa gir ut, alle hendelser jeg og bekjente har ringt inn har stått der noen dager senere, men er klar over at mye ikke kringkastes.
Aldri brukt dop? Så litt i postene dine.... Trenger ikke lyve for oss, vi bryr oss ikke lykke til.
Kjelldriver: Tror desverre ikke du kommer så langt. Sannsynligheten for at politiet skulle ha subutex liggende for så å blande ut for å dope deg er ekstremt liten. Mye mer sannsynlig er at du har fått det i deg på annen måte f.eks at kompisen din har vært kjip med deg etc. Dessuten tar det en stund fra inntak til det påvises i urin. Spørsmålet blir hvor høy konsentrasjon er, evt falsk positiv. Du skulle tatt vare på det glasset 8g gjort legen oppmerksom på det så han kunne testa det, evt ikke drukket når det smakte rart.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av OneofaMind Vis innlegg
Kjelldriver: Tror desverre ikke du kommer så langt. Sannsynligheten for at politiet skulle ha subutex liggende for så å blande ut for å dope deg er ekstremt liten. Mye mer sannsynlig er at du har fått det i deg på annen måte f.eks at kompisen din har vært kjip med deg etc. Dessuten tar det en stund fra inntak til det påvises i urin. Spørsmålet blir hvor høy konsentrasjon er, evt falsk positiv. Du skulle tatt vare på det glasset 8g gjort legen oppmerksom på det så han kunne testa det, evt ikke drukket når det smakte rart.
Vis hele sitatet...
Aldri si aldri, jeg har selv opplevd politi som stjeler, lyver og jukser. Det skjer her i lille Norge også, ikke bare på film.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ok nå har jeg lest hele hendelsesforløpet/historien og det det kan høres ut som har skjedd er at navn navnesen ringte kompisen din fordi noen hadde observert han i en bil som kanskje eller ikke kjørte dårlig. Har nok ikke vært sånn av kompisen din og navn navnesen på stasjonen hadde et plott mot deg fra starten av.. Kan du ikke bare spørre kompisen din om hva navn navnesen sa når han ringte? Hvis han sier at det var en annen med samme navn så ber du om å få det nummeret som ringte sånn at du kan slå det opp selv, du vet fra før at det nummeret som ringte kan slås opp på google siden det var sånn du så navn navnesen sitt navn på skjermen den dagen.
Det kan ha vært en annen med samme navn og det kan ha vært navn navnesen som i utgangspunktet var ute etter kompisen din eller bilen kompisen din satt på med fordi noen hadde ringt inn eller politiet trodde det var smugling på gang. Ern tatt med to etasjes plantasje er han mer interrssant å følge med på enn deg for politiet men er du sikker på at det er sant? Det burde stått i avisa, i nord skriver de jo om små beslag om 1-2 kg og lager forside sak av mindre ting enn to etasjers hasjplantasje. Det der hadde stått om i Oslo og.. Men okei samma det! Det jeg mente med samme smak som hos tannlegen er at vannet der smaker medisinsk uten medisiner i, og det i arresten gjør også det.
Om politiet tør å dope deg etter legen har lagt du ikke er påvirka er rart men jeg utelukker det ikke, man blir mer enn litt sliten på sub men det som kunne vært interessant er hvor fort konsentrasjonen skilles ut i urinen. Om man kan se det umiddelbart etter inntak trodde det tok noen timer? Hadde sjekka opp i frøene fra baguetten også
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og bruker du noen andre medisiner? Sjekk nøye pakningsvedlegget. De medisinene jeg bruker står det at vil slå ut som metadon.
Kjelldriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av OneofaMind Vis innlegg
Kjelldriver: Tror desverre ikke du kommer så langt. Sannsynligheten for at politiet skulle ha subutex liggende for så å blande ut for å dope deg er ekstremt liten. Mye mer sannsynlig er at du har fått det i deg på annen måte f.eks at kompisen din har vært kjip med deg etc. Dessuten tar det en stund fra inntak til det påvises i urin. Spørsmålet blir hvor høy konsentrasjon er, evt falsk positiv. Du skulle tatt vare på det glasset 8g gjort legen oppmerksom på det så han kunne testa det, evt ikke drukket når det smakte rart.
Vis hele sitatet...
Nettopp derfor jeg skriver at jeg har vanskeligheter for å tro dette selv, det er uansett noe som ikke stemmer her, jeg har tross alt vært i arrest ganske mange ganger og aldri opplevd lignende.
Det er lett for deg å si hva jeg skulle gjort, det er ikke slik at man er fri til å gjøre som man vil når man er i arrest og videre mistenkt, kanskje du burde prøve det en gang så ser du. om det er sant som du sier, så begynner jeg faen å lure å på om det er noe i maten jeg spiser, spiser endel allergimat pga. gluten intoleranse så jeg må sjekke det litt nærmere.

Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Aldri brukt dop? Så litt i postene dine.... Trenger ikke lyve for oss, vi bryr oss ikke lykke til.
Vis hele sitatet...
dop er slang for hero da mannen, som du kanskje hadde skjønt om du ikke hengte deg opp i det, og heller lest hele setningen hvor det står at tema er opiater.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok nå har jeg lest hele hendelsesforløpet/historien og det det kan høres ut som har skjedd er at navn navnesen ringte kompisen din fordi noen hadde observert han i en bil som kanskje eller ikke kjørte dårlig. Har nok ikke vært sånn av kompisen din og navn navnesen på stasjonen hadde et plott mot deg fra starten av.. Kan du ikke bare spørre kompisen din om hva navn navnesen sa når han ringte? Hvis han sier at det var en annen med samme navn så ber du om å få det nummeret som ringte sånn at du kan slå det opp selv, du vet fra før at det nummeret som ringte kan slås opp på google siden det var sånn du så navn navnesen sitt navn på skjermen den dagen.
Vis hele sitatet...
Jeg har spurt og han nekter for det hele, ville ikke si noe om fyren som ringte, eller hvorfor han ikke vil svare telefonen i bilen, altså han sjekket opp nr og sier noe sånt som "jeg gidder ikke ta denne telefonen her." glemte å spørre om nummer tho, og jeg kuttet kontakten etter det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kan ha vært en annen med samme navn og det kan ha vært navn navnesen som i utgangspunktet var ute etter kompisen din eller bilen kompisen din satt på med fordi noen hadde ringt inn eller politiet trodde det var smugling på gang. Ern tatt med to etasjes plantasje er han mer interrssant å følge med på enn deg for politiet men er du sikker på at det er sant? Det burde stått i avisa, i nord skriver de jo om små beslag om 1-2 kg og lager forside sak av mindre ting enn to etasjers hasjplantasje. Det der hadde stått om i Oslo og..
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte ikke det var relevant, men han er fastboende i Trondheim, ingen av oss bor i hjemkommunen, han skulle sitte på dit, og jeg videre sør for å hente flyttelass.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men okei samma det! Det jeg mente med samme smak som hos tannlegen er at vannet der smaker medisinsk uten medisiner i, og det i arresten gjør også det.
Vis hele sitatet...
Ikke det jeg har fått de gangene jeg har vært inne, men greit nok.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om politiet tør å dope deg etter legen har lagt du ikke er påvirka er rart men jeg utelukker det ikke, man blir mer enn litt sliten på sub men det som kunne vært interessant er hvor fort konsentrasjonen skilles ut i urinen. Om man kan se det umiddelbart etter inntak trodde det tok noen timer? Hadde sjekka opp i frøene fra baguetten også
Vis hele sitatet...
Glasset fikk jeg før alle tester ble gjort, og jeg drakk bare 1/3 av vannet fordi det smakte rart, common sense? Vannet smakte ikke vann, ikke drikk mer. jeg går med amf i blodomløpet 24/7, og hvis dette skulle være tilfellet, ville ikke amfen gjøre slik at jeg ikke blir så veldig påvirket av downers? for jeg kjente at formen endret seg, men som sagt, det kan ha vært situasjonen som påvirket meg, adrenalin og stress kan for så vidt gjøre syke ting med formen..
Som flere nevner her, mat.
spiser en del allergimat pga gluten og erstatningen for vanlige hvetebrød og lignende er ofte mye forskjellig frø så det skal jeg få sjekket ut nærmere. Om såtilfelle vil dette bygge seg opp i systemet? de fleste spiser vell brød hver dag?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og bruker du noen andre medisiner? Sjekk nøye pakningsvedlegget. De medisinene jeg bruker står det at vil slå ut som metadon.
Vis hele sitatet...
Kun Attentin (deksamfetaminsulfat).
Det er ren amfetamin, plain and simple.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så da har de mest sannsynlig tatt en vanlig stix test av urinen din da? Den er jo ikke verdt en dritt juridisk sett. De kan ikke ta førerkortet ditt basert på en stix prøve. Viss en urinprøve skal brukes til å ilegge sanksjoner ( som å miste førerkort) skal det være en såkalt sanksjonær urinprøve ( Les om det på nettet)

Men spørsmålet er jo om de har funnet samme resultat i blodet ditt, klarer ikke å finne noe info om det i det du skriver?
Dop er slang for mye det.
Har ikke finlest tråden, men sersom du mener buprenorfin (subutex/suboxone etc) er blitt tilsatt direkte i urin vil man kunne spore dette, da det ikke vil være spor av metabolitter, hovedsakelig NOR-buprenorfin.
Dop er vel slang for all narkotika. Er såvidt jeg vet ikke begrenset til bare heroin.
Kjelldriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så da har de mest sannsynlig tatt en vanlig stix test av urinen din da? Den er jo ikke verdt en dritt juridisk sett. De kan ikke ta førerkortet ditt basert på en stix prøve. Viss en urinprøve skal brukes til å ilegge sanksjoner ( som å miste førerkort) skal det være en såkalt sanksjonær urinprøve ( Les om det på nettet)

Men spørsmålet er jo om de har funnet samme resultat i blodet ditt, klarer ikke å finne noe info om det i det du skriver?
Vis hele sitatet...
Dingdingding!
Yes, og da er vi inne på det jeg faktisk lurer på, for jeg har ikke inntatt sub for egen maskin, og hvis det er slik at jeg fikk dette i meg på helsestasjonen så vil det jo kunne vises på blodprøven at det er noe som ikke stemmer utifra blod nivå kontra urin nivå?
Stemmer det du skriver at du ikke finner noe info om blodet for det har jeg ikke fått svar på enda. Men burde få svar i morgen.

Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Dop er slang for mye det.
Vis hele sitatet...
Gå ned i brugata, spør om dop.

Sitat av stranger Vis innlegg
Har ikke finlest tråden, men sersom du mener buprenorfin (subutex/suboxone etc) er blitt tilsatt direkte i urin vil man kunne spore dette, da det ikke vil være spor av metabolitter, hovedsakelig NOR-buprenorfin.
Vis hele sitatet...
Thank you!
Nydelig svar.
Jeg misstenker at det enten ble tilsatt i begge deler, vannet jeg drakk først for å sikre verdier i blodet til en eventuell rettssak, og etterpå i urin for å sørge for at jeg ble fotgjenger på stedet.

Eller at jeg var så stresset av hele situasjonen at jeg innbilte meg førstnevnte og at det kun ble tilsatt i sistenevnte.

Blodetprøven burde være ferdig analysert til i morgen og det burde dukke opp en siktelse, eller henleggelse.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Dop er vel slang for all narkotika. Er såvidt jeg vet ikke begrenset til bare heroin.
Vis hele sitatet...
Sier samme til deg som fanboien din, dra ned i brugata og si at du trenger dop, hvis du ikke blir tilbudt heroin så skal jeg spandere din neste øl.
Er vell ikke rart det kan bli misforståelser når du bruker slang fra Brugata i ett forum vell..

Kjip sak, håper du får den henlagt.
Kjelldriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Er vell ikke rart det kan bli misforståelser når du bruker slang fra Brugata i ett forum vell..

Kjip sak, håper du får den henlagt.
Vis hele sitatet...
Men, mann. Jeg henviser til opiater i den samme setningen du viser til.
Det gjorde jeg fordi at jeg skjønner også at ting kan misforstås, men jeg valgte ordet dop fordi jeg ville ha oppmerksomhet fra de som er kjent og har erfaring med opiater.
Sist endret av Kjelldriver; 25. juli 2021 kl. 17:45.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkt på å gå til media med saken? Regner med denne utrolige historien vil få stor oppmerksomhet i media.
Kjelldriver's Avatar
Trådstarter
En liten update da:

Jeg har googlet alle matvarer jeg inntar på ukentlig basis og det viser seg at jeg har inntatt valmuefrø mer enn gang i uken, kanskje 4-8 ganger i måneden over flere år.

Men, utifra det jeg leser så vil valmuefrø gi utslag på kodein og morfin. Og sub, vil gi utslag på Buprenorfin.
Så da er jeg tilbake til start igjen??
Sist endret av Kjelldriver; 25. juli 2021 kl. 18:04.
Hørest ut som bygdesnut med en vendetta for meg...
Tar du Kvetiapin?
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Urinprøve er det bare å nekte å gi fra seg.. De kan ikke tvinge pisset ut av deg. Gjort det før. De ga opp.

Ville bare ha venta på blodprøvesvar å tatt det deretter. Istedenfor å bruke tiden på å lese om frø.....
Kjelldriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenkt på å gå til media med saken? Regner med denne utrolige historien vil få stor oppmerksomhet i media.
Vis hele sitatet...
Jo jeg har tenkt på det, men jeg vil gjerne ha alle fakta på boret først.
Hele historien er så ute landet at jeg vil ikke tro det er sant.
For hvis det er sant så har vi et vesen innafor politiet som lager sine egne regler, som ødelegger liv og familier uten at de stilles ansvarlig for sine handlinger. Det vil si at vi har en kriminell okkupering innad Norsk Politi og det vil jeg ikke tro.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Urinprøve er det bare å nekte å gi fra seg.. De kan ikke tvinge pisset ut av deg. Gjort det før. De ga opp.

Ville bare ha venta på blodprøvesvar å tatt det deretter. Istedenfor å bruke tiden på å lese om frø.....
Vis hele sitatet...
Noshit. Veldig kul du da.
Når jeg føler at to politiansatte som jeg tror allerede har dopet meg, truer meg, hva tror du de er villig til å gjøre for å få urin? Gtfo

Sitat av gekko4u Vis innlegg
Tar du Kvetiapin?
Vis hele sitatet...
Nope, som nevnt tidligere.
Kun attentin.
Sist endret av Kjelldriver; 25. juli 2021 kl. 18:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kul var det ikke meningen å være. Ville bare nevne det.
Tror ikke de hadde gjort så mye akkurat..

Virker som du tar deg nær hvis noen ikke er enig med deg eller prøver å fortelle deg noe. Håpløs attitude å ha på ett diskusjonsforum.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Men, mann. Jeg henviser til opiater i den samme setningen du viser til.
Det gjorde jeg fordi at jeg skjønner også at ting kan misforstås, men jeg valgte ordet dop fordi jeg ville ha oppmerksomhet fra de som er kjent og har erfaring med opiater.
Vis hele sitatet...
Jeg trodde også første innlegget ditt fortalte at du aldri hadde drevet med narkotika og svarte med det umi betraktning. Ikke at "dop" bare gjaldt heroin

Ingen vil tro på deg i en rettsal om du sier politiet dopa deg hvertfall siden du har så mye registrert historikk med rusmidler.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Angrer på at jeg engasjerte meg i denne diskusjonen da ts tydeligvis har en stor trang til å vite best.

Snakker du sånn som du gjør her til politi også?
Kjelldriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kul var det ikke meningen å være. Ville bare nevne det.
Tror ikke de hadde gjort så mye akkurat..

Virker som du tar deg nær hvis noen ikke er enig med deg eller prøver å fortelle deg noe. Håpløs attitude å ha på ett diskusjonsforum.
Vis hele sitatet...
Hvordan tilfører du noe med å komme med etterpåklokskap?

Altså, min tidligere erfaring med politi har vist meg at man vet ikke hva de er stand til å gjøre, det er ikke uten grunn at politiet har våpen i bilen, de er mennesker og kan, akkurat som deg og meg. Handle i affekt. I verstefall utdøve psykisk og fysisk vold. jeg har opplevd begge, derfor blir fort nervøs rundt politi som ikke virker å være stabile folk.

Nei beklager, men da tror jeg at du missforstår du meg, jeg er bare ikke interessert i kommentarer man ikke kan følge opp.
Jeg har fulgt opp alle som har lagt noe brukbart på bordet.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg trodde også første innlegget ditt fortalte at du aldri hadde drevet med narkotika og svarte med det umi betraktning. Ikke at "dop" bare gjaldt heroin

Ingen vil tro på deg i en rettsal om du sier politiet dopa deg hvertfall siden du har så mye registrert historikk med rusmidler.
Vis hele sitatet...
Da må jeg bare beklage nok en gang at jeg ikke gjorde meg forstått, my bad. Kan vi la det ligge?
Vær snill å ikke legg ord i munnen på meg, jeg er veldig kjent med narkotika, noe de fleste her inne vet, jeg poster aldri med anonnick så nicket mitt er å finne over narkotika hele forumet.
Det at folk poster med anon er forståelig, men vanskelig å ta like seriøst som et nick man kjenner igjen.
Jeg har peileng på det meste om man man skal bruke ordet narkotika, men ikke opiater, som tråden faktisk handler om.
De som har peiling på opiater drar kjennskap på ordet dop med en gang. Og de har gjerne også litt mer info om hvordan det opptrer i kroppen, hvor rask skilles det ut? Vil prøvene kunne vise når inntaket skal ha skjedd? Slike ting som jeg kan bruke videre i saken.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Angrer på at jeg engasjerte meg i denne diskusjonen da ts tydeligvis har en stor trang til å vite best.

Snakker du sånn som du gjør her til politi også?
Vis hele sitatet...
Det går fint, engasjementet ditt har ikke ført til noe annet enn boost i ditt eget ego. Jeg snakker ikke med politiet, jeg gir bare personalia. etterfulgt av, jeg vil bruke retten min til å ikke oppgi forklaring.
Altså du kan ikke anta at alle her vet at dop er slang for heroin. Jeg har aldri hørt det før og jeg har hengt på freak i ganske mange år nå. Det er jo definert i ordboka tilogmed som slangutrryk for narkotika og rusmidler. Da må du nesten la tvilen komme tilgode til de som kritiserer deg, fordi de er ikke synske eller allvitende og har bare den informasjonen du gir til de.

Det jeg lurer på da er jo om du har brukt noen annen narkotika i de siste par ukene enn det du har på resept? Ville tro at kontaminering er mer sannsynlig enn at politiet spiker vannet ditt med subutex, som jeg antar er fryktelig lett å kjenne på smaken, samtidig som de bytter ut urinet ditt. Hadde de bare plassert noe drugs i jakken din så kunne jeg vært mer tilbøyelig til å tro på dette, men dette her blir altfor komplisert og roman-aktig for å være reellt. Og det bare for å ta lappen fra deg, ikke særlig mye de får utav det hele.

Og siste personen som spurte om du snakket slik til politiet også, klarer du ikke å se hva de vil frem til med kommentaren sin? Det er ingen ting med brukeren som får meg til å tenke de vil booste egoet sitt, heller en relativt upartisk betraktning av oppførselen din og hvordan den kan ha innvirkning på hvordan du blir behandlet av politiet. Ikke noe mer, ikke noe mindre.
Anonym bruker
"Sjokkert Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snuten gjør mye rart men å dope ned folk hadde gitt såpass alvorlige konsekvenser at dette tror jeg null og nix på!
Har du spist noe hos den forhenværenee kompisen din? Spurte om han kunne ha noe med saken å gjøte tidligere, men du svarte ikke. Tenk Occams razor: Kontaminering, falsk positiv eller en dårlig venn er de klart mest sannsynlige forklaringene. Ville vurdert å kutte kontakten med flere om du har andre som han 'kompisen' du omgås. Finnes endel råtne folk, spesielt blant dealere som ikke unner andre lykke og er effektive anker for å ødelegge for folk rundt seg.
Flott innlegg, Jorg. Kunne ikke vært mer enig. Tipper ts driver å formulerer noen gøyale personangrep eller finpusser hersketeknikkene sine nå..
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Denne tråden begynner å minne meg mer og mer om en kompis som skulle ta pisseprøve og ringte alle rundt seg i panikk og nekta på å ta tatt noe, så fikk han alle til å undersøke hvilke matvarer, medisiner og muligheter som kunne gi positiv prøve. Alle ville støtte han og unngå at han fikk konsekvenser for positiv prøve fordi han hadde slutta, noe alle venner og familie trodde på. Long story short han hadde inntatt rusmiddelet det var snakk om og slapp nesten unna med å skylde rusprøven på annet pga sine puppets som godtroende hjalp han med en troverdig unnskyldning.
Anonym bruker
"Mekanisk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.youtube.com/watch?v=_RSsGqhhXMU

"Cop planting evidence"

Hadde vært naivt å tro at det aldri skjer i Norge heller.

Vanskelig sak dette her OP. Har dessverre ingen gode råd, men håper det går bra!

Uvøren Lomre: Ja fins mange tilfeller av det, men skjønner ikke hvorfor noen skulle lyge på et anonymt forum der de spørr om hjelp.
Sitat av Jorg Vis innlegg
Altså du kan ikke anta at alle her vet at dop er slang for heroin. Jeg har aldri hørt det før og jeg har hengt på freak i ganske mange år nå. Det er jo definert i ordboka tilogmed som slangutrryk for narkotika og rusmidler. Da må du nesten la tvilen komme tilgode til de som kritiserer deg, fordi de er ikke synske eller allvitende og har bare den informasjonen du gir til de.

Det jeg lurer på da er jo om du har brukt noen annen narkotika i de siste par ukene enn det du har på resept? Ville tro at kontaminering er mer sannsynlig enn at politiet spiker vannet ditt med subutex, som jeg antar er fryktelig lett å kjenne på smaken, samtidig som de bytter ut urinet ditt. Hadde de bare plassert noe drugs i jakken din så kunne jeg vært mer tilbøyelig til å tro på dette, men dette her blir altfor komplisert og roman-aktig for å være reellt. Og det bare for å ta lappen fra deg, ikke særlig mye de får utav det hele.

Og siste personen som spurte om du snakket slik til politiet også, klarer du ikke å se hva de vil frem til med kommentaren sin? Det er ingen ting med brukeren som får meg til å tenke de vil booste egoet sitt, heller en relativt upartisk betraktning av oppførselen din og hvordan den kan ha innvirkning på hvordan du blir behandlet av politiet. Ikke noe mer, ikke noe mindre.
Vis hele sitatet...
Har han ikke allerede beklaget dette på det dypeste, spurt om vi kan la det ligge, og holde oss til temaet og greier og greier og greier, men det greier vi ikke?
Sitat av Kjelldriver
Da må jeg bare beklage nok en gang at jeg ikke gjorde meg forstått, my bad. Kan vi la det ligge?
Vær snill å ikke legg ord i munnen på meg, jeg er veldig kjent med narkotika, noe de fleste her inne vet, jeg poster aldri med anonnick så nicket mitt er å finne over narkotika hele forumet.
Det at folk poster med anon er forståelig, men vanskelig å ta like seriøst som et nick man kjenner igjen.
Jeg har peileng på det meste om man man skal bruke ordet narkotika, men ikke opiater, som tråden faktisk handler om.
De som har peiling på opiater drar kjennskap på ordet dop med en gang. Og de har gjerne også litt mer info om hvordan det opptrer i kroppen, hvor rask skilles det ut? Vil prøvene kunne vise når inntaket skal ha skjedd? Slike ting som jeg kan bruke videre i saken.
Vis hele sitatet...
Dop er helt vanlig slang for opiater, dere lærte noe nytt, da kan dere være fornøyd med det, eller så kan dere grine over det, men hvorfor gidder dere å bruke mere tid på noe som er en ferdig diskutert ikke-sak. Det var ikke et utrykk han fant opp heller, men ingen kan, eller har forsøkt å klandre dere for å ikke forstå det. Da var vel det oppe og avgjort?

Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Flott innlegg, Jorg. Kunne ikke vært mer enig. Tipper ts driver å formulerer noen gøyale personangrep eller finpusser hersketeknikkene sine nå..
Vis hele sitatet...
Apropos hersketeknikker... Hva faen snakker du egentlig om? Kan du komme med eksempler? Jeg ser TS som prøver å få svar og løse en situasjon mens dere heller bruker tiden på å bygge verdens største stråmann ut av deres manglende forståelse for dop-slang. Tragikomisk er ordet.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Dop er vel slang for all narkotika. Er såvidt jeg vet ikke begrenset til bare heroin.
Vis hele sitatet...
Dop er slang for all narkotika hovedsaklig for de som er utenfor miljøet.

I narkotikamiljøet er dop og minus slang for opiater, eller som flertallet foretrekker å si "medisinen miiin!"
Sist endret av knert1; 26. juli 2021 kl. 20:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Knert1: synes du det er rart at diskusjonen blir sånn når svarene man får er at man er kul, fanboy og blir bedt om å dra til brugata?

Ikke rart ts får spørsmål om han snakker slik til politiet.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
TS: Har du fått resultatet av blodprøvene nå??
Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Er vell ikke rart det kan bli misforståelser når du bruker slang fra Brugata i ett forum vell..

Kjip sak, håper du får den henlagt.
Vis hele sitatet...
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Men, mann. Jeg henviser til opiater i den samme setningen du viser til.
Det gjorde jeg fordi at jeg skjønner også at ting kan misforstås, men jeg valgte ordet dop fordi jeg ville ha oppmerksomhet fra de som er kjent og har erfaring med opiater.
Vis hele sitatet...
Du fikk jo svaret ditt for lengst. TS ba også om at dere sluttet å putte ord i munnen hans da dette skulle vris over til at han løy om hans historikk med narkotika.

Sitat av Hoinnjerpris
Knert1: synes du det er rart at diskusjonen blir sånn når svarene man får er at man er kul, fanboy og blir bedt om å dra til brugata?

Ikke rart ts får spørsmål om han snakker slik til politiet
Vis hele sitatet...
For det første forsøker du nå å lime alt han har sagt i diskusjonen sammen til én stor fornærmelse etter at du har vært med på å si at han "trenger ikke lyve for dere" da du åpenbart er en spekulativ, og løgnaktig figur som også mangler elementære kunnskaper for å bidra med noe som helst i denne tråden.

Aldri gjort det kanskje? Får sitere på forhånd da
Sitat av Hoinnjerpris
Aldri brukt dop? Så litt i postene dine.... Trenger ikke lyve for oss, vi bryr oss ikke lykke til.
Vis hele sitatet...
For det andre ville TS aldri funnet på å kalle DEG kul. Slapp helt av, det har han aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Eller har du vært her inne og diskutert som anonym bruker i tillegg fordi det føltes ensomt og kaldt ut å komme med beskyldninger uten den støtten du følte du trengte?

Jeg må nesten spørre for enten så driver du å blir fornærmet på vegne av alle som blir svart av TS og blander kort noe grådig når du kommer med eksempler på at TS var frekk eller så er du også med her inne som anonym bruker. Første spørsmål for å forstå hvor ditt eksempel kommer ifra: er du OGSÅ den anonyme brukeren med brukertittel Villig Makrell? Også over til mitt andre spørsmål var det vanskelig å finne et sammenhengende sitat av hva som fornærmet deg slik at du heller valgte å smøre på så tjukt du bare greide med et latterlig resultat etter å ha sydd sammen alle de helt forferdelige tingene TS sa?

Så ingen kalte deg kul. Og det med å dra til Brugata var noe som ble sagt til deg OG alle andre som maste i vei om at dop ikke var narkotika fordi den handlingen i seg selv ville bevise hans påstand om at det var slang for opiater, noe det tydligvis også blei stor ståhei rundt, for det var for sårt til å bli liggende.

Så ingen har kalt deg kul, ingen har prøvd å sende deg til Brugata for å kjøpe minus og trykke dette i åra di. Det som har skjedd her er at du mistenker at du ble kalt fanboi, og det svir, stikker, brenner, you name it. Så nå har tydeligvis TS vært et helt forferdelig menneske som det ikke er rart om politiet mishandler. Han fortjener det tross alt når han er så stor i kjeften som han er -,-' Hvor sjukt hårsår og blottet for medmenneskelighet og selvinnsikt går det ann å bli over å ha blitt kalt fanboi?
Det hverken svir, stikker eller brenner å bli kalt fanboy. Har heller aldri sagt at ts er et forferdelig menneske eller at han fortjener å bli mishandlet av politiet. Trenger ikke finne på ting, knert1 :-)
Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Det hverken svir, stikker eller brenner å bli kalt fanboy. Har heller aldri sagt at ts er et forferdelig menneske eller at han fortjener å bli mishandlet av politiet. Trenger ikke finne på ting, knert1 :-)
Vis hele sitatet...
Det er jo åpenbart at det sårer deg fælt, hvorfor ellers har vi denne diskusjonen? Du greier ikke svare på noen av spørsmålene mine og du kommer ikke med et eneste konkret eksempel som ikke er sammensydd og fordreid til det mest ekstreme for å på en eller annen desperat måte få rett til slutt.

Som f.eks
Sitat av Hoinnjerpris
Knert1: synes du det er rart at diskusjonen blir sånn når svarene man får er at man er kul, fanboy og blir bedt om å dra til brugata?

Ikke rart ts får spørsmål om han snakker slik til politiet.
Vis hele sitatet...
Hvis ikke du har mere enn dette, som er en nøye skreddersydd fordreining av hva som egentlig ble sagt, og ikke ønsker å forsvare eller forklare mere rundt dette er det vel kanskje like så greit å melde seg ut og lære noe i stede for å delta og drite seg så jævlig ut med skivebom etter skivebom mot TS. Det må jo være både slitsomt og flaut å være så kunnskapsløs og samtidig ikke være interessert i å lære noen ting?