Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1060
Hvor kan man kjøpe test kit for pepper? Takk for svar!
Her. Bra at du tester varene dine!
Sist endret av Maurjegeren; 27. september 2020 kl. 11:57.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Her. Bra at du tester varene dine!
Vis hele sitatet...
Det testkittet du linker til der er for å teste ecstasy.
Ja, du kan finne ut om peppern din er pepper/meth men thats it, ikke hva annet som er blandet inn eller styrken.

Det finnes ikke slike testkits for amfetamin enda dessverre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det testkittet du linker til der er for å teste ecstasy.
Ja, du kan finne ut om peppern din er pepper/meth men thats it, ikke hva annet som er blandet inn eller styrken.

Det finnes ikke slike testkits for amfetamin enda dessverre.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Jeg trodde det bare var jeg som var dårlig på å lete.. Rart at det ikke finnes sånne testkit for pepper enda, det som er så vanlig nå.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det testkittet du linker til der er for å teste ecstasy.
Ja, du kan finne ut om peppern din er pepper/meth men thats it, ikke hva annet som er blandet inn eller styrken.

Det finnes ikke slike testkits for amfetamin enda dessverre.
Vis hele sitatet...
Test kits er vel for å sjekke om det det inneholder det stoffet man leter etter. Eller mener du at test kits skal vise hvor mye virkestoff det er i pulveret i % også?

This test reveals, within minutes, whether a pill contains Ecstasy ,'XTC', DXM, 2C-B/C/I DOB DOI, Methylone, Butlylone, Naphyrone, Meth, Amphetamine and opiates.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Superspurv; 27. september 2020 kl. 13:48.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Test kits er vel for å sjekke om det det inneholder det stoffet man leter etter. Eller mener du at test kits skal vise hvor mye virkestoff det er i pulveret i % også?
Vis hele sitatet...
This test reveals, within minutes, whether a pill contains Ecstasy ,'XTC', DXM, 2C-B/C/I DOB DOI, Methylone, Butlylone, Naphyrone, Meth, Amphetamine and opiates.
Vis hele sitatet...
Satt litt på spissen, men ville du brukt ett testkit for cannabis for å sjekke LSD eller ett testkit til ketamin for å sjekke kokain?

Stoffet man leter er vel bare en av flere grunner.
Diverse cuts og andre farlige stoffer er vel også en stor grunn til å teste sakene sine?

Hjelper ikke da å bruke en test som sier at "ja, du har amfetamin" om pulveret du har består av 2% amfetamin og 98% rottegift, fentanyl, paracet eller gudene vet hva.

Ja, jeg mener flere testkits også tester etter mengde virkestoff/potens, mener du de ikke gjør det?
Du kan jo ta en kikk på disse feks:

https://www.shady.no/products/ez-test-mdma-purity

https://www.shady.no/products/ez-test-cocaine-purity

https://www.alpha-cat.org/shop/canna...s/regular-kit/

https://testkitplus.com/product/cocaine-purity-test-kit

https://testkitplus.com/product/heroin-purity-test-kit
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo også fullt mulig å sende eposter Shady, ved stor nok interesse importerer de nok inn flere typer testkits.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Satt litt på spissen, men ville du brukt ett testkit for cannabis for å sjekke LSD eller ett testkit til ketamin for å sjekke kokain?
Vis hele sitatet...
Jeg forstår godt hva du mener.

Jeg ville nok også svart annerledes dersom TS hadde spurt mer spesifikt om hvor man kan finne testkits som tester også renhetsgraden.

Jeg har aldri hatt behov for testkits selv da jeg har en kontakt jeg kan stole på.
Sist endret av Superspurv; 27. september 2020 kl. 15:32.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det testkittet du linker til der er for å teste ecstasy.
Ja, du kan finne ut om peppern din er pepper/meth men thats it, ikke hva annet som er blandet inn eller styrken.

Det finnes ikke slike testkits for amfetamin enda dessverre.
Vis hele sitatet...
Feil. Testkittet som jeg linket til inneholder marquis-syreløsning, og man kan så og si teste nesten hvert eneste rusmiddel med det. Og om du ser på pakken så står det EZ-Test kit ecstacy, amphetamine, 2cb.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Feil. Testkittet som jeg linket til inneholder marquis-syreløsning, og man kan så og si teste nesten hvert eneste rusmiddel med det. Og om du ser på pakken så står det EZ-Test kit ecstacy, amphetamine, 2cb.
Vis hele sitatet...
Les bruksanvisningen engang til.

This test reveals, within minutes, whether a pill contains Ecstasy ,'XTC', DXM, 2C-B/C/I DOB DOI, Methylone, Butlylone, Naphyrone, Meth, Amphetamine and opiates
Vis hele sitatet...
Om man kan teste nesten alle rusmidler med de, hvorfor har ikke da EZ en test kun for amfetamin er?
Om man kan teste nesten alt med det, hvorfor da så mange forskjellige typer testkits om alle er det samme?

Er laget en haug med tråder om det tidligere, svaret er alltid det samme.
Testkits til amfetamin finnes ikke.
Kan anbefale Testkitplus sitt 3in1 Essential kit, null stress å bestille og mulighet for å teste en del forskjellig. ��
Sitat av Spørforenkompis Vis innlegg
Kan anbefale Testkitplus sitt 3in1 Essential kit, null stress å bestille og mulighet for å teste en del forskjellig. ��
Vis hele sitatet...
Takk. Var ikke så halvgæren pris heller. Det er helt trygt å bestille?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dopegurl Vis innlegg
Takk. Var ikke så halvgæren pris heller. Det er helt trygt å bestille?
Vis hele sitatet...
Båda ja og nei.
De siste årene har tollen kontaktet politiet ved funn av testkits.
Skal du bestille testkits fra utlandet, så bestill til en venn eller familiemedlem for sikkerhetskyld.

Egentlig helt på trynet at de gjør det.. Heller la folk bestillte testkits enn å ha en haug med folk som tar overdose på fentanyl/andre ting.