Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2472
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg vet at dette ikke er det mest logiske eller "lovlige" stedet å poste denne klageposten, men det er faktisk slik jeg ser på det.

Okey, forumet her begynner å få en god del brukere, noe som i seg selv ikke er så dumt i de fleste tilfeller, men når forumets brukere faktisk begynner å bli så utrolig forskjellige både når det gjelder holdninger og interesser så lurer jeg litt på om forumet tar den retningen jeg så for meg at det ville ta når jeg først begynte å spørre mine dumme førstegangs-poster spørsmål.
Var det slik dere i admin/crew så for dere at forumet ville være den 18.07.2003, for 2-3 år siden?

Forumet har tatt retninger jeg aldri i livet trodde det kom til å ta, klart vi har vokst og fått flere brukere inn som kan både data og mye annet innteresangt, men er det bare jeg som av og til irriterer meg grønn over de 10 siste postene på forumet?

Jeg har alltid trodd at dette forumet var hovedsaklig et dataforum, med innfall av undergrunnspolitikk og andre temaer som rent etisk sømmet seg på andre, mindre liberale forum. Er det jeg som alltid har oppfattet forumet galt, vi som har forandret/mistet synet på hvorhenn forumet skal gå eller rett og slett forumet som har forandret seg pga stadige flommer med nye brukere som ikke oppfatter forumet riktig og dermed poster gale temaer på mitt favorittforum?

Vel, jeg vet at dette bare er nok en klagepost, men jeg klarer ikke bare ignorere at det jeg engang så på som det beste dataforum med de mest kompetante brukere blir flommet over av tråder om skolukt, sykkler og mopder, fingerknekking og anal-sex. Beklager, jeg vet at den er på feil sted, men jeg føler nesten at forumet faktisk er infiltrert av lumske brukere med nytt og annerledes syn på gode gamle nff.
jeg er av tidlig 2k2-modell og skal ikke uttale meg for mye, men jeg er enig i at enkelte ting aldri burde blitt postet her.
men dog, jeg har lagt merke til forandringer selv fra januar 2k2 til nå.
Hvis det ikke kommer nye, så vil det vel bli mindre og mindre personer på forumet. Så jeg gidder ikke å klage på alle nye som kommer og regger seg her :P
Jeg vet ikke hvordan andre gjør ting, men jeg leser ikke nødvendigvis "vanlig diskusjon" osv. Dropper ofte de forumene der det ofte kommer "slike" poster. Men, jeg er ikke så aktiv at det gjør noe heller, sikkert litt lettere å la seg irritere hvis man tilbringer mye tid her.

Ellers er det jo til en viss grad eiere/admins som bestemmer retningen det tar. De betaler av sin egen lomme(regner jeg med?) for dette, så det er tross alt deres rett å gjør hva de vil med stedet. De kunne sikkert slå hardt ned på poster som ikke var data/underground hvis de ville kontrollere det hele. Men jeg er glad de lar det leve sitt eget liv til en viss grad. Når det gjelder utvikling så er det sikkert klare forskjeller fra før. Har aldri følt at dette var et "hardcore 1337 haxxor skillz" forum, selv om det er mange begavede mennersker som henger her. Men det kan nok stemme at den lille underground viben blir mer og mer borte. Det som egentlig er mest interessant er hva de som driver dette til daglig mener om det hele. Hva mener dere om veien det hele tar. For til syvende om sist er det vel egentlig opp til dere hva det hele skal dreie seg om.
1) feil sted...
2) mener at denne diskusjonen har vært tatt minst en gang tidligere i år...
3) "Alle planer kan legges i grus av sluttbrukere"

mm