Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2812
Var på byen her en dag, og tror dere ikke at jeg så noen som sloss Ok, vanlig, men den ene hadde ei sprøyte, og han injiserte noe rart i den andre fyren. han ble først overasket over sprøyta (så iallefall slik ut) så datt han bare ned på bakken og holdt seg til arma (der sprøyta gikk inn)... noen som har pepling på hva slags dritt han fikk i seg? Hørte noe om edikk da politiet dukka opp, men det har vel ingen virkning?
nFF Marshall
morten's Avatar
Er ikke helt sikker på virkningen til eddik i blodomløpet. Men jeg ville da tro at bare det å få noe sprøytet inn i kroppen sin, er nok til å gi en del folk et virkelig sjokk. Kan hende det er dette som har skjedd også. Du kan sikkert lese om det i avisen i dag uansett.
|sic|'s Avatar
Trådstarter
mmm..nope.ikke i dag iallefall.. er noen uker siden...
vet du om han daua??

Sprøyter med luft er sterkt dødelig ://
En prøyte med luft er vel bare dødelig hvis man treffer en blodåre? Når man får dykkersyke får man luft i blodet, man kan bli lamm osv, men hvis man får en luft boble i hjeren dør man.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Umulig å si hva han har fått i seg. Det kan tydeligvis være alt fra luft til coca-cola eller heroin, og etter en sånn episode hører man mye rart, som at det f.eks. har vært eddik, uansett.

Som morten sier, så er det nok et ganske heftig sjokk å få en sprøyte i seg, og det er nok denne effekten gjerningsmannen har ønsket.

Dersom offeret var uheldig kan dette ha vært en brukt sprøyte, hvilket medfører en viss sannsynlighet for at sprøyten kan være infisert med et eller annet (HIV eller hepatitt C hvis man har veldig uflaks).
I like turtles
Skyfex's Avatar
Rent vann skal visst også være ganske farlig.. siden vannet i blodet inneholder salt.
Hvorfor er dette farlig?... Luft og vann altså...
Better than thou.
Fordi det ikke er ment at det skal være i blodet i så store mengder. Saltvannsløsninger går fint om man har riktig mengde salt og vann. Dette de bruker når sykesøstre ol. trenes opp.

For meg virker det sannsynlig at eddik er, om ikke annet, meget skadelig, og sannsynligvis tilogmed dødelig.
og hvor mange narkiser går rundt og bærer på en sprøyte ladet med eddik? .. hehe.. dette virker på meg enda mere usannsynlig.
Opprinnelig postet av sorath
og hvor mange narkiser går rundt og bærer på en sprøyte ladet med eddik? .. hehe.. dette virker på meg enda mere usannsynlig.
Vis hele sitatet...
Det finnes mange rare folk, så man vet aldri.