Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2221
Noen har har røka og knaska lykke piller sammtidig før? Lurer på åssen det er.
Et lite råd, ikke prøv. Er jo bare helt dust i hode.
Bedre om du drikker deg passelig full og tar noen trekk, da blir du SJUK
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Lykkepiller er MAOI-inhabator. Det gjør at rusen blir sterkere.
Har testet noen få ganger og det er jævlig digg.
prøv å knaske effedrin sammen med røyken ! da kjennes rusen mye sterkere også!
Master debater
Dekilaz's Avatar
Skulle tro at komboen lykkepiller og cannabis fører til større sjanse for depresjoner etterpå.
Sist endret av Dekilaz; 23. april 2003 kl. 16:32.
Bedre og forsterke rusen rett og slett ved og røyke mere... I steden for og fucke opp leveren osv?
lykkepiller inneholder ett brekningsmiddel. dette betyr at for å kunne få noen effekt av dette må man ta små små doser og øke over lengre tid. men dette blir brukt som antideppresive og ikke ett rusmiddel. tro meg, det er ikke noe artig å ta to stk lykkepiller for så å spy som faen. ble ikke mye lykkelig av det
Folk reagerer forskjellig på lykkepiller og "lykkepillene" har forksjellig virkning.

Man har de som gjør en dumt glad og idiot og man har de som gjør en likegyldig..

efendrin og cannabis vil jeg ikke si har noen stor påvirkning. man blir bare kvikk og opplagt av effedrin, dessuten er det lettere at man får ceperykkninger i hjertet.. for ikke og snakke om at man får nedsatt matlyst.
Er generelt kjipern å ruse seg på ja, greide ved et feiltak å hive innpå noen, spydde som en gud.
Drikk samtidig som du tar medisiner for hyperaktivitet....
RIP
Opprinnelig postet av Exodus
Drikk samtidig som du tar medisiner for hyperaktivitet....
RIP
Vis hele sitatet...
En kammerat av meg gjør det Han blir heilt borte av og til.
Han er ganske stor type og pleier som regel å drikke 12 øl eller noe, men vist han tar piller sammen med øla blir totalt drita etter 2-3 øl
En gang så jeg en slange på TV!
Opprinnelig postet av SlaveAvSolen
En gang så jeg en slange på TV!
Vis hele sitatet...
hvor stor? ^^
Opprinnelig postet av SlaveAvSolen
En gang så jeg en slange på TV!
Vis hele sitatet...



Så heldig du er!!!!!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hasj og piller av ymse slag...

Hasjen funker for det meste som en rusforsterker for nam-nam'ene... Ihvertfall for meg

Såklart, ikke en ren forsterkning, man blir jo mer eller mindre rusa på hasjen og. Amfetaminprodukter er særdeles gøy med en fyrings idet du begynner å nå toppen, og diazepam har det vel minst PANG effekt på... Men jeg vet ikke om det stemmer for DEG, fordi om det gjør det for MEG.
necro: hasj bruker og funke bra som en justering for og fixe til formen, som du sier på bla. amfetamin. Men er det meg du syfter til, ser jeg ingen poeng i og røyke hvis du eter lykkepiller av den dårlige sorten. dvs, den du bare blir apatisk likegyldig av.. dvs, ingen poeng og eta disse lykkepillene..

Exodus: rip?? vet om folk som drikker seg fulle samtidig som de tar medisiner for mdb og de klarer seg helt fint.
Opprinnelig postet av q_Werty
hvor stor? ^^
Vis hele sitatet...
Helt sinnsykt stor
[offtopic]
apatisk likegyldig lykkepiller burde kanskje kalles heroinpiller istedenfor...
[/offtopic]
Opprinnelig postet av Schizoma
Lykkepiller er MAOI-inhabator. Det gjør at rusen blir sterkere.
Har testet noen få ganger og det er jævlig digg.
Vis hele sitatet...
Det fins tre forskjellige typer antidepressiva.
- Tricyclics (Elavil, Tofranil),
- det du nevnte, monoamine oxidase (MAO) inhibitor (Nardil, Parnate) og
- selective serotonin reuptake inhibitors eller SSRI (Prozak, Zoloft, Paxil)

Tricyclics gjør at nevrotransmittorene norephinephrine og serotonin er aktive lengre ved å hindre at de går tilbake igjen dit de kom fra (reopptatt av de presynaptiske nevronet).

MAO inhibitorene senker aktiviteten på MAO som er et enzym som bryter ned nevrotransmittorene. (norephinephrine og serotonin) Det fører til økt aktivitet av disse transmittorsubstansene.
MAO inhibitorer har verst bieffekter av de tre. Og tatt sammen med visse typer mat (bl.a. ost), kan de føre til faretruende høyt blodtrykk.

SSRI medkamenter øker kun aktiviteten til serotonin ved å blokkere reopptaket til det presynaptiske nevronet, som fører til at serotonin får virke lengre.
SSRI medikamenter har og bieffekter, bl.a. rapporterer ca 30% av pasienter på Prozak at de blir nervøse, får insomnia, svetter mye, vondt i ledd eller seksuell dysfunksjon.


Så vidt jeg vet er det nevrotransmittorene GABA (skjer helst ved kronisk bruk, og virker avslappende) og dopamin (nevrotransmittor som bl.a. har med opplevelsen av velvære og smerte å gjøre) som blir påvirket av cannabis, i tillegg til at THC binder seg til reseptorer ment for cannabinoider, som er smertestillende substanser som fins naturlig i kroppen.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Ja, takk for at du ryddet opp i dette. For å nevne en ting for ecstasy brukere er at en tabellet SSRI, kan forhindre at man får hjerneskader av følge av at hjernen tømmes for serotonin etter rusen er over.