Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1545
Noen som vet om en bærbar, konstant, justerbar elektrisk kilde? Den skal helst være ganske smertefull, men ikke helsefarlig/dødelig, selv på toppen. Skulle vært brukt i forbindelse med endel forskjellige practical jokes å burde ikke ta opp stor plass
Sist endret av h3in3ken; 21. januar 2010 kl. 04:55.
Trådstarter
Sitat av Waver Vis innlegg
Vis hele sitatet...
skulle vel hatt noe litt mindre klumpete enn et engangs kamera, og strømmen er verken konstant eller justerbar
Sist endret av h3in3ken; 21. januar 2010 kl. 05:01.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av h3in3ken Vis innlegg
skulle vel hatt noe litt mindre klumpete enn et engangs kamera, og strømmen er verken konstant eller justerbar
Vis hele sitatet...
Lov å prøve
Trådstarter
Sitat av Waver Vis innlegg
Lov å prøve
Vis hele sitatet...
sant nok...få har noengang sett en kamera tazer;p

Går an om den er litt klumpete å, bare den har en konstant puls, og helst justerings muligheter
Bilbatteri med en spenningsregulator?
Trådstarter
Sitat av Geordie Vis innlegg
Bilbatteri med en spenningsregulator?
Vis hele sitatet...
hehe hendig
Ta en elektrisk fluesmekker, ta ut innmaten, koble til batterier, legg til noen ekstra kondensatorer, koble utgangen til noe ledende, forleng ledningene til knappen og deretter finner du ut hvordan du skal lure noen til å ta på/sitte på dingsen du har laget.

Har selv busemekka en 600 volts (fra 189v) fra en elektrisk fluesmekker.

Svir som faen, men det skjer ingen skader.
Trådstarter
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Ta en elektrisk fluesmekker, ta ut innmaten, koble til batterier, legg til noen ekstra kondensatorer, koble utgangen til noe ledende, forleng ledningene til knappen og deretter finner du ut hvordan du skal lure noen til å ta på/sitte på dingsen du har laget.

Har selv busemekka en 600 volts (fra 189v) fra en elektrisk fluesmekker.

Svir som faen, men det skjer ingen skader.
Vis hele sitatet...
Har en selv;p men har altfor kort levetid på batteriene, og skulle helst hatt noe litt sterkere. Kanskje kompisen min ikke brukte nok kondensatorer ganske talentløs på elektronikk selv Men da hadde jo levetiden blitt dramatisk redusert også hvis jeg ikke tar helt feil?
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Tazer blir jo brukt som våpen av amerikansk politi! Bruker ikke det i en practical joke, med mindre du vil bli uvenner med den personen for livet!

Tazeren sender ut så høy spenning at man blir midlertidig lammet i kroppen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av djxfade Vis innlegg
Tazer blir jo brukt som våpen av amerikansk politi! Bruker ikke det i en practical joke, med mindre du vil bli uvenner med den personen for livet!

Tazeren sender ut så høy spenning at man blir midlertidig lammet i kroppen.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke noe så kraftig som en vanlig tazer, dessutten er ikke kompisen min slik en premenstruell pingle som ikke tåler en spøk, å han tåler en trøkk, å han har lagt opp til det selv. Han kommer ikke til å gi meg silent treatment å være sur, han kommer til å slå meg veeeldig hardt på skuldra, å det er verdt det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skaff deg en megger http://www.instrumentcompaniet.no/de...335&pageId=306

Den river godt! En i klassen som fant ut at han ville megge kompisen i nakken, han slo trynet rett ned i pulten og brakk nesa ..