Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2309
Jeg skal snart ta lappen og slikt og vet at folk som er blitt tatt for hasjrøyking etc av politiet ofte blir kalt inn til avhør og pisseprøve når de leverer inn søknad om førerkortet...og hvis man leverer positiv prøve blir man tvungen til å levere en negativ en før man kan få sertfikatet..
lurer på om det er noen her som har noe erfaring med dette, om hvordan det blir praktisert, om det blir prakisert i stor grad og slikt.
Ble jo selv tatt av politiet ifjor vår..
mener at hvis du er medlem av NORMAL så sponser de deg med dette. Tror også at det kommer noe om dette i neste PHT!

Uansett, så kan du se her: http://www.erowid.org/psychoactives/.../testing.shtml
Jeg har ett temmelig sykt forslag som tilogmed er offtopic. Hva med å slutte å hasje?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Nah, det blir vel for sykt.. :/
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Å slutte hasj? Ka faen, det er jo nesten det samme som å slutte å ha sex, litt nytelse fortjener vi som jobber veldig hardt her i livet
Bare nekt hvis de vil ta pisseprøve på deg, de kan ikke tvinge deg til å ta en pisseprøve før du får lappen uansett. Hvis de prøver seg så løper du til media og advokat og lager så mye helvete som du klarer

[off topic]

Hvorfor skal han slutte å hasje da, tipex?


[/off topic]
Finnes det ikke slike "drinker" som renser kroppen din for THC og diverse?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Ja, men de drinkene må man vel bestille på nette. Ikke noe man får kjøpt på apoteket. Eller i Norge for den delen. Tror jeg?
støtter forslaget til TipeX her ass...slutt med hasj og andre narkotiske rusmilder, så slipper du å gjøre slike ting hver gang du skal søke om noe der du må avgi pisse prøve...
necro: hjelper ikke å nekte. Nekter du å levere urinprøve, nekter dem å godkjenne søknaden din. Og da er du vel egentlig like langt?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg er ingen dopfanatiker selv, men å krangle om det i rusmiddelforumet blir for teit.
word, men det er som morten sier, visst du nekter, nekter de også enkelt og greit...
Og hvis de nekter å godkjenne søknaden min sliter jeg jo. Men er det noen her som har opplevd det selv? Lurer på hvor lang tid det tar fra man sender søknaden inn til man eventuelt blir innkalt osv?
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA
Ja, men de drinkene må man vel bestille på nette. Ikke noe man får kjøpt på apoteket. Eller i Norge for den delen. Tror jeg?
Vis hele sitatet...
er vel piller å få kjøpt på scorpius som som renser kroppen din for THC på noen dager? men har ikke prøvd de selv så jeg skal ikke love noe
norge er ennå ikke blidt en jævla politistat. har aldrig hørt om noen som har måtte testes for å få lappen! og det er persontrakassering! man kan i henhold til norsk lov har de ikke lov til å ta prøve med mindre man er ute på prøve, fengslet eller har skrevet under på at man må avgi rutinemessige urinprøver.... (!)
regner med at ingen av disse tingene gjelder her så da er det persontrakassering!
syntes det hørtes litt sært ut jeg og ja...

Edit: Men for all del, det er jo Norge vi lever i.
Man får ikke kjøpt Urin Clean (eller hva det heter) i Norge.. Man fikk det på smokers, shangri-la og scorpius før, men ikke nå lenger. Det er forbudt.