Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2341
Hei alle sammen! Jeg bestemte meg for og produsere musikk først of fremst for 3 år siden og har hatt det som hobby, men underliggende I underbevisstheten er det noe som presser meg lengre!

Jeg går mot første låtslipp og ønsker meg en solid base før dette slippet! Takker dere alle for støtte legger ved link her, ikke nøl bare føl!

https://m.facebook.com/Noizewalkerzm..._user_activity
Er vel litt vanskelig å bygge en solid base uten noe innhold?
Så bra at du bruker nedetiden til noe konstruktivt, håper du når målene du har satt deg! Håper også at du føler det er terapeutisk med ett kreativt utløp?
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Er vel litt vanskelig å bygge en solid base uten noe innhold?
Vis hele sitatet...
Det kommer! ønsker bare en liten rampe for prosjektet er 100% skreddersydd til nå!

Sitat av Fiyah Vis innlegg
Er vel litt vanskelig å bygge en solid base uten noe innhold?
Vis hele sitatet...
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Så bra at du bruker nedetiden til noe konstruktivt, håper du når målene du har satt deg! Håper også at du føler det er terapeutisk med ett kreativt utløp?
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Ja det er terapautisk som bare pokkern! Jeg stortrives of kosher meg mer en noen gang før, set dro meg ut fra en verden preget av mye fælt! Og som bonus stresser jeg minder over viruset nå målene, der er jeg sikker på ❤🙏
Sist endret av TheJeztic; 5. november 2020 kl. 21:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tusen takk! Ja det er terapautisk som bare pokkern! Jeg stortrives of kosher meg mer en noen gang før, set dro meg ut fra en verden preget av mye fælt! Og som bonus stresser jeg minder over viruset nå målene, der er jeg sikker på ❤��
Vis hele sitatet...
Godt å lese, det er viktig å finne sin vei og dedikere hverdagen sin til sine mål. Realiser dem og ha det gøy!
Hva er greia? Skal vi følge deg uten å vite hva slags musikk du lager?
Sitat av Rosander Vis innlegg
Hva er greia? Skal vi følge deg uten å vite hva slags musikk du lager?
Vis hele sitatet...
HARDSTYLE! !

Glemte og skrive det ser jeg, huffda! Står på facebook siden jeg linket ved btw ^^

Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Godt å lese, det er viktig å finne sin vei og dedikere hverdagen sin til sine mål. Realiser dem og ha det gøy!
Vis hele sitatet...
Masse skriveleifer der hehe beklager det, autocorrect og ivrighet pluss nettbrett :P Ja det er det! Takk og like så !
Sist endret av TheJeztic; 6. november 2020 kl. 02:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.