Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2086
Hei jeg lurte på om et er noen som hvet hva eller hvor jeg kan få kjøpt lakris som de selger på brukt messer og sånt i boder.
Sitat av tr80r Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Huff det var dyrt synes jeg.
Er det ikke bedre og bare kjøpe fra ebay?
hei har set lit på ebay og det er veldig billig men det tar så lang tid før det kommer er utolmodig
og det er ofte dyrt i frakt når det gjelder mat
og lakris gutta er alt for dyrt
Vet ikke om dette er så mye billigere, men det er et alternativ: http://www.goodcandy.no/categories/lakris-fersk-lakris
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Sitat av NachoFreak Vis innlegg
lakris er dritt da, smash er best!
Vis hele sitatet...
Litt off topic eller?.

Det goodcandy.no så ganske billig ut og hadde mye godt ble så fristet
Sitat av Radium93 Vis innlegg
Litt off topic eller?.

Det goodcandy.no så ganske billig ut og hadde mye godt ble så fristet
Vis hele sitatet...
Noen som har erfaring med Inca Kola som de selger?
Fikk litt lyst bestille noen bokser, stiv pris men.

"Smaken er som en blanding av cola og champagnebrus."


Evt hvis noen vet om noen plasser i Trondheim som selger dette.
Sist endret av Hightime; 28. september 2012 kl. 02:24.
Nå må jeg bare spørre for det er godt mulig jeg har gått glipp av noe med liten skrift igjen. Men lakrisgutta selger i plukk og mix lakris for kr 7 pr stk. http://www.lakrisgutta.no/plukkmix.aspx

Mens http://www.goodcandy.no/categories/lakris-fersk-lakris her koster stenger kr 15.

Er disse i link nr 2 vesentlig større eller er det andre faktorer jeg ikke har fått med meg? Lurer seriøst på å legge inn en bestilling selv på lakris snart så jeg har det i hus til jul. Og jeg vil jo ha beste tilbudet.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Det fristet å kjøpe meg en boks med sur jordbær fra lakrisgutta, men åssen lever dem? på døra eller i posten? Kan jeg som privat person bestille der i fra eller kan bare bedrift bestille
"Øko-Terrorist"
Sitat av Radium93 Vis innlegg
Det fristet å kjøpe meg en boks med sur jordbær fra lakrisgutta, men åssen lever dem? på døra eller i posten? Kan jeg som privat person bestille der i fra eller kan bare bedrift bestille
Vis hele sitatet...
Alle kan bestille, jeg har kjøpt der før, men fra deres side:

"Vi har et minstebeløp på 434,- det inkluderer frakt. "
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Sitat av tr80r Vis innlegg
Alle kan bestille, jeg har kjøpt der før, men fra deres side:

"Vi har et minstebeløp på 434,- det inkluderer frakt. "
Vis hele sitatet...
Det er jo bra. Trodde de bare solgte til butikker jeg Lærer noe nytt vær dag. Kanskje det blir en boks med sur jordbær. Drukner nesten her jeg sitter siden har så mye vann i munn. Men blir det levert på døra eller må jeg hente det på posten?

Edit: Alt info jeg lurte på stå på siden -.-.
Sist endret av Radium93; 28. september 2012 kl. 02:42.
Vil bare si at den lakrisen fra lakrisgutta er av dårligere kvalitet enn det som selges på martna osv. Konsistensen er ganske plastikkaktig.
Har prøvd å finne slik lakris selv men har ikke funnet noe som ligner..

Edit: Så ut som de greiene fra goodcandy er av lignende kvalitet..
Sist endret av TinnSoldat; 28. september 2012 kl. 03:17.