Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1364
Hei godtfolk!

Jeg har igjen litt cola fra helgen, nok til typ 3-4 linjer, og jeg merker at jeg ikke klarer å konsentrere meg før den posen er tom 😂 Jeg har imidlertid aldri brukt uten alkohol, og har inntrykk av at mange ikke synes noe om det. Men hvis jeg nå tar et par striper, hvilken effekt kan jeg forvente meg (om noen effekt i det hele tatt)?
Personlig synes jeg coke uten alkohol er bortkastet.

Alkohol + Kokain = Kongen på haugen, sjarmerer damene i senk, klar for å sloss med hver jævel som ypper (selv om det bare er innbilt)

Bare Kokain = Blir så stimulert at jeg blir kjempestressa og tenker kun på hvor mye bedre det hadde vært med øl + noen shots.

Nedturen blir riktignok lettere å takle, og du slipper hangover. Dessuten er det mye sunnere, ettersom alkohol + cola danner et nytt stoff i leveren din som heter kokaetylen.
Dette stoffet er mer skadelig for deg enn bare alkohol eller bare kokain alene.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cocaethylene
Sist endret av krystallkongen; 2. desember 2019 kl. 21:00.
Det er vel egentlig det inntrykket jeg sitter med også, men skulle dog ønske det hadde funket fett alene ��
Hadde spart stripene til nachet neste helg hvis jeg var deg

Med mindre du har noe benzo liggende. Det er ganske digg å kombinere, så lenge du ikke tar for mye piller.
Det er nok mest fornuftig, men skikkelig vanskelig når posen ligger og roper på meg... Ville Seroquel funket i kombinasjon?
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skyld det i do om du ikke klarer å la det ligge
Hei.
Seroquel er et antipsykotikum. Så det ødelegger bare rusen.
Motsatt virkning, uten rus.
Anonym bruker
"Moden Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Inviter en god venn på kaffe og et par linjer.
Noen serverer kake til kaffen, jeg foretrekker cola ��