Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3348
Hei, nå har det seg slik at jeg fikk et hyggelig brev i posten som kunne informere om at jeg var valgt ut for et hyggelig 40 dagers leirskole opphold på Bjørgvin fengsel i bergen. Dette er pga. bøter og div dommer.
Så har det jo seg slik at jeg er en ung mann (under 25) og har aldri sonet før, å jeg spør da etter "tips" om man kan kalle d det og/eller råd om hva jeg kan ta med meg? ting og gjøre på? kan man få tilbud om kursing?eks.truck? hvordan få dagene til å gå? litt info angående psykisk helsevern innad i fengselet hadde også vert kjekt jeg skal inn i slutten av oktober.

Ellers så har jeg satt klar 32" tv'n, playstation 2, riks tv, røyk, snus og kontanter. tips og erfaringer taes imot med åpne armer.
Det er ganske mange tråder om soningsforhold her på forumet hvis du tar deg tiden til å søke.
Det er til og med en egen samletråd om Bjørgvin fengsel.

Derfor vil jeg tro du kan finne svar på det meste du lurer på i eksisterende tråder.
Utenom det vil jeg tro at de som er best til å svare på konkrete spørsmål er Kriminalomsorgen.