Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1811
Noen som har tips til hvordan jeg får reparert ødelagte mp4 filer ?
En kompis har vært Dj på Ozora i år. Og har med 2gb med film, men filene vil
ikke spille av. Han har sendt filene via WeTransfer, de er på nedlastning nå. Hadde vært greit å ha klart et program til det er ferdig å laste
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Filene kan nok ikke åpnes før de er ferdig nedlastet.

Du vil uansett slite med å få reparert korrupte lydfiler, da ville jeg heller hentet nye filer fra kilden, dersom det er mulig.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Filene kan nok ikke åpnes før de er ferdig nedlastet.
Vis hele sitatet...
Det spørs helt og holdent på filformatet og hvilke chunks som er lastet ned hittil. VLC (og sikkert andre) er ufattelig flink til å spille av det meste av delvis nedlastede mediefiler. Dog må man klare finne temp-fila som alt lastes ned til da
Sitat av Fleff Vis innlegg
Filene kan nok ikke åpnes før de er ferdig nedlastet.

Du vil uansett slite med å få reparert korrupte lydfiler, da ville jeg heller hentet nye filer fra kilden, dersom det er mulig.
Vis hele sitatet...
Vet de ikke kan åpnes før er nedlastet! Ok, har du evt et program jeg kunne linke denne personen, så kan han hente det direkte fra kilden ? Regner med han brukte gopro eller et videokamera. Tror han brukte GoPro.

Om det er filmet med GoPro kan jeg vel følge denne guiden?

http://goprouser.freeforums.org/stic...ity-t1013.html

Viste seg å funke fint den guiden! Den ordner ikke lyd, men funker på video for de som trenger i fremtiden!
Sist endret av A Goat; 9. august 2014 kl. 21:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noe du kan prøve er å lage en mkv-fil med mkvtoolnix og deretter åpne mkv-filen i mpv (putt mkv-filen i samme mappe som mpv/lxp/etc. og dra filmen på mkv.exe).

Det er mulig at du kan skippe hele mkvtoolnix-greia og bare dra den ødelagte mp4-filmen rett på mpv. Prøv

EDIT: Hvis ikke mpv greier det, så kan det hende ffmpeg gjør en bedre jobb (last ned 32bit static). Samme fremgangsmåte, men putt filmen i bin-mappa til ffmpeg og dra filmen på ffplay.exe
Sist endret av tripflag; 9. august 2014 kl. 22:15.