Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3828
hei. har en laptop med knust skjerm, så lurer på om jeg kan koble den til en annen laptop for å bruke skjermen der? hvilke kabler trenger jeg isåfall?
Han til Han VGA kabel trenger du. Er dog usikker på om dette går i det hele tatt.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Dette er nok ikke mulig nei. Da måtte du ha funnet en måte å sende signalene fra det ene skjermkortet til skjermen på den andre laptopen gjennom skjermkortet der.
VGA-porten på laptoper sender jo signal ut så vidt jeg vet:P Og det er ikke så lett å kjøre det inn igjen hvis du skjønner:P
Jeg vet ikke om det går ann å koble til en bærbarskjerm til den andre bærbare, da ville jeg heller satset på å kjøpe en skikkelig skjerm på Komplett.no eller noe
▼ ... flere år senere ... ▼
Halla låner denne tråden. Har alltid lurt på om det er mulig å koble til en f.eks playstation 3 til en laptop skjerm? Altså da spille på ps3en via laptop skjermen. Har forresten en Lenovo Ideapad Z50-70, om det trengs. Hvordan kan dette gjøres? Om det i det hele tatt er mulig.
Sist endret av Creeps; 21. august 2014 kl. 22:03.
Hvis begge laptoppene installerer et skjermdelings program kan du kjøre det over nettet, men du vil jo da kunne oppleve lag. Laptop-er tar nok ikke inn signaler på skjermkortet. Koble den til TVen for å sette det opp.
Bruk TV'n din da vel. Ellers kan du jo prøve HDMI?