Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 646
Hei, har fått ny PC - Lenovo G510 med Windows 8, men har problem med bl a å åpne Defender her, de gir opplysning at jeg skal gå til Action Center og sette på on på Defender, men når jeg kommer dit finner jeg ikke noe Defender, og når jeg søker på nettet på Help, så forklares der dette, men på min PC inneholder det ikke det samme som der på min Action Center, hvorfor vet jeg ikke, kanskje er det noe jeg må avinstallere på maskinen, maskina hadde 2 brannmurer, Windows og McAfee, og jeg avinstallerte da McAfee, kanskje er det slik at det også ligger et antivirusprogram eller et eller annet som blokkerer ??
Hva skjer når du prøver å åpne Windows Defender?

Hvis den ikke er "aktiv" der, så skal den komme opp på handlingssenter (Action Center). Skal da legge seg øverst der.

Defender og McAfee er virusprogram og ikke brannmur btw.
Selv deaktiverer jeg alltid windows brannmur pga den irriterer meg noe forferdelig etter en stund.
Når jeg åpner Defender, så får jeg beskjed om at den er slått av, og at jeg må til Action Center for å åpne den, men der finner jeg ikke noe om Defender, jeg søker Help men der vises en annen side enn den side jeg har i Action Center på min PC.