Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 902
Hei folks

Leter etter et teppe som jeg kan ha på veggen, for litt lydisolering og dekorasjon til leiligheten. Syns det meste jeg finner på bohus, skeidar etc. er ganske monotont og kjedelig. Skulle gjerne hatt noe som har et litt mørkt preg over seg, eller som er litt "metall" om du vil. Finnes det en butikk (helst på nettet) som kan ha dette?
Du finner dem i fleng på ebay men lydisolering gir det neppe. Søkeord : wall tapestry dark, wall tapestry gothic, wall hanging. Du kan også legge til søkeord som galaxy, black, forest, rock osv . Størrelsene varierer fra 40x90cm til 240x240 cm som jeg har funnet. Har sjæl tre inntil hverandre to på langveggen og en på kortveggen
Sist endret av celtseus; 9. oktober 2018 kl. 04:42.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Du finner dem i fleng på ebay men lydisolering gir det neppe.
Vis hele sitatet...
Jeg tror nok kanskje at det med lydisolering heller menes et ønske om å redusere flutterekko - du vet, den vibrerende lyden som vandrer rundt i et helt tomt rom når du klapper hendene sammen. Til det formålet fungerer veggtepper aldeles utmerket, men også alt annet som bryter store flater - malerier, bokhyller, og så videre. Jo mer støv gjenstanden samler opp, jo bedre. Litt upresist formulert av TS i såfall, men noen ganger må man legge litt godvilje til.
På denne siden finer du kanskje det du ser etter (1 og 2).