Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1423
Jeg har lyst å mekke et script på en eller annen måte som sjekker om en hvis ip er på en bestemt kannal i irc.
Slik at folk må være på kannalen min får å kunne laste ned fra ftpen min.
Har hørt om et prog som gjør dette, guildftp, men det fant jeg ikke.


Noen som vet?

Takker
http://tucows.sol.dk/tucows/preview/13045.shtml

vet ikke om det er det, men det hørtes likt ut..
Er ikke helt sikker på at jeg forsto hva du mente men...kan du ikke kjøre igjennom PIRCH98 da? På tools menyen så er det en sånn file server greie...Sånn FTP sak virker det som.....
fserve og ftp er ikke det samme, fserve er en slags ftp for irc, der du kan liste directories/filer, hente ønskede filer osv..
That i know...men vorfor ikke bare bruke Fserve?når det er så enkelt?fordeler/bakdeler?kan jeg få forklart?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
n|dar0z: Fservere suger fordi at det bl.a på dei fleste ikkje går an å resume... vis du kobler frå serveren så slutter du å downloade... og det er en smule treigare innbilla eg meg..
også er det kjemisk fritt for drag'n'drop.. urk..
Originally posted by MaLbOlGiA
n|dar0z: Fservere suger fordi at det bl.a på dei fleste ikkje går an å resume... vis du kobler frå serveren så slutter du å downloade... og det er en smule treigare innbilla eg meg..
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg vet kan du resume fra en fserve dersom du bruker mIRC ihvertfall. Dessuten går vel FTP fortere ja..
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Funker ikkje med meg ihvertfall...
men så er jo mircen min litt rar da... kan ikkje sende filer engang...