Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 658
jeg sitter og ordner på en nettbutikk som skal selge laserpenner osv.. Men så har det oppståt problemer.. Jeg får ikke PayPal, Moneybookers til og funke som betalings gateway. De kommer opp men når man trykker på de kommer man inn på Paypal/moneybookers sin side og der står det at noe er galt.. : - / Hva skal jeg gjøre?
Du må ta kontakt med noen for å få dem til å fikse det som er galt.
Trådstarter
Ok.. skal prøve :- P .. Lurte på om noen freaks som har erfaring med Cubecart kunne hjelpe
Du skriver ikke noe om hvilken feilmelding som kommer opp, dessuten burde du vel skrive dette på et CubeCartforum? Bedre sjans til å få hjelp der.

OT. Pass på at laserne du selger er lovlige i Norge ellers får du trøbbel med statens strålevern. Masse DX-resale sjapper som har blitt stengt eller sluttet å selge lasere.
Sist endret av campod; 27. juli 2010 kl. 22:03.
Problemet ligger neppe hos Paypal. Enten så klarer ikke nettbutikken lage en fungerende kjøpslink til Paypal, eller så er det noe feil hos deg lokalt. Det siste alternativet er at butikken prøver å lure deg. Vær sikker på at adressen du linkes til begynner med https://www.paypal.com

Når det er sagt så må det da finnes titusenvis av butikker som selger laserpenner, og en butikk som ikke klarer å ha et fungerende kjøpssystem er kanskje ikke så mye å stole på uansett.
Trådstarter
CubeCart er jo et litt kjent gratis system :-P ..

Fant ut av det :P... la til noe "Sandbox" paypal greier..