Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2730
På skolen i fjor eller forfjor en gang så fant jeg en "touchlærings"-side, mener også at den var på norsk. Siden var ganske bra, og den kunne også si hvor mange tegn jeg hadde i minuttet. Siden krevte ingen betaling eller registrering.

Nå finner jeg ikke siden igjen, noen som vet adressen eller om den i det hele tatt finnes lenger?

Noen som vet om andre alternativer? Trenger ikke være norske.
Hvis du skal lære deg å skrive kjapt så fungerer det utmerket å henge litt på en quiz kanal på IRC, på den måten må man være kjapp på tastene og lærer det bra. Var slik jeg lærte å skrive fort ved hjelp av touch

#quizen @ EFnet btw =p
Er det bedre å bruke touch.. Jeg kan skrive uten å se på tastaturet, men jeg bruker aldri en spesiell finger på en knapp...
det er visst bevist at man skriver fortere ved hjelp av touch metoden.
Antarctica: Jeg skriver også på samme måten som deg bare at jeg har fordelt fingrene på egne taster og ikke touch metoden
tomaseh: man utvikler seg sin egen touch metode. Jeg har gjort dette selv og bruker ikke den normale touch metoden. Det går sikkert raskere å skrive med den egentlig touch metoden, men man finner seg jo sin egen måte å skrive på, den måten som funker best for deg.
tøv og tull, det finnes en metoden som funker best for alle. individualisme og valgfrihet er oppskrytt. dvorak burde vert påbudt for alle som bruker mer enn 10 min ved et tastatur om dagen.