Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 752
Er dette bare en form for spøk, eller går den an å løse denne?
http://www.albinoblacksheep.com/flash/3cup
Har suttet en stund, men har funnet ut av koppen i midten må stå opp, mens di to i siden må være ned, noe jeg ikke får til ihvertfall...

Edit: Det må være kødd, for du ser jo når "Computeren" gjør denne, er midterste koppen opp, så hvorfor er den ikke det når vi starter spillet. By the way, noen som vet hva sangen heter
Sist endret av Antarctica; 3. april 2005 kl. 02:21.
Slik jeg ser det, så er dette umulig. De sier de viser deg løsningen, men utgangspunktet du får er i virkeligheten det motsatte. Du kan lett få alle opp-ned, men omvendt tror jeg er umulig.
Det går nok ikke, hehe. Når de viser hvordan det skal gjøres starter de med to kopper på hodet, når det er vår tur er to kopper snudd opp
Klarte den ikke jeg hvertfall.
Sangen er vel I Just Wanna Live av Good Charlotte
Sangen er en verson av "Tainted Love" mener jeg =)
Sangen er enten en remix av Tainted Love, eller den orginale :P
Sitat av trulsH
Klarte den ikke jeg hvertfall.
Sangen er vel I Just Wanna Live av Good Charlotte
Vis hele sitatet...
Eller Tainted Love av Soft Cell?
Du har rett, det er kødd. Men det er et bra partytriks, fordi folk flest legger ikke merke til at du forandrer posisjon på koppene når du viser dem hvordan man gjør det først.
Jeg klarer ihvertfall bare å få dem på hode :P
Vil tro at man må ha to kopper som står riktig vei for å få alle på hode, og to kopper som står feil vei for å få alle riktig vei. Så det blir umulig når de snur på koppene når vi skal prøve