Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 8656
hehe... Alle i klassen (IKT) smallt på blue screen skjermbeskytteren, læreren fikk en smule panikk og begynnte å reboote serveren, kutte internett og vandre rundt i andre klasserom for å se om de hadde samme feilen :P
Grøsse... Dere er fæle!
Jeg har holdt senga i dag. Og lest om melankoli.
Men nå måtte jeg inn og spise. Heldigvis er huset tomt.
Hater 1. April.
Hater, hater, hater!

I frankrike henger de fisk på ryggen til folk. Og kaller det en aprilsfisk. =)
Jeg slo til med en sikkelig dårlig spøk i dag, trodde aldri den skulle gå. Sa til en fyr som er glad i melk at de delte ut gratis melk utenfor skolen. Joda.. Hater at nyhetene blir ødelagt av 1.april, kan jo ikke lese noen aviser uten å ha på 1.april filter lissom.
Hehehe, dette fikk da Marjuice en erfaring med her i dag^^
Som vi eventuelt skal droppe å prate om for at vi enten ikke burde eller gidder..
jeg var ikke innblandet i det om noen skulle lure.

Jeg foretrekker å gå rundt å drite i aprilsnarrene.. Om jeg ikke har brukt litt tid på en skikkelig godt gjennomtenkt en da
Tias skrev dette i en annen tråd
Sitat av Tias
Er så ubeskrivelig irriterende med denne idiotiske dagen, ingen snakker jo sant og man kan aldri vite om det man leser i nyhetene er spøk eller ikke. Det er ikke dét 1. april handler om!
Vis hele sitatet...
Det fikk meg til å lure; hva kommer egentlig 1. april av? Hvorfor lurer man hverandre på denne dagen? Og Hva handler 1. april egentlig om?
Jobber på en butikk, så jeg fant ut at jeg skulle feste en sånn alarmting i genseren til en kollega
Med blekkpatron da, sånn at det blir litt action?
Sitat av TeKa
Hadde vært fett om det ikke var kødd.
Vis hele sitatet...
Er det kødd da ?
Aprilspøken som jeg pønsket ut havnet faktisk i avisa idag.

http://www.ranablad.no/nyheter/article1533488.ece
Haha, så genialt!
Pretty Princess
Freaken's Avatar
hahaha, det var genialt det