Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 916
Kjøpe nylig en phantom 3 pro, men har problemer med å laste inn ny firmware til håndkontrollen.

For det første har jeg ikke en slik micro sdhc til USB adapter, derfor prøvde jeg å følge denne tutorialen fra produsenten uten hell. Vet jeg har gjort alt riktig i følge tutorialen (som begynner på 4.10), men kontrolleren går direkte på grønn, når den skal begynne å lyse blått som indikerer at den laster ned firmware.

Når jeg sjekker filen som genereres etter firmware update står det at den prøvde å oppgradere selve dronen (som allerede jeg har klart å laste ned firmware til) når det er ønskelig å oppdatere kontrollen.

Noen som har gjort dette før, eller som eventuelt vet om en butikk jeg kan få kjøpt en slik adapter for en billig penge?
Vet ikke hva problemet er, men her har du i hvertfall SD kortleser med microsd adapter til 15 + frakt. Du finner også noe til $1 fra Kina på Ebay hvis du gidder å vente på frakten.
Sitat av BaconWeed Vis innlegg
Vet ikke hva problemet er, men her har du i hvertfall SD kortleser med microsd adapter til 15 + frakt. Du finner også noe til $1 fra Kina på Ebay hvis du gidder å vente på frakten.
Vis hele sitatet...
Fin pris, men greia er at jeg nesten må få kjøpt den fysisk i butikken i morgen, er dritt lei av å ikke få flydd. Kan godt legge i 1-200 kr, men fant bare mer avanserte til mye høyere pris.
Sist endret av pkk1990; 4. desember 2015 kl. 23:00.
Teknikmagasinet har mange til under 200 ellers har du Expert og Clas Ohlson
Sist endret av BaconWeed; 4. desember 2015 kl. 23:45.