Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1545
Hei!
Vet årmodell, område og moddel og merke på en bil, jeg MÅ finne ut av hvem som eier. Vet ikke registreringsnummeret.
Dette gjelder et innbrudd, innblanding av politi er uaktuelt.
Anyone?
Du ligger nok dårlig ann. Det er nok ikke et register hvor du kan finne alle biler innenfor et område med opplysninger om årsmodell, merke og modell.

Men du sier du MÅ finne ut hvem som eier bilen, så jeg kommer med to forslag. Ta kontakt med vegvesenet, kanskje du er så heldig at de hjelper deg. De har nok et slikt register hvor man kan søke opp eier etter gitte kriterier.

Eller du kan ta saken i egne hender:
1. Her kan taste inn registreringsnummer så får du info om bilen. Bare å starte på første registreringsnummer og gå oppover.
2. Deretter kan du sende REGNR <regnr> til 2282 for å få vite eieren (3kr).
3. Deretter kan du bruke gulesider for å finne ut hvor eieren av bilen bor.
4. Neste registreringsnummer. Bare 2,86 millioner registrerte biler i Norge.

Så ender du opp med en lang liste over aktuelle eiere, så er det bare å sjekke ut Lykke til!
Sist endret av Marr; 22. desember 2013 kl. 20:27.
Send epost til vegvesenet og oppgi alt du kan av informasjon. Har selv gjort dette mange ganger og har fått lange lister med kjøretøy som matcher det jeg oppgir. Navn på eier/leietaker får du også.