Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3725
Har noen bilder på telefonen som jeg gjerne ville hatt på pc'en min..Har ikke kabel fra tlf til pcen, så lurte på om det var mulig å sende bildene til e-mailen min?
send e-post med bildene som vedlegg.

Om du har e-postfunksjon
Send MMS som vanlig, men skriv e-postadressen din istedet for telefonnummeret. Enkelt og greit, funker både med Telenor og Netcom.
Det funket det gitt... det visste jeg ikke.. takk.. hehe
Sitat av thevoice
Send MMS som vanlig, men skriv e-postadressen din istedet for telefonnummeret. Enkelt og greit, funker både med Telenor og Netcom.
Vis hele sitatet...
Går det ann å gjøre omvendt? Om du har funkjonene.
Hva da, å sende MMS til telefoner fra e-post? Noen abbonementer gir deg en e-postadresse ([telefonnummeret]@netcom.no, for eksempel) jeg antar du kan sende meldinger til og få mobiltelefonen til å motta. Muligens.
Størrelsesforholdet på mms er svært begrenset (80bks elns på min samsung e700). Men i teorien skal det fungere.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Hos telenor var det slik at du måtte ha aktivert mobilpost for at det skulle funke. Da var det ditt mobil nr @mobilpost.com eller noe slikt. Ring 09000 for telenor og spørr