Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 700
Er ikke helt sikker på om jeg forstår konseptet her, men har lest mange steder at folk bruker både Adobe Premiere og After Effects for å oppnå best resultat.
Har prøvd en stund å bruke begge programmene til et prosjekt, (altså å begynne med det ene programmet, og derreter få hele prosjektet over på det andre programmet) men har liksom ikke helt lyktes med kvalitet osv.

Så det jeg egentlig lurer på er i hvilke rekkefølge dere gjør det i, altså bør jeg bruke Premiere Pro først, og derreter After Effects, og på hvilke måte skal jeg overføre prosjektet mellom de 2 programmene? osv...
Premiere til klipping og lyd, After effects til effekter etterpå
mad-dj.'s Avatar
Trådstarter
Da vet jeg det, takk . Men en ting, hvordan få filmen inn på kameraet igjen via After Effects, har ikke funnet noe smart måte på det enda. Finner ikke ut hvordan jeg skal få filmen tilbake på Premiere Pro uten om å lagre det i AVI som tar evig lang tid.
(ser bare muligheten til å spille filmen inn på kamera igjen i Premiere Pro.)

Edit: Bruker Premiere Pro 1.5
After Effects 6.5

Mulig det kan ha noe å si når det gjelder å overføre prosjektfiler fra After Effects til Premiere?
Sist endret av mad-dj.; 1. april 2005 kl. 20:25.
usertitle import
bleh's Avatar
Trenger hjelp til det samme, noen som vet hvordan?