Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1069
Hva gjør man når noen har fått en anmeldelse som ikke er riktig på seg av politiet? Rettsak i Mai for vedkommende. De politifolka som kom med anmeldelsen har vært ute etter vedkommende lenge, og har tidligere selv brutt loven. Han politimesteren var i retten for fusk ved ransakelser. Jeg har innsett at enkelte politifolk er korrupt som f. Det løser seg jo i Mai, men vedkommende er så langt nede at han ønsker å ta livet sitt. Han er desperat, da det er flere ting som har dratt han ned i kjellern. Ringer jeg politiet med bekymring blir det bare pes for han, og de kommer til å vri og vende på det for å ødelegge for han. De to politifolka der er helt på trynet. Hva gjør man? Jeg er oppriktig bekymra for livet hans i det siste, og jeg vet at anmeldelsen er bullshit. Jeg har videobevis, samt at han ringte advokaten foran politiet for å bekrefte at han kunne øvelseskjøre, og at han ikke kjørte uten lappen. Det er mye historie, spesielt med en psycho eks han hadde hvor de trodde på henne og ikke han og nå bærer hu ene en slags bitterhet over han. Han føler alltid han blir dratt ned igjen, at de ikke lar han få sjansen til å starte på nytt. Jeg er bekymra, hvem snakker jeg med. Hjelper det for familie å dra ned på stasjonen med bekymring for de politifolka? Klage? Jeg er så sliten av å bekymre meg for han.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Du må forklare hva som har skjedd bedre
Han må nesten flytte langt vekk fra det stedet, bytte identitet og hele pakka. Hvis alle rundt han har valgt å ta side med hans batshitte ekskjerring er det over og ut. Det er ikke noe mer for han å gjøre der.
Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Han må nesten flytte langt vekk fra det stedet, bytte identitet og hele pakka. Hvis alle rundt han har valgt å ta side med hans batshitte ekskjerring er det over og ut. Det er ikke noe mer for han å gjøre der.
Vis hele sitatet...
Du er helt på trynet kis, slapp av, tråd efter tråd, du helt væk mand.
Trådstarter
6 1
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Du må forklare hva som har skjedd bedre
Vis hele sitatet...
Han hadde mista lappen på livstid, og kunne søke på nytt i mai ifjor, men de drev å utsatte at han kunne søke. I oktober ifjor øvelseskjørte han med dama si. De hadde L bak, ekstraspeil og hu kan øvelseskjøre med han. De blir stoppa, og hu ene kjerringa som er ute etter han pga psycho eks, sa at "nå har jeg tatt deg". Sjåføren ringte advokaten og advokaten sa på tlf til politiet at han har lov å øvelseskjøre. Nå har han alikevel fått en anmeldelse på seg for å ha kjørt uten lappen, når sannheten er at han øvelseskjørte. Jeg som har sett og står på utsiden ser jo at de kommer ingen vei med dette i rettsaken. Han politimesteren har også satt bruksforbud på bilen hans. Han må betale dyrt lån på den, og får ikke solgt den. De skrev at bruksforbudet følger bilen ved salg, noe som er helt idiotisk.

Ikke misforstå folkens, han har levd på kanten av loven før, men siste dommen var i 2018. Han har prøvd å skjerpe seg en del etter det, men de gir han jo ikke muligheten.
Han føler de alltid er etter han de 2, og jeg ser jo selv at hu kjerringa er helt på trynet.

Det er noen andre småting som drar han ned, mtp for høyt barnebidrag og funnet ut han har fått 200.000 for lite i sykepenger pga NAV. (Han er fisker, det var noe de ikke hadde tatt med). Alt på en gang drar han ned, han har en veldig kraftig adhd og har ikke medisiner atm så alt han føler blir intenst. Jeg er bekymret for helsen hans, det mørket han er i. Han sier selv at tankene hans skremmer han, og han ønsker bare å ta livet sitt. Hovedgrunnen er denne forfølgelsen av politiet i et tiår pga hu eksen. Jeg vet ikke lenger hvordan hjelpe han. Måtte kjøre rundr igår for å lete etter han alle vi i familien, for han var skikkelig langt nede.
Sitat av xxsbxx Vis innlegg
Han hadde mista lappen på livstid, og kunne søke på nytt i mai ifjor, men de drev å utsatte at han kunne søke. I oktober ifjor øvelseskjørte han med dama si. De hadde L bak, ekstraspeil og hu kan øvelseskjøre med han. De blir stoppa, og hu ene kjerringa som er ute etter han pga psycho eks, sa at "nå har jeg tatt deg". Sjåføren ringte advokaten og advokaten sa på tlf til politiet at han har lov å øvelseskjøre. Nå har han alikevel fått en anmeldelse på seg for å ha kjørt uten lappen, når sannheten er at han øvelseskjørte. Jeg som har sett og står på utsiden ser jo at de kommer ingen vei med dette i rettsaken. Han politimesteren har også satt bruksforbud på bilen hans. Han må betale dyrt lån på den, og får ikke solgt den. De skrev at bruksforbudet følger bilen ved salg, noe som er helt idiotisk.

Ikke misforstå folkens, han har levd på kanten av loven før, men siste dommen var i 2018. Han har prøvd å skjerpe seg en del etter det, men de gir han jo ikke muligheten.
Han føler de alltid er etter han de 2, og jeg ser jo selv at hu kjerringa er helt på trynet.

Det er noen andre småting som drar han ned, mtp for høyt barnebidrag og funnet ut han har fått 200.000 for lite i sykepenger pga NAV. (Han er fisker, det var noe de ikke hadde tatt med). Alt på en gang drar han ned, han har en veldig kraftig adhd og har ikke medisiner atm så alt han føler blir intenst. Jeg er bekymret for helsen hans, det mørket han er i. Han sier selv at tankene hans skremmer han, og han ønsker bare å ta livet sitt. Hovedgrunnen er denne forfølgelsen av politiet i et tiår pga hu eksen. Jeg vet ikke lenger hvordan hjelpe han. Måtte kjøre rundr igår for å lete etter han alle vi i familien, for han var skikkelig langt nede.
Vis hele sitatet...
Expat livet løser mye for mange, de aller fleste expats har en historie om hva som har gjort at man ikke kan bo i eget land noen grovere en andre og greit å komme seg ut før det har gått for langt.

Hvis det ikke går så er det ikke meningen at man skal presse seg frem og trosse tyngdelovene men slikt blir det for mange innimellom men over tid så blir man utslitt som at det ligger sperrer overalt.

Reelle ting løses ikke av helsevesen.