Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 998
kk, jeg bare paster inn det samme som jeg skrev paa et annet forum, da jeg ikke gidder aa skrive en helt ny post paa norsk. Mkay?

Asso, om min Thailand-ferie paa Hua-Hin (PS, alle som nevner noe om horer bruker en oppbrukt, og meget lite morsom, klisjee\stereotype.



Gawddamn, this place is hot. It's kinda nice here... everything is EXTREMELY cheap. I mean, I can buy a pancake for 1/5 of what it would cost back home.

Another intresting fact is that it smells like shit everywhere (outside); today I went to an inside marked (mostly food), and I nearly puked. The smell of dead fish\human\dog was all over the place. I wonder how anyone may eat something bought there, or how someone even may work there. It's awful. You can't even imagine.

Anyways, as I was saying.. this place is nice. The beer is cheap (and strong), the water holds 30 degrees (celsius), the air is aprox 35 degrees (still celsius), and they even have some nice chicks.

Ehrm...

Okay


Cya
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
bra at vannet er kaldere enn luften da, ihvertfall
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Du ang. horene.. Neida, meneh, hørtes jo "interessant" ut det der
Jeg vil "hjem".
The Rhymenocerous
polle's Avatar
hei sann deffe
må vel arrangere en velkomen tilbake fest for deg om ei uke da..
thailand ja.. mmm.. beste plassen på jord..

bodde der til jeg ble 5 år, da flytta vi hjem..
misjonsbarn jeg
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
hehe huahin ja! der har jeg vært vettø...
På ett eller annet hotel som het Sofietel eller noe slikt? mhm.. ihvertfall.. var 3 dager først i Bankok, og jeg ble matforgiftet på flyet ned til bankok, så da flyet landet, og de andre passasjerene som satt fastspendt i sete som er normalt under en landning, så satt jeg å hadde oppkast og diare som FAEN!!!
JÆVLA SANDWISH!!
Ihvertfall.. for de som har vært i Thailand og i Bankok ikke minst vet at å være kvalm der ikke er det BESTE man kan være..
I Bankok stinker det drit, alt er drit, spedalske folk som tigger etter penger, 10000000000000000000 folk.. ikke sol, bare ett grått heng over byen, liv døgnet rundt.. ikke minst på hvert fokkings hjørne i byen var det en plass der de steikte høner, kylling, mais, hund?katt? rotter? eg vetta faen.. men når det står slike vogner rundt om OVER alt, blir det en litt merkelig lukt blanda med eksos og blææææ.......
Å være der og sammtidig matforgifta er ikke noe dere burde prøve! nei!!

Anyway HuaHin var fint da.. jeg bodde på ett MEGET fint hotel, 5 stjerners eller noe.. alle folka smilte og var glade..alle buskene og trærene som var inne på hotel området, som var GIGANTISK var klippet som alle mulige slags dyr, og figurer...
Det gikk 2 elefant unger villt ute i hagen og ja.. 3 eller 4 bassenger.. 1 med bar ute i bassenget og musikk under vannet..
var der i 4 uker eller noe..
Helt kurrant ferie!
Opprinnelig postet av Phun Q
Jeg vil "hjem".
Vis hele sitatet...
Heh, morro