Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1635
Regner med at dette enten er riktig forum, eller at en av moddene flytter/trasher den.

Men, anywayz, her er en online "trafikkoplæring", kan hende til nytte for noen. Personlig kjenner jeg meg igjen i den røde bilen
http://hellsgate.online.ee/~mait/fahrschule.swf
Utrolig bra Utrolig bra


btw naa som vi er inne paa litt paa kanten kj0ring her, er det no regler som sier at det maa vaere mer enn 1 pers som sitter med lasar kontroll, pga jeg ble busta i en kontroll just, men brekka bare bilen rundt og stakk opp i et bygge felt... det jeg lurer paa er om de kan ta meg da... pga KUN 1 police saa meg, det var han med lasaren, jeg snudde f0r jeg kom til plassen der de tauer folk inn..

vel dette ble litt of topic, men uansett noen som vet noe om dette.. .
Sanders : det som kan være er at purken bare satt der og målte for og sjekke gjennnomsnittsfarten på billistene i det område. Og om det er flere som kjører for fort der. Da pleier dem som regel ikke være flere en en. Vis det da viser seg at det er mange som kjørr for fort der. vil dem kansje ha en større kontroll.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Så lenge dem ikke har video av deg, eller er kun et vitne, blir det ord mot ord. Når det gjelder laser så har man heller ikke den print-out'en som radaren har, så hvis det sitter kun en person med laser, kan du nekte for at du kjørte for fort. Det blir da også ord mot ord, og sjangsen for at saken henlegges er forholdvis stor, og saken for at politiet vinner saken, er omtrent ikke til stede.
Uansett hva det diskuteres og det involverer snut,
så kommer folk med dem har ikke lov til ditt og datt,
spesielt sånt som hvis dem bare er 1 snut så blir det ord mot ord,
har dere tenkt over hva en snut er og hva deres jobb er ?
Og at ordet til en snut er mye mer troverdig enn ordet til en snørrunge som sitter i retten å blånekter..
Ord mot ord så taper man nok hvis ikke det er andre faktorer inne i bildet..
En ting er om laseren er nøyaktig, noe man kan vinne på,
men hvis man sier snuten lyger når han forteller hvilken fart han leste av, så vil nok snuten bli trodd..
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Bra opplæring ja!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
xEn0s: En jeg kjenner holdt 100 i 80-sonen, og ble tatt av i laser, en lakris bare i politibilen med laser'n. Når han ble stoppa, nekta han, og ba om å få se bevis.
Bevis kunne de ikke gi, men de skulle anmelde han.
Non måneder seinere fikk han brev om at det var henlagt.
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
xEn0s: En jeg kjenner holdt 100 i 80-sonen, og ble tatt av i laser, en lakris bare i politibilen med laser'n. Når han ble stoppa, nekta han, og ba om å få se bevis.
Bevis kunne de ikke gi, men de skulle anmelde han.
Non måneder seinere fikk han brev om at det var henlagt.
Vis hele sitatet...
fuck azz hadde jeg bare tenkt på det kunne jeg kjøpt meg Pentium-4 2.53GHz PGA478 512kb PC533 som jeg ikke har råd til pga POLITIFAEN.
hrmph!
den er jo old news da...!

menmen, takk for at du sa den på nff, fins jo de som ikke har sett den før da...