Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1488
for dere som bruker nameplanet. kontoer . disse blir nå oppgradert til et nytt asp system. Dette er kansje i siste liten og kanskje for sent. Men for guds skyld ta backup av alt du har der inne. + adresse boken . for alt blir slettet . ikke en dritt var igjen . jeg . tror jeg kunne kvelt et menneske til døde . så forbannet er jeg.

alt gikk til hel.
Hmmm... Syns det sto at dem holdt på å flytte dataene over til den nye serveren eller.no...
Ikke vet jeg

Webmail Users:
If you use our webmail service to check your mail by going to www.NamePlanet.com to log into your account, please read the following:
The first time you log into your webmail account after the migration date, but before July 22nd, there will be a link to click that will take you to your new webmail account.
Once you have clicked that link all of your existing email and folders will be moved to your new webmail account, and your migration will be complete.
The next time you log into your account, you will be automatically logged into your new account.
**Please note: If you do not log into your account between these dates, your files will be transferred and your migration will be automatically completed on July 22nd.

All of your folders and the emails within those folders will be copied to your new webmail account. You will receive an email with a text copy of your address book that you can import into your new webmail account.

Unfortunately, we will not be able to migrate your settings for Filters, color-coded email, and any blocked email addresses. However, you will be able to easily set these up after migration is complete.
Sist endret av CoDEmARY; 12. juli 2002 kl. 01:39.
Har sagt opp nameplanet-kontoen min jeg, den sluttet å motta mailer, og da jeg skrev til support, sa de at "vi forstår iiiingenting, dette har vi aaaaldri hørt om". Nuvel, føkk nameplanet, go http://www.marihuana.com/freemail.htm
denne posten du mente serial(47) ja...

Nå klikker jeg også...
ingenting er slettet, rutinert som jeg er så tok jeg backup får dett e ble flyttet over...

MEN: det går jo ikke ann å sende ut epost med dette nye systemet... arg... har bere en spam mail adresse der, men har qxl mail'n der fortsatt, og jeg har vunnet noen auksjoner... noen til minstepris 1,- og greier, men så får jeg det vel ikke ettersom det har gått for lang tid... opprettet en ny qxl@<host> alias-adresse nå, så nå blir det ikke mer nameplanet på meg...

egentlig er alt dette telenor sin feil ettersom dem på død og liv måtte bane mail'n min der...