Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2296
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
jajaja, da har vi et nytt produkt på markedet, som skal hjelpe folk å slutte å røyke, stiller meg skeptisk jeg men. tenk dere småunger som går inn i butikken og kjøper en flaske av dette liksm, eller når du føler en sterk trang til en sigg og tar en god slurk vann.........blir ikke helt riktig kansje........

http://www.dagbladet.no/kunnskap/2002/05/28/333146.html
sitte på party med en pils i den ene hånda og en flaske vann i den andre blir ikke helt det samme nei..

lenge leve røyken.
men kan være praktisk på TG, viss du ikke snuser.....
sant, effektiv arbeidstid.. på møter oliknende..
det vannet kan ikke smake spesielt godt.. leste paa vg siden, det sto det at det smaker som vanlig vann, menn du maa merke nikotinsmaken. akkurat som nikotintyggis, noe som smaker helt forferdelig pga. akkurat nikotinen
Genialt på nettverk, osv...
Opprinnelig postet av plumRad
Genialt på nettverk, osv...
Vis hele sitatet...
hvorfor det, man kan jo gå ut på LAN også...?
Opprinnelig postet av cezar


hvorfor det, man kan jo gå ut på LAN også...?
Vis hele sitatet...
Mindre pes å sitte på stedet og ta seg en slurk istedenfor å gå helt ut for å ta seg et trekk.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
ta seg en flaske vann etter sex tror jeg blir bra tafatt i forhold til en sigg
vel, tror de flaskene vil komme i forskjellige smaker med tiden.. jordbær, bringebær, tuttifrutti og melon..

Dette vil jo være med på at tobaksindustrien får nye potensielle røykere som vill teste en cigg istedet for dette lekre vannet.
Greit å kunne ta seg ei flaske vann med nikotin ettersom røykesuget kan bli stort i et trangt fly, i en 14 timers flytur til thailand...
Opprinnelig postet av STX
Greit å kunne ta seg ei flaske vann med nikotin ettersom røykesuget kan bli stort i et trangt fly, i en 14 timers flytur til thailand...
Vis hele sitatet...
Du får begynne å snuse, hvis du skal være uten røyk så lenge

Det funker det
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
dette er egentlig statens måte å få oss til å slute å røyke på.

btw, nikotinvann duger dårlig når man skal lage seg litt mekk
haha, men når man mekker er det jo ikke nikotin man vil ha alikevel, eller hur?

røyk det rent, kommer lengre så
Better than thou.
Skal jeg love deg. ;|
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
hehe, man blir jo en god del skevere, men smaken av rent blir en smule sterk for min del.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Lage eget nikotinvann [ikke prøv dette hjemme]

1. kjøp pakke snus
2. fyll pakken med snusen i, med vann opp til kanten
3. la det stå over natten
4. drikk det neste dag

- legg merke til hvordan alle dine sorger blir borte, og at du effektivt slutter å røyke [COLOR=silver]og for den saks skyld slutte å puste[/COLOR]
Sist endret av Nichotin; 9. juli 2002 kl. 14:46.
Better than thou.
Ihvertfall spy noe grassalt. ;]
vil ikke kunne hjelpe meg uansett,
nikotin er ikke årsaken til at jeg røyker/ ikke klarer slutte..
Better than thou.
Det ville nok hjelpe.
å svelge snus er som å svelge sitt eget spy X 10^19991
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Faen er vitsen med å røyke/snuse i det hele tatt? Jeg har aldri prøvd og føler ikke trangen til det heler!
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Hvis du ikke har prøvd er det vel heller ikke rart du ikke skjønner vitsen...
Blandevann kansje, tihi.
Opprinnelig postet av foolish
Blandevann kansje, tihi.
Vis hele sitatet...
To fluer i en smekk!!
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Har hørt at du får en eller annen "rus" av et slag, men at det ikke smaker godt. Denne "rusen" er kul i begynnelsen så kjenner du den ikke mer og da er du avhengi liksom. Skjønner det ikke. Hvis det da ikke smaker godt kan det vel heller ikke være noe problem å slutte heller!?
Better than thou.
Ta og google litt på nikotin dere som ikke forstår hvorfor det er så vanskelig å slutte.
Jo det er problemfylt å slutte:

1. Du får vondt i magen. (Ikke vondt, men ... ja en følelse, og den er ekkel)
2. Du blir sur og gretten som faen, og du får jævlig kort lunte.
3. Du har vanskelig med å sove.
4. Du har vanskelig med å konsentrere deg. (Jobbe osv)


Det skal ikke være lett......
Alt som teller er viljestyrke! Har snusa i 5 år nå samtidig som jeg har røyka de siste 2 åra.. har ikke verken røyka eller snusa nå i to uker og det er ikke vanskelig i det hele tatt! det er bare å bestemme seg for å ikke gjøre det. skal ikke slutte eller noe sånt, men skal bare teste om jeg klarer det.. har funka fint hittil!
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
En annen grunn som gjør det vanskelig å slutte er venner som driver med det samme, og fester.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Jeg begynner å forstå. Noen har det lett for å slutte og noen har det vansklig!