Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 453
Jeg trenger ny SIMkortholder til min nokiag42 smarttelfon og har leita overalt på nettet og googlet,men finner ikke ut av det...Ingen i Hele Norge som har det ser det ut som....Noen som kan hjelpe meg tr?Hvor kan jeg finne en sånn simkort holder..
Den selges i utlandet til 37 kroner. Tror du markedet i Norge (altså mennesker som både har Nokia G42 og som trenger denne billige erstatningsdelen) er stort for en så billig del? Selv hvis den norske butikken tar 100 kr påslag så må det være en viss kritisk masse (etterspørsel) for at det skal være verdt å importere det, markedsføre det, selge det, ta ansvar for angrerett/reklamasjonsrett etc i ettertid etter salget).

Kort sagt; Gå på dynga og leit etter en (mulig mobilbutikker har kasser med defekte Nokia G42 du kan få lov å plukke deler fra), eller kjøp en fra utlandet og vent på at den ankommer.
Atatyrk
Trådstarter
43 2
Hvor i utlandet selges den for 37 kroner? Jeg har lett overalt men finner den ikke....vet at markedet i Norge ikke er så stort,men jeg har lett på ebay og overalt..Finner den ikke bortsett fra på en indisk nettside hvor man må ha indisk nummer for å kunne bestille den.....Bestiller gjerne fra utlandet ja,men HVOR???