Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 732
Har en Bosch maskin her som plutselig ikke vil vaske.

https://www.bosch-home.no/produktliste/WAQ28360SN

Ingen vaskeprogram gir noe respons uten om at på-knappen lyser. Har lest manualen i linken uten hell.

Døra er igjen, sikringen er på, kranen er på og skuffen er lukket.

Ingen som tilfeldigvis har samme maskinen og vet om et triks?

Med ingen respons mener jeg da displayet som viser tiden et program tar, valg for sentrifugering etc. Ingen knapper gir noen respons heller.

Barnesikring er heller ikke på. Trikset for å skru den av virker ikke i hvert fall.
Sist endret av Person_navn; 18. desember 2023 kl. 10:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du prøvd hard reset? Trekk ut kontakten, vent 10 min, sett inn kontakten og prøv igjen.
Gladgutt
Trådstarter
Nei, det har jeg ikke. Skal prøves.
Sitat av Person_navn Vis innlegg
Nei, det har jeg ikke. Skal prøves.
Vis hele sitatet...
I de fleste tilfeller er dette en feil med elektronikken.
Hvis ikke en hard reset funker, så er du ganske fucked. Blir litt som Teslabiler.

Den skulle ikke tilfeldigvis være litt over 5 år gammel?
Sist endret av Struphuggu; 18. desember 2023 kl. 11:24.
Gladgutt
Trådstarter
Den er død..
Jeg måtte ta min frem og legge den på siden. Dette fordi sluket hadde tettet seg og da vannstanden steig inni maskinen trigget dette en sikring som skrur den av.. Så da den fikk ligge litt på siden rant dette vannet ut igjen og sikringen ble resatt. Dette var dog indikert med en varsellampe som lyste.
Sist endret av Gargoyle; 19. desember 2023 kl. 13:19. Grunn: Fjernet unødig spm