Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2469
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Så det var komt sånne karma point sak. Hva gjør den og hva er den go for?
original reprint
xaff's Avatar
Flyttes til Hjelp.

Karma er for å se hvor godt/dårlig folk liker hva du poster.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Trådstarter Crew
Hva går det på da? Hvor mange som har lest postene dine eller?
Patient zero
iblis's Avatar
Tias: i steden for post counteren så har vi karma.. (fjerner post counteren snart)

du får karma points når du poster.. og hvis du har mange views på postene dine får du ekstra points.. du kan også gi eller ta et karma points fra andre brukere..
ser du den lille, søte "karma" knappen ved siden av "rediger" og "sitere" ?

TRYKK PÅ DEN!
nFF Marshall
morten's Avatar
huh? hvordan trykker man mia?

Uansett, skulle ikke karma delen vært oversatt til norsk også?
vær tålmodig.
Damn, dette suger... Dette fører jo til at folk bare kommer til å poste slikt som man vet at andre vil like? Det vil sannsynlig vis si at jeg får masse "bad karma" ettersom jeg sjelden modererer meg selv hva provokasjon angår.
jippi... vei, dette er neppe en funksjon jeg vil bruke.
dingsen under nicket og tittel er en javascript:void(0); naturlig nok skrudd av på mitt system. karmaknappen er en popup, og oiii.. også den funksjonen er fjernet fra mitt system... jaja, ikke mitt problem. som om jeg kommer til å bry meg om hvordan min karma ser ut. (den er lav etter at jeg i dag har brent ned hele 4 fiendelandsbyer... gud jeg hater maur...)

meitemark
Opprinnelig postet av plumRad
Damn, dette suger... Dette fører jo til at folk bare kommer til å poste slikt som man vet at andre vil like? Det vil sannsynlig vis si at jeg får masse "bad karma" ettersom jeg sjelden modererer meg selv hva provokasjon angår.
Vis hele sitatet...
og? :P
spiller vel liten eller ingen rolle om folk like dine meninger eller ei..
du mener det og det bør folk respektere (more or less )
Personlig så poster jeg vel heller lite og kanskje en tanke useriøst .. (og sjeldent) så jeg får vel også da lite (eller dårlig?)karma.. Hvis det gjelder flere så starter vi en klubb.

/ME LIEK IT
Okei, det er er litt kult da.
Er med i klubben jeg, Tical...
Vi lager en Bad-Karma klubb som støtter hverandre.

Btw: Er det ikke mulig å lage en secondary user id på forumet, og vote seg selv opp?

Vennligst list hvilke ting som har innvirkning på karmapoengene.
Genialt, dette er akkurat hva forumet trenger... Hvordan kan man se hvilke av dine poster som folk liker eller ikke liker!? Går det an å få minus i karma, siden det går an å "ta" karma fra folk?

Edit: Hva betyr karma?

Sist endret av Chubby; 25. juli 2002 kl. 02:45.
dette er en helt jøde idé....
fjern det, ikke at jeg bryr meg, men slikt førte til en del sure admins og medlemmer på gefbeta
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Virker greit nok sånn for morro skyld, ikke kom og si at noen her faktisk vil ta det skikkelig seriøst om man har dårlig med karma points eller ikke??
original reprint
xaff's Avatar
Minus 10 i karma = ban

neida, men totto har rett. Jeg gir blanke faen i om totto har minus tusen i karma eller omvendt, endrer ikke mitt syn på han. Det er vel heller et populær-o-meter.
synes det er helt idiotisk, jeg. kommer 103% sikkert ikke til å bruke det. det skaper bare negative ting.
trodde ikke folk brydde seg jeg
på et annet board jeg henger på hvor det er 'karma' points så ble det litt styr i begynnelsen, men roet seg etterhvert. tror uansett at nFF er litt mer modent enn det andre forumet hvor det for det meste henger hyperaktive uniball gamerz
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
kan noen forklare hva den grønne flekken under nicket er brukandes til?
apraksin: den brukes vell til å gi positive karma poeng......hmmmdette begynner å virke som et wicca forum....

=)
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ved og klikke på den grønne knappen, spretter det opp en JavaScript box som forteller deg hvor mange karma points brukeren har. For og gi karma points/kommentarer, trykk på karma-knappen over 'post svar'
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hmmmm....det hørtes bra slitsomt ut, jæjæ

lekkert, jeg har fått 8 karma points!!
kan noen ta å leke seg med databasen og sette mine karmapoints perm på -31773 ?

meitemark
Flisespikkere.
Hvorfor ikke bare 2 knapper, en god og en ond karma.. Nå må man inn på den karma-saken, velge i agree eller motsatt, og så føle seg tvungen til å kommentere hvorfor man er enig eller ikke enig.

Edit: Får jeg 2 nye karma hver gang jeg logger meg inn på nff!? virker slik...
vel håper det ikke blir sånn at noen oppfører seg dårlig, og begynner å gi dårlig karma til andre bare for å oppføre seg som en drittunge... men ellers så synes jeg systemet er bedre enn å ha en postcounter
Patient zero
iblis's Avatar
hmmf.. driiit nå i karman.. kommer med en bedre oversikt over karma tingen snart.. hehe

stx: nei, men du får 1 karma hver gang du poster..
Nesten offtopic!

Vil postcount ligge i profil en plass?

Er jo litt kult å vite hvor mange post man har da!?!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
dunkApunk: Post counten vil ligge i profilen ja, men vil ikke vises i diskusjonene.
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
dunkApunk: Post counten vil ligge i profilen ja, men vil ikke vises i diskusjonene.
Vis hele sitatet...
hehe, som de sier i bergen:

"DEN E GO!!"
Opprinnelig postet av dunkApunk


hehe, som de sier i bergen:

"DEN E GO!!"
Vis hele sitatet...
i bergen!? ffs *slutte å si det*