Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2860
En gang i femognitti var Waco utsatt for ei svær bilulykke… som gjorde at jeg hadde rehab på Sunnaas Sykehus… et hjem hvor man trener på selvfølgeligheter som å gå på dass og rusle ned en trapp.

Der møtte jeg ei jente…. som var så ulykkelig og trist. Hun var vel nitten år og gråt og gråt. Hva er i veien med deg vesla, du må se lyst på tilværelsen prøvde Waco å trøste… Men ingenting syntes mulig, dette kvinnemenneske hadde bestemt seg for å kun se elendighet, hva slags tragedie var det som hadde tatt livslysten fra denne ungjenta her? Dette må undersøkes videre. En liten etterforskning var på plass, hvilkene spennende opplevelser var det som offergjorde denne jenta?

Hun fortalte at hun selvsagt skulle være skikkelig jente og vente på den rette… hun hadde gjort det slutt med tre tidligere kjærester da hun mistenkte dem for å være ute etter sex, men hun var ingen ”slik” jente.. hun var dydig og prektig hun!

En kvinne som setter moral som et livsmål, beklager for seg selv og sin kommende ektemann.

En jomfru i våre dager.

Siden Fanden alltid finner på et puss gjør for sine omgivelser sin skyld, fant han ut at han kunne bedrive en ondsinnet pek.

Jenta satt på en balkong i andre etasje, og et vindkast sende jenta to etasjer ned… landet med brukket rygg…. Følelseløs i underlivet…..

Vettet var i behold, men alt nedenfor nakken var lealaust… (lam i hele kroppen men mensen fikk jo hu selvsagt)….. hun ville aldri kjenne gleden av en samleie….. aldri…

Hun gråt og klagde… for et liv! Her skulle hun spare seg,… grådigheten etter god moral tok over… hun tøyde sin egen lengsel alt for langt. For en betaling!

Hvordan kunne jeg hjelpe det stakkars barnet? Hun følte en tristhet ingen kvinne burde oppleve… fortell min historie ba hun pent….

Waco

…. Oppfyller en ulykkelig sitt siste ønske….
Patient zero
iblis's Avatar
hehe..

"you get what you deserve"
yey, I think I'm gonna find someone to fuck right now!

anyway, om man vil sette seg sånne ting for seg selv, er vel opp til enhver person å velge selv. man kan ikke tenke 'kanskje jeg brekker ryggen' liksom. så jeg ser ikke helt hvor du vil med dette. selvfølgelig leit for hun jenta, men mine prinsipper og moraler kommer fortsatt til å være de de er, sånn som jeg har skapt de for meg selv.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Så... moralen i historien er, pul for som faen, i tilfelle du brekker ryggen?
Trådstarter
64 0
Waco er stolt over å aldri ha angret over et eneste ligg.... men masser erfaringer sitter man jo med...

Alle veit jo at man angrer på det man IKKE har fått gjort...

En vakker dag kommer du til å dele rom med ei annen på gamleheimen.. og da kan dere ligge å gruble litt.... over alt det dere gikk glipp av og ikke turde gjøre...

Hvem har det bredeste smil?

Koldjomfruen eller den litt "sosiale" damen?

Waco

....litt slitsomt å forklare damer selvfølgeligheter hele tiden...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
waco: Du snakker veldig generelt, hvordan veit du at "alle" har de samme meningene som deg?
Slik som du sier 'alle veit jo at man angrer på det man ikke har gjort'. Mye jeg ikke har gjort jeg, som jeg ikke angrer i hele tatt på at jeg aldri gjennomførte/gjorde.
Trådstarter
64 0
ond sofa... istedetfor å angre på ting man har gjort.... da kan man heller ta det som en erfaring...

Waco

...tydelig at flisespikkeri er viktig for mange på forumet...
Trist historie, sikkert veldig surt for ho jenta at ho aldri fikk pult. Noe som er en skjebne verre en døden spør du meg. Men hva er moralen ? Jeg mener at det selfølgelig er greit at jenter og gutter kan pule litt rundt når de er unge og kåte. Det er jo ikke noe galt i det, bare det ikke blir så ille at sykdommer blir spredd og sinn går tapt pga sjalusi osv. Tror at alle sjalu gutter gjerne vil ha en ung å erfaren jomfru som ikke kan finne på så mye sprell. Så er man helt trygg selv. Men da forsvinner jo spenningen. Like greit å ha ei dame med litt peiling, som man kan stole
hva skjedde med deg da? etter den bilulykken? og hva skjedde?
Trådstarter
64 0
Det gikk bra med meg....det var værre med han andre russen...han mista begge bena og en arm i en togulykke natt til syttende....

Det er fæle greier....

Waco
var vel ikke no damer sin skyld det og da?
Trådstarter
64 0
Så vidt jeg kan skjønne så var det ikke noen dametriks som var involvert i min ulykke... men om det var noen i russen sitt tilfelle, - det vet man jo ikke sikkert...(?)....

Men det ser ut til at damer er fraværende i min historie ihverfall. Du tror vel at jeg leter etter ting for å tråkke ned på damer, det er jo helt feil. Jeg er da ikke ekstrem heller da gitt.

W
neida, det er bare avataren din som er ekstrem.
Tror at alle sjalu gutter gjerne vil ha en ung å erfaren jomfru som ikke kan finne på så mye sprell. Så er man helt trygg selv.
Vis hele sitatet...
Ja.. noen vil ha både i pose og sekk...
nettop, ,men det får man jo ikke. Eller liker du tenner på tissen ?
hmmm... moralen i den historien der ble, liksom... skjev??

liksom at alle som voldtar redder liv, meld deg som offentlig livredder idag, bli en pimp... ?
Eeeh. Kan godt være jeg har fullstendig feil, men brakk jeg ryggen og ble lam fra livet og ned, var ikke SEX det første jeg hadde tenkt på.....
Enig med dunkapunk der, waco du virker ganske blåst, måtte bare få sagt det..
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
nei, som waco sier, så er hans poeng med story'n at man bør gjøre ting man har lyst til men egentlig ikke tør, istedenfor å gå rundt å angre på det når man er 80, og som han påpeker, så er det faktisk en god del flisespikking her på forumet ja.

akkurat i denne posten melder jeg med største glede min støtte til waco-siden.
okay, disse waco postene er vel kansje noe av det beste som har skjedd dette forumet, endelig blir det litt diskusjon her, ikke alle har samme meninger, og yeah, det er det som skaper liv
waco blir en slags ondskapens poet
Dette var faktisk en av de bedre postene av waco, men uansett så er mitt inntrykk av ham virkelig dårlig, for å si det rett ut så synes jeg han er et patetisk menneske. Dette er så klart bare min mening, men etter å ha lest mange av postene hans så sitter jeg og lurer på hvordan noen kan være så ... rar?
Waco har sine meninger, og jeg respekterer de, men må si at jeg respekterer _ikke_ personen.
Sist endret av TheGEEK; 17. juli 2002 kl. 22:06.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hmmmzz....eneste jeg vil utsette på waco er snarere: postene er provoserende, men ikke debaterende. er du bare ute etter å provosere eller vil du skape debatt?

forøvrig så får waco ha sine egne meninger, og det respekterer jeg pent. vi kan ikke bare nekte ytringsfrihet o.l og kalle'n en dust fordi vi ikke liker hans standpunkter. som sanders sier, så ble det endelig litt liv her, og ikke bare fred og fordragelighet over datadetaljer. kutt heller ut personkritikk og annet piss, og legg inn vettige argumenter.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av Apraksin
så ble det endelig litt liv her, og ikke bare fred og fordragelighet over datadetaljer.
Vis hele sitatet...
Kan godt være du ikke liker det, men først og fremst baserer vel dette forumet seg nettopp på it og datadetaljer
IT og datadeltaljer var det jeg gikk til da jeg begynte her, hva skal man her om man ikke liker det ? Prøve å virke revusjonell med å hate alle damer ? Det er bare teit. Damer er pene og de lukter godt. Anti-feminisme er bare en fase og waco er nok snart ferdig nå.

"håpe håpe"
Opprinnelig postet av Apraksin
nei, som waco sier, så er hans poeng med story'n at man bør gjøre ting man har lyst til men egentlig ikke tør, istedenfor å gå rundt å angre på det når man er 80, og som han påpeker, så er det faktisk en god del flisespikking her på forumet ja.

akkurat i denne posten melder jeg med største glede min støtte til waco-siden.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke helt enig med waco i det, men jeg er enig med deg, litt kontroversielle synspunkter skader ingen, det skaper bare debatt. Å kalle andre idioter og alt det der fordi de går litt "against the grain" er vel i grunn ganske unødvendig, med mindre man underbygger det med noen argumenter, for da debatterer vi plutselig igjen, og det er jo flott.
original reprint
xaff's Avatar
Diskusjonen er grei nok, men når man drar opp samme poenget om og om igjen ser jeg meg lei på det, for de fleste av trådene har jo hvert kvinne-undertrykkende i sjel og når de ender opp med poster som "Du er loka du da" og "faen så teit du er" blir det bare for teit og kjedelig. Så mitt poeng er: "Diskusjonen er grei, men det er da intet poeng i å diskutere om det samme flere ganger?" Det blir jo indirekte mobbing av våre kvinnelige nFF'ere, og sånt kan vi jo ikke ha noe av.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hmmzz...ond sofa, har ikke noe i mot datadetaljer, men involverer meg ikke noe særlig på de forumene

min tilstedeværelse er først og fremst i de forumene, hvor andre ting tas opp.

Xaff: greit nok med at kvinnefientlighet ikke er en ting man trenger å ta opp om og om igjen, men sånn som jeg leser posten denne threaden startet med, så har ikke den posten noe å ta opp på den siden, allikevel kommer det et hav av klager på at waco er kvinnefiendtlig, dust osv.
original reprint
xaff's Avatar
Aprakasin: Da er det bare de som er forut-instilt og teite.
Trådstarter
64 0
Da kan vi konkludere med at det største problemet med freakforum er klientellet.....

Hvorfor angriper dere meg som privatperson? Det er ikke jeg som brakk ryggen... jeg ble bare spurt om å gjenfortelle jeg....

Waco

....persontrakkasere skal liksom bevise inteligens... yeah right!....
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvis personen er mere tåpelig enn temaet (utrolig nok), så kan det vel fort bli persontrakkasering?
Just a thought.