Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Sover du...
1-3 timer per natt? 2 2,22%
3-6 timer per natt? 15 16,67%
6-9 timer per natt? 40 44,44%
9-12 timer per natt? 20 22,22%
Over 12 timer per natt? (late &)&#€!) 13 14,44%
Stemmegivere: 90. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  22 1779
original reprint
xaff's Avatar
Jepp, hvor mye sover du? Det blir for teit å skrive "Hvor mye sover du per natt", ettersom at mange her sikkert sover en del ut på dagen. Selv sover jeg fra 3-7 timer per natt.
varierer ofte i ferien... legger meg vanligvis kl. 0400 og står opp klokka 1500
sove? døgnryteme? dag? natt? huh?

her oppe i nord er det dag 24/7.. så døgnrytmen er takk og farvel. sove det gjør jeg når jeg hører at folk begynner å kjøre på jobb, eller når jeg er ferdig med å bevandre alle forumene jeg koser meg på. eller irce, eller spille ett eller annet voldelig spill.

men da skulle man kansje tro at jeg sovnet, men neida, jeg har store samlinger med bøker og tegneserier, så de leser jeg først...

meitemark
hehe... har mistet helt sansen for døgnrytme jeg også...
våknet klokka 6 en gang og ville til Oslo... vekket hele huset og da jeg var på vei ut døra fant jeg ut hva klokka var
jeg sover 9-12 timer pr. natt vanligvis.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Legger meg som oftest mellom 11:00 og 01:00.
Så sover eg til eg vaknar, og det er mellom 9:00 og 11:00.
hehe, måtte le når jeg så denne threaden.. den siste uka utenom nå i natt har jeg ikke sovet mer enn 3 timer.. og 6 timer en natt. er det rart jeg er trøtt ?;>

sånn ellers når det er skole, blir det vel mellom 6 og 8 timer.. for lite. hehe.
jeg ligger mellom 7-10 timer...
Sover fra 4-7 timer i ukedagene når jeg jobber og 9-12 timer i helgene og andre fridager..
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
samme som CoDEmARY her. 4-7 timer ukedag. Fort gjort å legge seg klokka 2 eller 3 når man skal opp klokka 8....
Helgene er til for å sove. Legger seg 3-4 står opp 12-13
Havner nok i gruppen 9-12 timer. Blir vel muligens litt mindre når skolen starter igjenn til høsten
kan ikke spørre om slikt, det varierer jo altfor mye, nå i ferien sover jeg gjerne lenge (ca 02:00 til 11:00),
også spørs det når man går på skole om man prøver ha en døgnrytme, eller bare gir faen, har hatt perioder på noen måneder, der man gjerne sitter våken helle døgnet, neste døgn så sover man litt etter skolen, og tredje døgn legger man seg kanskje kl 04:00 og står opp 06:30..
Jeg har ihvertfall funnet ut at man trenger ikke mer enn 2-3 timer søvn annenhvert døgn, og man kan holde på slik ganske lenge, det som oftest skjer er at f.eks hvert fjerde døgn så sover man kanskje 6 timer på dagen for å hvile ut litt...
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Det som er så plagsomt er at jeg koser meg aller best med pcen på natta, og har ikke lyst å legge meg! Så blir det til at jeg sitter helt til jeg holder på å sovne, så legger jeg meg.

Sover 6-9 timer, noen ganger mer.
Når jeg har formiddag så legger jeg meg mellom 3-5 og står opp i 06.30..

Når jeg har ettermiddag legger jeg meg mellom 3-7 og står opp runbdt 13.00...

Så med andre ord jeg sover fra 1.5 time til 10 timer..

Sånn gjennomsnittlig så sover jeg rundt 4 (kanskje 5) timer pr. natt...

Ikke anbefalt bare så det er sagt... Er helt ødlagt! Har ikke døgnrytme i det hele tatt....
me 2, sover alt for lite, av å te legger jeg meg kl 04 når skal stå opp og på skole kl 0730, ikke bra. I ferien så er jeg legger jeg meg mellom 0500-1200 hihi

Men ikke bra, blir helt ødelagt.
Zpeef: Just presis!

Det blir altfor lite.. er alltid trøtt når jeg våkner, men så har jeg en meget lett søvn også - våkner lett hvis ikke soveforholdene er optimale..

Med andre ord; 4-7 timer...
jeg la meg 6.00 og stod opp 19.30... ett regnestykke for mattematikere, men jeg har ferie så jeg sover for mye.
på hverdager sover jeg 7-4 timer + 1 om ettermiddagen
I ferien og helger legger jeg meg alt fra 3-6 om natta og står opp mellom 12-16.

På hverdager legger jeg meg rundt midnatt og står opp i 7 tida.
Hos meg varierer dette
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
nå i ferien drar det seg fort over gode tolv timers nattesøvn, så jeg merker at døgnet har begynnt å flyte godt ut, ellers så blir det 5-7 timer tenker jeg
jeg sover værtfall over 12 timer hver natt...
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
vet ikke akkurat hvor mye jeg sover, men jeg vet at det er altfor lite. i feriene blir det kanskje nok, i og med at jeg kan ligge lenge, men utenom ferier, blir det vel 5-6 timer...
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
jeg sover fra ca kl.03.00 til 15.00!

Det er godt å sove!!!